Lekker lullig..

Discussie in 'De lounge' gestart door Catmommy, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou niet mijn nummer veranderen, maar die instantie vriendelijk doch dwingend te verzoeken hun nummer op die site aan te (laten) passen. Of had jij het verkeerd ingetoetst?

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dit hadden wij bij ons abonnement ook, het was hetzelfde telefoonnummer als die van een bloemist in een andere stad, alleen het netnummer was anders..
    Werden idd een aantal keer gebeld door mensen (uit onze stad) die de bloemist nodig hadden en niet het netnummer erbij belde.., bloemist is inmiddels al een tijdje failliet, dus geen last meer van.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bij mijn vorige werknemer had ik een 088-nummer als je bij mij de 9 in een 6 veranderde (of andersom) dan kreeg je de Kwik-Fit in Enschede of ergens in het oosten. Werd ik niet dagelijks, maar wel wekelijks op gebeld. En ook als ik dan zei, dat ze het nummer verkeerd hadden ingetoetst, gingen sommigen door met vragen over winterbanden of APK ;)

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Een vriendin heeft ongeveer hetzelfde nummer als een dienst die ambulances regelt voor mensen die een onderzoek nodig hebben in 't ziekenhuis (dus niks dringend gelukkig).

Gemiddeld 3 keer per week heeft ze telefoon van mensen die bellen om een ambulance te regelen.
    En dan is ze "gelukkig" nog niet vaak thuis. Hoeveel het werkelijke aantal is ;) ...

Ik werk bij een groep van VZW's. De naam is dus X vzw.
    Blijkt bij 1 van die 4 "X" dus ook een ander bedrijf te zijn.
    Geregeld dus kwade telefoons dat ze weer es een periode nogal vaak gestoord worden met vragen over "X vzw". Of mensen die mailen naar info@x.be terwijl ons e-mailadres info@xvzw.be is.

Al grappend al gezegd dat we de mensen van bedrijf X eigenlijk een lijst zouden moeten geven van standaard antwoorden op standaard vragen :D.

De burgemeester zijn privé-telefoonnummer trok overigens vroeger op dat van mijn ouders.
    Gelukkig heeft die mens kennelijk sinds een aantal jaar een ander nummer :).

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ons oude huisnummer was bijna hetzelfde als de lokale voetbal club. Elke zaterdag ochtend vaste prik dat we gebeld werden of de wedstrijd ook door ging. :p

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Mijn ouders hadden vroeger een nummer dat 1 cijfer verschilde met die van een verpleegafdeling van het ziekenhuis.
    Als mensen zeiden dat ze 'verkeerd verbonden' waren dan zeiden wij altijd dat we snapten dat ze dan het ziekenhuis belde, maar dat ze toch een verkeerd nummer hadden gedraaid.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha echt vervelend lijkt mij! Hoor dit eigenlijk voor het eerst. Had meteen mijn telefoonnummer veranderd vooral als ze je s' nachts gaan bellen waaah!

Deel Deze Pagina