Mijn vader(81) ligt in het ziekenhuis voor de 2de keer in anderhalve maand! Hij is benauwt, houd veel vocht vast, zijn nieren zijn niet goed en de longfoto's zagen er heel slecht uit Hij heeft in het verleden prostaatkanker gehad en de arts praatte erover dat dat misschien is uitgezaaid! Gisteren is ie door de scan geweest en vandaag komt de uitslag pfffff ben zo bang voor slecht nieuws! Mijn vader is al oud en familie ook dus heel veel mensen heeft ie niet die naar het ziekenhuis komen, wat nou als het slecht nieuws is, moet morgen de hele dag werken(huishoudelijke hulp thuiszorg) ik bedoel ik wil er wel voor hem zijn dus kan ik mijn werk zomaar afzeggen? Zoveel dingen die door mijn hoofd gaan, hoe vertel ik het Chloe dan die zo gek is met haar opa Ik ga tegen 9.30 even bellen of ze al iets weten! Poe vind dit zo moeilijk allemaal!
Sterkte vandaag! En als het echt moet regelt je werkgever wel wat hoor, er is vast wel een collega die je dienst wil overnemen in zo'n geval.
Ik weet wat je mee maakt, want wij hebben in november vorig jaar slecht nieuws gehad over mijn vader (65 jaar, uitgezaaide longkanker). Ik heb meteen mijn baas gebeld en een uur nadat ik het nieuws hoorde zaten mijn man, dochter en ik in de auto naar mijn vader toe (hij woont 450 km bij mij vandaan in het buitenland) en mijn dochter en ik zijn ruim een week gebleven. Hij heeft ook weinig familie in de buurt en mijn moeder is ook overleden (die van jou ook zag ik in je onderschrift). Ik kan me je gevoelens en vragen dus helemaal voorstellen! Als je dat wilt mag je me graag een pb sturen. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en ik hoop op goed nieuws voor jullie!
Heel veel sterkte. Hopelijk is het geen uitgezaaide kanker. Ik zou gewoon even je leidinggevende bellen en je verhaal uitleggen. Misschien hoef je dan niet aan het werk zodat je er voor je vader kunt zijn.
Oh sterkte meid, hopelijk valt de uitslag mee. Mijn vader (59) heeft ook prostaatkanker en tot nu toe alle controles elke keer weer goed, maar zijn ook altijd bang voor verdere uitzaaiingen.
Dank jullie wel allemaal, zit hier met Chloe, vriend is werken en schoonouders zijn de hele dag weg! Baal er zo van dat ik er alleen mee zit, geen zus of broer die ff van me kan overnemen naar het ziekenhuis te gaan... Voelt als een enorme last en wat als de uitslag straks slecht is, dan moet ik ernaartoe pffffff zo moeilijk wat te zeggen dan, mijn vader is al helemaal niet zo'n prater. En dan het wachten en wachten tot ze eindelijk iets weten en zeggen daar op het ziekenhuis....
Heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat je zo zenuwachtig bent en bang bent voor slecht nieuws. We hebben het 2 jaar geleden ook meegemaakt met mijn moeder.
Sterkte! Ik weet helaas wat je mee maakt. Wij hebben 1x slecht nieuws gehad en 1x goed nieuws. Dat wachten is zenuwslopend.....hoop op het beste! Succes!
Herken ik helemaal, hoor. Valt ook echt niet mee. Mijn vader is ook geen prater, maar ik heb gemerkt dat het hem wel heel goed doet als ik er gewoon ben. We praten er dus niet veel over, maar hij weet dat hij niet alleen is en steun heeft. Het wachten is inderdaad killing. Zodra je de uitslagen hebt kun je daar iets mee, maar het wachten daarop vind ik het ergste in dat hele traject.
Ja is ook zo....je kan geen kant op. Dat wachten is echt onmenselijk. Mijn vader is ook geen praten, maar in die periode ben ik elke dag langs geweest. Er gewoon zijn...en we hebben heel wat af gehuild. Mijn vader, 53, had wel longkanker. Gelukkig geen uitzaaiingen en mijn vader was in een goede conditie. Februari 2013 is hij er aan geopereerd, gelukkig succesvol. Hij moet nu ook elke 3 maanden voor controle. De laatste controle was niet goed, ze zagen nu weer wat op de scan. Als het weer kanker was, dan was het einde verhaal. Een 2de operatie zat e niet in en dan gaan ze bestralen. 2 weken later weer een scan en weer wachten op de uitslag. De maandag voor kerst moesten ze om 16 uur in het ziekenhuis zijn. Ik heb die hele maandag op de bank gezeten....voor mij uit staren, telefoon in de aanslag, misselijk en huilerig. Gelukkig was alles goed, het was een verkoudheid... Dus ik weet hoe het is....het is vreselijk!
Hier met bijna man ook gehad anderhalf jaar geleden. Verdenking op keelkanker. Biopt genomen en twee weken moeten wachten op de uitslag. Was echt zenuwslopend!
Oh meis ik weet hoe het is, we wachten nu op de uitslagen van mijn man.... Heel veel sterkte en ik hoop heel hard voor jullie dat er goed nieuws komt!
wij hebben maandag hetzelfde gehad... maar onze uitslag was niet goed hij was net geopereerd een paar maanden geleden om de prostaatkanker weg te halen. maar bloed geprikt maandag en uitslag idd... uitzaaiingen STERKTE!
Voor iedereen die ook slecht nieuws heeft gehad natuurlijk ook veel sterkte en dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Straks tegen 11.30 nog maar een keer bellen pfffff