Yeah! Gisteren een positieve test! Het is dus nog heel pril, maar alvast over namen denken is toch wel weer erg leuk. Onze voornamen beginnen allebei met een M en daarom vind ik leuk om in de namen van de kids een M te hebben, maar dan dus niet aan het begin (zo onhandig met de post etc). Ons zoontje heeft een zeer populaire naam, die ik hier liever niet neer zet, maar iedereen nu wel weet. We houden van Hollandse namen en niet te ingewikkelde schrijfwijze. Jongens 1 of 2 lettergrepen, meisjes 2 of 3. We hebben nog wel wat namen van de vorige zwangerschap op een lijstje staan, maar ik ben zeer benieuwd wat jullie allemaal bedenken. (en nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan!)
Denk dat ik de naam wel weet dan, ja.. Stond 'ie in 2011 op nr 2 in de lijst met populairste namen? Hij begint niet met een m, maar eindigt er wel op? Drie letters? Ideetjes voor jongensnamen bij die naam... Adam Almar, Almer Amaud Armando Benjamin Bram Casimir Chiem Delmar Diem Dominic Elmer Emiel, Emil Emilian Filemon / Philemon Fimme Flemming Harm, Harmen Heldemar Holmer Imme Ingmar Jalmari Jelmer, Jelmar Jochem, Joachim, Joakim Joram, Jorim Kamil, Camiel, Kamiel Nemo Noam Pim, Wim, Dim Redmar Remo Remy, Remi, Rami Romeijn, Romijn, Romein Romen Salomon Sami Sijmen, Siemen Simon Storm Thomas, Tomas Tieme, Tiemen, Thieme, Thiemen Tijmen, Thijmen, Thijme, Tijme, Tijm, Thijm Tim, Tom, Thom Timar Timme Timo, Timon, Thimo Waldemar Wilmer, Wilmar Yme Ysmar, Izmar, Ismar, Yzmar En meisjesnamen... Aimée Alma Amara, Amaya, Amira Amaris Amber Amée Amerins Amy, Aimy, Emy, Emi Annemiek, Annemijn, Annemé, Annemee Bloem, Bloeme Camilla, Camille Carmen Dagmar Demi Dimphy Emilia, Amalia Emilie, Emelie, Amelie Esmee, Esmée Esmi Femia Femke, Famke Femme Imee Imke, Ymke Imme, Emme Ingemar Irma Jasmijn Kim Namee Neomi, Naomi, Nyomi, Niomi Nim Nima Pom, Pomme, Pimme Romée, Romee Romijn, Romijne Romine, Romina Romy Roosmarijn, Rozemarijn Salomé Tamar, Thamar, Tamara Tatum Welmoed
Noam vind ik trouwens de leukste naam bij de naam van jullie zoon! En Jasmijn de leukste meisjesnaam denk ik.
Noam; die naam heb ik nog nooit gehoord. Moet ik even op me inlaten werken. Jasmijn is de tweede naam van ons nichtje, niet dus. Wie heeft er nog meer suggesties?
7Michelle7 heeft geloof ik alles wat ik wilde noemen al genoemd, maar ik vind voor een jongen Liam geloof ik nog het beste passen...maar is natuurlijk niet echt een Nederlandse naam... Voor een meisje vind ik Emma erg leuk en er goed bij passen.
Armin Roemer Romer Rodmer Vadim Dimas Clemens Clement Tommy Voor een meisje vind ik Amarens/Amarins erg mooi.
Leuke achterliggende gedachte hoor, de M ín de naam!! Ik zou geen andere NL opties weten dan degene die in die superlange lijst al zijn genoemd.... En trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!!
[QUOTE Kan je mij niet ook helpen met de beginletter M-.....sorry TL nogmaals dat ik binnenval![/QUOTE] Geeft niet hoor!
Ja hoor, dat kan ik wel Weet alleen niet wat voor soort namen je zoekt? En jongens- en meisjesnamen of maar voor 1 geslacht?