Origineel cadeau gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door marleentje26, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Het zit zo we krijgen van mijn schoonzus haar hoekbank omdat die van ons versleten is. En zij heeft hem over. Het is een bank die zo goed als nieuw is. Nu hebben we gevraagd wat ze er voor wil hebben en ze geeft aan dat we hem zo mogen hebben. We vinden dit niet nodig omdat we anders ook een nieuwe bank zouden moeten kopen. Nu willen we haar graag verrassen met een leuke cadeaubon/ of meerdere bonnen. Alleen willen we graag iets origineels.
    Even voor de situatie ze is getrouwd heeft 1 zoontje van 1,5 en is nu 8 weken zwanger van nummer 2. Wie heeft het er een leuk en origineel cadeau idee voor cadeaubonnen. Het bedrag mag zijn tussen de 100 en 200 euro!

Ik ben benieuwd. We hebben zelf al veel gezocht maar nog niets leuks gevonden wat we origineel vinden!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Misschien leuk om per persoon een bon te geven.

Dus een bon voor haar
    Bon voor hem
    Bon de haar kindje
    Bon voor de ongeboren baby

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Zouden ze het leuk vinden om een weekendje weg te gaan? Voor 200 euro kun je vaak wel wat leuks boeken in een last minute. Je kunt ze ook een kadobon geven voor bijvoorbeeld centerparcs/landal.

Of een bon voor een 3D echo als het straks zover is? Een bon voor een fotosessie met het gezin, als straks de baby is geboren? Een mooi kleed voor bij de bank, mits ze daar van houden. Een dagje pretpark? Jezelf aanbieden als oppas en paps en mams een weekend in een hotel aanbieden. Heb je ook leuke aanbiedingen voor. Eh.. een abonnement op een leuk tijdschrift? Een tijdschrift voor haar en voor hem en voor de kleinste de bobo? Je hebt cadeau-abonnementen, die stoppen dan ook vanzelf weer naar een periode. (ook zo lullig als ze er aan vast zitten:p). Lekker uit eten? Iets moois voor de nieuwe babykamer? Een serie weleda schoonheidsbehandelingen die gericht is op de zwangerschap (op de site van weleda kun je wel vinden hoe en wat). Een leuke workshop (high tea, bonbons, tapas, tassen.. noem maar wat). Een kwartaal babyzwemmen.

Ik zou in elk geval gaan voor iets wat ze zelf niet snel zouden doen, maar wel heel leuk is. Die 3D echo bijvoorbeeld, zou voor mij wel leuk zijn, maar qua kosten zou ik hem niet als prioriteit kunnen hebben (puur naar mezelf kijkend..).

Er is ontzettend veel te bedenken wat dat betreft. Ik ben benieuwd wat het is geworden!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dank je wel voor de 2 reacties ik neem ze zeker mee!

Misschien zijn er nog meer ideeen??

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    misschien een echokadobon zodat ze een pretecho kunnen laten maken ?

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    geen originele ideeen mbt cadeaubonnen, alles wat ik zou kunnen bedenken is al genoemd. Maar heb wel een leuke manier van verpakken gezien; op internet kun je ballonverpakkingen vinden, erg leuk vind ik zelf.
    Of misschien een leuk thee/koffieboeket maken en verschillende bonnen erin verwerken..

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Neem ze volgend jaar een dagje mee uit, bv dierentuin en daarna ergens in een pannenkoekenhuis (kindvriendelijk) uit eten.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou misschien een uit eten bon geven omdat je toch iets terug wilt doen, dat snap ik, maar de waarde maakt toch niet zoveel uit?
    Het gaat om het gebaar....
    Ik denk niet dat je je verplicht moet voelen om iets groots terug te moeten terug doen....

9. Dana

Dana Niet meer actief

bioscoopbon met een uit eten bon en de mededeling dat jij op hun kindje past.

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik ben erg fan van de site:

www.herinneringoplinnen.nl

Dit is voor een foto op canvas. Heb al heel vaak besteld daar, hele goede service, mooie kwaliteit. Heb er ook al cadeaubonnen besteld, ging erg goed!

Deel Deze Pagina