laten wij ons bedotten door de regering en maar alles in stilzwijgen nemen? of zijn wij vrij gevochten mensen? de economische problematiek zoals die in Europa heerst vordert van ons allemaal offers, maar moeten wij zo sociaal denken dat wij andere landen moeten steunen met financiele middelen terwijl in Nederland de armoede meer en meer toeneemt? moeten wij sociaal links denken en maar meer en meer om onze allochtonen medebewoners geven dan om onze eigen mensen? of wordt het tijd dat de weerstand toeneemt en dat de vrijgevochten denkers gewoon durven uit te spreken wat ze denken. wordt het geen tijd om dit overheidsdenken een halt toe te roepen? in heel Europa breken rellen uit door de onvrede van de mens. in eigen landen zien de mensen meer en meer dat het hun eigen volk slecht gaat. denken wij er allemaal hetzelfde over en doen we niks? wordt het geen tijd om gezamenlijk een standpunt in te nemen tegen dit wanhoopsbeleid wat Nederland hanteert? Ik als trotse Limburger durf te zeggen.. regering 'go to hell.' - getekend de vriend van liittleone -
Als je al met 'eigen mensen' en 'eigen volk' begint te kletsen kots ik al. En al helemaal naar aanleiding van je eigen topic over gezeik over een kinderwagen en dan nog zeiken over het feit dat zogenaamd de allochtone medebewoners meer krijgen als jij..
Ja, ik vind dat er teveel geld naar ontwikkelingssamenwerking gaat, maar belangrijker nog ik vind dat er op verkeerde dingen bezuinigd wordt. Alleen om nu zoals jou, LiitleOne, te zeggen: dat vind ik dan weer nergens over gaan eerlijk gezegd. Hoezo meer en meer om allochtone medebewoners denken? Ook zie ik niet overal in EU rellen, maar dat zal ik dan wel gemist hebben in het nieuws Wilde nog een opmerking maken in relatie tot je andere topic, maar dat laat ik maar..
topic gemeld vind dat je dit niet kan maken meer en meer om onze allochtonen medebewoners geven dan om onze eigen mensen?
Ik las dit net en zie dat het getekend is door de vriend van littleone, ik denk dan, no way dat mijn vent op mijn account mag hier he... En die overtuigingen en meningen van je, hebben ze vast ook wel ergens een forum voor. Ik heb dan ook melding gemaakt.
Zie je vaker.. zit het ze niet mee financieel en krijgen niet genoeg hulp en dan ligt het allemaal aan de allochtonen.
in het andere topic kan ik haar enigsinds nog wel begrijpen weinig geld mooie wagen ( keur niet goed dat ze overheidgeld er voor wilt gebruiken) maar vind dit weer zo,n onrespectvol topic en vraag me af wat de ts hier mee wilt bereiken
'zijn wij nederlanders dom?' Als je 'little one' met dubbel i schrijft ben jij inderdaad misschien wel dom ja. Daarnaast had ik gehoopt dat dit soort denkwijzen sinds 1945 echt 'not done' meer waren. Jammer dat het bij sommigen blijkbaar nog altijd leeft.
Ik ben buitenlander en voel me aangesproken. Die vriend van littleone is heel erg! Mag deze topic sluiten?
Ik ben Nederlander slash buitenlander slash ik weet niet wat ik ben maar ik weet wel dat we elkaar moeten helpen. Nederlanders zijn niet dom, Nederlanders staan bekend dat ze zuinig leven. We verwelkomen buitenlanders omdat zij, vergrijzing voorkomen. Meeste Nederlandse gezinnen nemen 2 kinderen terwijl een buitenlandse gezins er meerdere kinderen nemen. Zij zijn dan de nieuwe Nederlanders omdat zij ook geboren zijn in Nederland.
'ze' reageert hier niet op nee, ik ben mee aan het lezen maar reageren dat is aan vriendLIEF hij is namelijk ook diegene die dit topic geopend heeft
Hoe belachelijk de topic is, moet ik toch lachen om jouw reactie, Jij woont toch helemaal niet in Nederland?