lekker luchtig: rare symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esther15, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    fruit hmmmmmmmmmmmmmm heerlijk!!!
    gewoon brood? gadver
    koffie normaal gadver nu heerlijk alleen spuug ik het er weer nadehand uit
    cola normaal heerlijk nu gadver
    zwaar misselijk
    super chago
    veel pukkels

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    -Normaal kon ik niet van de chocolade afblijven en nu heb ik het al een paar weken niet aangeraakt!
    -Ik val af?
    -Alles stinkt, zelfs mijn (iets te dure) lievelings parfum stinkt verschrikkelijk :(

3. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Tintelende pink?? Heb in anders nooit!

4. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Afkeer voor groente terwijl ik daar normaal verzot op ben.. vooral prei... bweeeegh!

5. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Wat ik nu heb ik extreme vergeetachtigheid. Vamorgen vroeg ik (nogal verbolgen) aan mijn man waarom hij geen koffie had gezet.
    mijn man: '.. eeehm schatje, je hebt net je eerste kopje op'
    ik: 'echt niet. Dat lege kopje staat er nog van gisteravond'
    hij: 'echt wel. daar heb je net koffie uit zitten drinken. Hier heb je nog een bakkie'
    ik : ......

En gisteren was ik even naar het ziekenhuis voor een gesprek met psycholoog (onder behandeling vanwege lang zwanger worden traject). Ik rijd de parkeergarage in en bednek me ineens dat ik mijn portemonaie niet bij me heb. Niet echt handig. Maar bedenk me dat ik binnen wel een uitrijkaart of iets regel (want ook mijn telefoon vergeten dus kon niemand bellen).
    Stap uit de auto en ontdek ineens dat ik de dag ervoor in de kantine heb gegeten en mijn pinpas in mijn kontzak had gestoken en vergeten was die er weer uit te halen. Dus gered door dezefde verstooidheid :D

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, ben wel overtijd.

Maar ik heb nu al ongeveer een week ijskoude voeten en al lig ik een uur onder de deken ze worden niet warm.

Ik voel mijn hart kloppen in mijn linker vaginalip alsof het zwelt terwijl ik al paar dagen geen sex heb gehad.

Domheid & korte termijn geheugen af en toe ik voel me dan zo dom.
    Dat mijn partner mij aan kijkt van gaat het wel goed? hahaha

En maagzuur vooral savonds
    met vlagen misselijk
    lichte menstruatie krampen al een week, vooral als ik heb gerend, sex heb gehad, gister na het schoonmaken.
    nu maar afwachten hihi

7. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Testen ziu ik zeggen Baby B

8. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Testen zou ik zeggen Baby Boom!

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hier boeren en winden laten
    (en ook heeele gevoelige (.)(.)

merk wel minder koffie smorgens als anders

dat had ik bij me vorige zw schap helemaal niet ook niet boeren en winden laten

10. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Eten gaat gemakkelijk. Maar telkens als ik een pil slik of er alleen al aan denk (foliumzuur, antidepressiva & antibiotica ivm blaas) begin ik letterlijk te kokhalsen. :(

Ik denk amper meer aan mezelf, telkens als ik een belsissing maak of enkel ergens over nadenk, maak ik die voor de baby..

11. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hoi,
    Ik eet altijd chocola...heb nu geloof ik al een week of 3echt niks meer op,moet er niet aan denken zelfs!!!
    Verder zit ik mezelf de hele dag te pushen om wel iets te eten..zit met twee happen vol en ben misselijk, maar kon van t weekend wel een hele kapsalonschotel wegwerken!? Nergens last van gehad!

Ik zit onder de pukkels...lijk wel een puber!

Hikken,boeren en scheetjes laten...lijk wel een vent!!!

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    pukkels naja oukkels rode puntjes op rug en hand ect veel wel bij me vorige zw schap nu gaan ze weg!

Wat me heeeeeeeeeeel erg opvalt
    bij me vorige zw schap gewoon hele zwangerschap me benen niet hoeven te scheren

Nu me benen geschoren op de dag van me positieve test weekje terug en nu komen de haartjes alweer terug!:S

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik had het zoooooo koud (was midden in augustus:p) liep constant te niezen (weet nog steeds niet of dit van de zwangerschap kwam) moest elke vijf minuten naar de wc, had het idee dat de kaas in de kaas croissantjes van de albert heijn naar poep smaakten of in elk geval goed bedorven en rook op heel veel plekken een gas lucht alsof de gaskraan open stond..
    Tsjaaaa... Beetje vreemd:p Durfde er ook niet van te slapen soms! Mn vriend een paar keer het hele huis doorgestuurd om te kijken of hij ook ergens gas rook.. zelf een keer de gallerij over geweest om te kijken of het misschien uit een ander huis kwam.. Was onverwachts zwanger dus nooit bij nagedacht dat het misschien van een zwangerschap kwam en dacht soms echt dat ik gek aan het worden was;)

14. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Toen ik 8 weken zwanger was heb ik onwijs veel geboerd. Heel raar, maar hierdoor nam wel de misselijkheid af. Ml vond het helaas wat minder :D:)

15. nono

nono Niet meer actief

Appelsap! Jaja hier ook.. Lasagne moet ik écht even niet meer zien of ruiken, bah!

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    leuk om te zien hoe iedereen erop reageert

gister vis gegeten kan geen hele bakkie op maar smaakte lekker
    Ben wel gek op knoflook mayo

terwijl ik mayo nooit eet al meer als 10 jr bijna niet haha!!

echt irri dat ik me benen alweer kan scheren bah
    vorige x gewoon hele zw schap niet

17. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ik heb veel trek in oude kaas!! Last van winderigheid en het gevoel dat mijn borsten tot aan mijn oren zitten, ik heb cup E en hoop echt dat ze niet al teveel gaan groeien..:(

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hoop ik dan ook niet voor je

hier een B tje... dus dan mag het wel haha:D

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Leuk topic.
    Ben nu niet zwanger (hoop volgende week positief te testen) maar bij mijn vorige zwangerschap in januari (helaas een vmk) had ik een vreemde reuk.
    Op het werk, op een industrieterrein, rook het ontzettend naar glasbakken met lege rode wijn flessen erin... Zo dom, die dingen stonden daar in de verste verte niet....

Gefeliciteerd overigens aan alle zwangere meiden!

20. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Haha, grappig om te lezen allemaal.

De eerste weken had ik totaal geen eetlust. Lastig! Maar het lijkt erop alsof dat verandert. Chips haal ik mijn neus voor op. Ik kon dat normaal echt als ontbijt nog eten :)
    Ik heb wel echt een onbedwingbare zin in patat met vette majo en gebakjes. mmmm. Maar niet teveel aan toegeven!

Deel Deze Pagina