Haha wat grappig dat met je ooglid heb ik ook sinds vandaag uuuuren al soms stopt t ff gaat het gewoon weer lekker verder haha. Heb t boven aan bij me linkeroog
Wat een geinig topic! Het is een tijdje terug, maar ik weet het nog wel: Vleeslucht vond ik zoooo vies! En mijn man maakt zo lekker Indiaas eten (bijna ieder weekend) en dat kreeg ik echt niet weg! Ik had een fruitmanie: zat de hele dag appels, sinaasappels en mandarijnen weg te werken. En ijs, ik moest en zou ijs, echt erg. Ik heb mijn man weleens om 8 uur 's ochtends voor een bak citroensorbetijs gestuurd. Normaal vind ik dat heel vies ijs, heb het daarna ook nooit meer gegeten! En ik werd echt misselijk van sigarettenlucht, daar kan ik normaal heel goed tegen.
Ik was gister kokhalzend de was aan het ophangen, omdat ik de schone was naar braaksel vond ruiken. Zonde, want normaal ben ik gek op Robijntje!
Ik had continue zin in patat met mayo, appelsap en chocomelk. En het liefst ook nog allemaal door elkaar
Mijn exceem wordt erger, drink nu appelsap en sinasappelsap, normaal drink ik dat niet. Lekker zuur.. Week na nod heeeeel veel puistjes en vette huid..nu weer minder! Heb snel genoeg van sausjes...behalve mayo!
Ik heb ineens heeele heftige levendige dromen en ik lust geen chocola meer. Dat laatste is het engste van alles! Haha
bij mij leek het net na de bevruchting of mijn voeten van onder in brand stonden. zat in december in een koud voetenbad. hahaha#
Als ik eten zie denk ik: oh wat lekker! Maar ik kan alleen wat kaakjes, soepstengels en brood naar binnen krijgen. Drinken lust ik ook niets meer van alleen heeeeeeel koud water en wicky met appelsmaak. En ik droom levensecht. Vrijdag was ik best boos geworden en 's nachts droomde ik dat ik iemand had beetgepakt en tegen dat ik diegene continu met het hoofd tegen een kast aan sloeg
Normaal ben ik gek op gekookte eieren. Maar moet er nu niet meer aan denken. Ook had ik gister ineens zin in Augurk met mayo en pannenkoeken met pindakaas Dit is ook pas sinds gister en ik weet nog niet of ik zwanger ben. Mn verloofde zegt dat 't allemaal tussen mn oren zit omdat ik graag zwanger wil worden, maar we zullen zien wat de test doet! Misschien komt t ook wel omdat ik al sinds begin februari gezond eet en veel sport dat ik daarom nu ineens zo'n zin heb ik gekke dingen. Gister trouwens ook de auto ge tankt en ik stond op t punt om over te geven terwijl ik t normaal niet erg vind om te ruiken.
Ik had het echt opmerkelijk koud! Terwijl ik normaal echt een kachel ben.. Dat viel me dus erg op. Ook helemaal geen trek meer in snoep/chips.. Terwijl ik altijd een echt vreetzak was (dat is dan nog wel positieve bijkomstigheid te noemen haha) En vlees (baklucht) iieeeeeuw bah! Verder ben ik volgens mij wel 'normaal' gebleven hihi
Ik had bij mijn laatste mk elke keer zin in paprika chips. En nu had ik dat ook 8dagen na eisprong. Ben helemaal geen chipseter
Helemaal vergeten (typical).... vergeetachtigheid.. Als op 8 dpo vergat ik de net gehaalde diepvriespatat bij de AH en mijn tennisracket terwijl ik al op de tennisbaan stond...