Spataderen in baarmoeder en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloem29, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Hoi ben 15 weken zwanger en heb nu in week 5 en vorige week en afgelopen zondag bloedverlies gehad. Blijft dan paar dagen aanhouden. Soms met stolsels. Het is niet veel maar je schrikt toch. Heb geen buikkrampen. Het is niet van gemeenschap. Vandaag bij gyn geweest ben doorverwezen door vlk. Kwam tot conclusie dat ik spataderen heb in mijn baarmoeder voor de uitgang. Heeft hier iemand ook ervaring mee?

2. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Hoi BLoem,

Ik zelf heb er geen ervaring mee ik weet alleen dat een vriendin van mij het wel had en die moest rustig aan doen. Zij had alleen een bloeding in het begin van het zwangerschap en heeft het later niet meer gehad.

Maar hebben ze je geen verdere informatie gegeven?

3. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Hoi ze vertelde dat het niet bewezen is dat bedrust oid het kan voorkomen. Ik had er zelf nog nooit van gehoord dus was daarom benieuwd of andere het ook gehad hebben en hoe hun zwangerschap verloopt. Ik ben nu 15 weken en heb al paar keer bloedingen gehad.

4. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Niemand iets die er meer over weet? Of ervaring mee heeft?

5. boopie1985

13 dec 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb hier ook last van gehad maar dan niet tijdens mijn zwangerschap maar na de bevalling. In de weken erna heb ik een aantal hele zware bloedingen gehad en uiteindelijk zijn ze via een scan erachter gekomen dat het een spatader was die het veroorzaakte. Ze hebben de ader dichtgemaakt via mijn lies en met een catether een soortbplastic balletjes erin gedaan (precies weet ik niet meer hoe dat allemaal ging, was nogal verzwakt).

Deel Deze Pagina