Herkent iemand dit gevoel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joli86, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb afgelopen weekend positief getest dus ben nu denk ik ongeveer 4,5 zwanger. Ik heb nu al sinds een paar dagen ontzettend krampen dat lijkt op alsof je diarree hebt.. Sorry, klinkt niet erg fris maar ik weet anders even niet waar ik het mee met vergelijken.

Zou dit het oprekken van de banden/baarmoeder kunnen zijn?
    Ook ben ik al een aantal keren flink misselijk geweest dat ik bijna moest spugen. Als dat een voorteken is voor de komende weken ;)

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ten eerste; Gefeliciteerd!!!!!!

En ja, dat kan je baarmoeder zijn, en van dat spugen....geen idee, geen last van gehad ;)

3. maria 87

maria 87 Lid

25 apr 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa ik ook verschrikkelijke buikpijn! Bijna twee weken zo'n 3 keer per dag en duurt dan een minuut of 10. Nu sinds twee dagen word het een stuk minder gelukkig. (even afkloppen) ik vind het alsof ik ongesteld moet worden, en van die pijn krijg ik dan inderdaad last van mn darmen en soms ook diarree.
    Dinsdag de 14e eerst afspraak vk. Ben benieuwd wat zij daar over te zeggen heeft...

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Herkenbaar wat je zegt, alleen ik heb allen maar diarreekrampen, gelukkig geen diarree. Maar inderdaad paar keer per dag, duurd een min of 5-10. Rest van de dag als of het voelt als je ongesteld bent.. Wij mogen vr 17 mei voor de eerste echo! :)

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Die krampen zijn ook omdat alles anders gaat liggen. Je darmen moeten andere plek krijgen dus het gaat enorm rommelen met ene keer diarree en andere keer flinke obstipatie.
    het spugen, het kan snel weer over zijn. bij mij duurde het tot 14 weken.... vreselijk die misselijkheid.

6. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Jaa hoor had ik in me vorige zwangerschap en nu ook,ik denk dat je lichaam gewoon de ongesteldheid mist,en aangezien alles nu anders moet gaan liggen om plaats te maken voor de kind,kan wel wat krampen verzorgen! Ik ben nu 32 weken,en begin nu weer krampen te krijgen had sinds week 9 niet meer dus..ben benieuwd,het word ook kraab voor m he'..
    Gefeliciteerd trouwens en su6...

Deel Deze Pagina