Ik heb je fotos gezien mailtje

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meiden even een vraagje. Ik heb vandaag al 2 mails gehad van mensen die ik totaaaal niet ken. Daar staat dan in dat mijn email adres en dat ze mijn foto's hebben gezien.
    Ik heb een hotmail account, wie van jullie heeft dit ook gehad?
    Is dit een nieuw virus ofzo??

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb ook een hotmailaccount, maar heb die mailtjes niet gehad...

Ik krijg tegenwoordig wel weer veel ongewenste mail. En ook bekenden die mailen, maar zonder hun weten, en dat zijn virussen als je de mail opent...

Zou zeker zorgen dat je virusscanner opnieuw geupdated wordt! ;)

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Zou ze niet openen! Zit een virus in. Net zoals dat iemand uit je MSN je aanklikt met iets soortgelijks, das ook een virus!

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik heb deze mails heel vaak gehad, en niet eens op mijn hotmailaccount, maar andere. Ik krijg ze ook in het engels.

Nooit emails openen van mensen die je niet kent. Of geen emails openen van mensen die altijd en eeuwig filmpjes/plaatjes (van leuk joh, moet je kijken, zoooooo grappig etc etc) forwarden naar hun hele vriendengroep, ze hebben vaak zelf niet eens door dat er een virus in zit.

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik ken deze mailtjes ook. Bij mij kun je echter de link wel aanklikken zonder een virus te krijgen hoor. Er wordt dan echter naar je hotmail/msn password en mailadres gevraagd en dat moet je dus NIET doen!

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb het niet via mail geha maar via msn van iemand die niet meer bij mij in d lijst stond.

7. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Ja dat klopt, het is een virus.
    Ik heb het een aantal maanden geleden geopend, heel de computer gesrashed!!
    Dus echt niet openen, ook niet als iemand je in een keer een msn bericht stuurt met daarin een engelse zin, en daarna een linkje waar je op kan klikken.
    Dus niet openen:)

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb de link niet aangeklikt verder alleen de mail geopent...
    Krijg ik nu ook dat virus want dan moet mijn vriend ff scanner opnieuw installeren.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou voor de zekerheid even de scanner opnieuw updaten... Tenzij dat die dat automatisch doet zoals de onze, dan is dat niet nodig.

Ik heb ook al wel mails gehad met virussen, wat uiteindelijk totaal geen schade aan mijn pc heeft gegeven (zelfs op m'n werk niet...)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Net ook zo'n dergelijke mail gehad, vertrouwde het totaal niet en heb de mail gelijk in de prullenbak gegooid.
    Mailtje was ook afkomstig van iemand die ik niet ken, tenminste de naam deed bij me geen belletje rinkelen...

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik word er hier helemaal gestoord van, vriend heeft dat virus op zijn laptop en me vader ook. JA die zijn zo lomp geweest om het aan te klikken. Me vader snapt daar toch niks van en doet zulke dingen.

Nu krijg ik via mijn vader zijn email denk wel min 10 keer per dag dat virus binnen. Word er helemaal gek van, hebben alles al geprobeert. Msn er helemaal afgegooid, virus scanner staat aan. Dus alles opnieuw gescant zelfs heel windows opnieuw erop gezet maar het gaat helaas niet weg...

dus wie heeft de tip??? sorry even off topic

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb ook een mailtje gehad,en heb hem gelijk linearecta in de prullebak gegooit!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Wonders: heb je je wachtwoord van msn al veranderd? vaak helpt dit voldoende.

Deel Deze Pagina