lekker luchtig: rare symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esther15, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Hooooofdpijn die doortrekt naar oren/kaken :( Elke eind middag/savonds zet t op.

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hoofdpijn hier ook maar op en af en dat is best vervelend en vooral als je zon heb pff maar ja hoort erbij zeggen ze

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Gister een flinke migraineaanval gehad :( Dus dat was minder.

Verder ben ik ineens dol op alles wat kraakt of knapperig is (chips, appels, krekkers, kroepoek, koekjes, worteltjes)
    Vandaag bami gegeten. Normaal heb ik dan een hadnje kroepoek erbij. Nu dus gewoon bijna een heel pak weggewerkt (2 van die lange plakken):)

En ik heb een jaar geleden een operatie aan mijn buik ondergaan. Daar heb ik een paar kleine littentjes van. 1 van die littekens (in mijn linker lies) kriebelt regelmatig enorm.

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    rare is..na me zw schap vorige keer had ik al erge hoofdpijn (volgens huisarts spanningshoofdpijn)

en het ging juist net wat beter,
    komt nu weer vaak terug bah juist vorige zw schap nooit gehad.

5. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ik had voor ik positief testte al rare dingen in mijn buik gevoeld die ik niet eerder had gevoeld of van niemand had gehoord... Het was een soort van branderig gevoel.. Ken je het gevoel dat je je brand aan een netel? Dat soort maar dan veel lichter natuurlijk haha :) Als ik het bij een volgende zwangerschap terug zou voelen weet ik direct hoe laat het is hihi :)

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    apart nog nooit gehoord en ik herken het zelf ook niet

alleen een warme buik haha

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb voor zover ik weet niet de "normale" symptomen, maar wat ik heb is dat mijn geheugen (die doorgaans echt heel goed is) me volkomen in de steek laat, en ik kan niet meer schrijven. Opeens heb ik last van acute woordblindheid. Gisteren spande de kroon doen ik een mailtje aan mijn familie maakte, en ik typte "licht" ipv "ligt" en "siet" ipv "ziet".

:):):):):) vreselijk. Mijn man die moet er vreselijk op lachen (uitlachen ja ... ) en ik schaam me kapot.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou Suzy, hier is het nooit meer weggetrokken! haha heb het nog steeds, zo dom.

Gisteren schreef ik ook ergens 'prongelijk' haha.

Deel Deze Pagina