samenwerking tussen Wij Special Media en Nuon.

Discussie in 'De lounge' gestart door lieke, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    NAV Telefoontje vanmiddag hierover heb ik uitleg via een mail gevraagt , dit kreeg ik over de mail...
    Zijn er meerdere benadert.? en is dit safe enz..
    Liek .

Geachte ..............................

Zoals zojuist met u besproken zend ik u hierbij de informatie over de unieke samenwerking tussen Wij Special Media en Nuon.

Het aanbod is tot stand gekomen omdat wij ons realiseren dat een aantal zaken steeds duurder worden en wij als geen ander begrijpen dat het prettig is als u kunt besparen op een aantal noodzakelijke kosten in uw huishouden. Omdat wij u waarderen als relatie van Wij Special Media is het aanbod voor uw energie in samenwerking met Nuon ontwikkeld.

Wat houdt het aanbod in voor u:

Uw energietarief wordt bevroren voor een periode van een, twee of drie jaar. Hierdoor heeft u geen last meer van de komende prijsstijgingen en bespaart u dus fors op uw energiekosten.
    Nuon regelt uw overstap en zorgt ook dat u dit kosteloos en zorgeloos kunt doen.
    Daarnaast krijgt u ook nog eens, als extra cadeau, een Prenatal cadeaubon van € 50,00 die u kunt besteden aan leuke of nuttige producten.

Wat betekent het concreet voor u:

Rust en gemak; u weet wat u de komende periode betaalt voor uw energie; voor uw stroom betaalt u € 0,0856 per Kwh (of overdag € 0,1071 en 's nachts € 0,0559 per Kwh) en voor uw gas betaalt u € 0,4703 per kubieke meter. Deze prijzen zijn inclusief BTW.
    Nuon regelt alles voor u, u hoeft niets te doen en profiteert meteen van het voordeel.
    De hoge olieprijzen en de daarmee samengaande stijgingen van de energietarieven gaan aan u voorbij; u profiteert van de huidige relatief lage energietarieven.
    En met de cadeaubon kunt u uzelf verwennen met iets moois of iemand een mooi cadeau geven.
    Ik zal u op 10 november 2008 om 15:40 uur weer bellen en het verder met u bespreken en ik zal het dan ook direct voor u in orde maken. Mocht u zich nu al willen aanmelden, dan kunt u bellen naar 072-7501435.

Met vriendelijke groet namens Nuon en Wij Special Media,

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben er ook over gebeld inderdaad. Heb er niks mee gedaan, gewoon vriendelijk afgekapt.

3. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik ben ook gebeld. De medewerkster stelde zich voor als iemand van Wij Jonge Ouders en was zogenaamd heel geintereseerd in de komst van onze dochter. Na een aantal vragen en een felicitatie zei ze dat ze nu een hele interessante aanbieding had daar je energiekosten met de komst van een kleintje nogal omhoog gaan. Ik kreeg vervolgens een verkooppreek van hier tot gunter en al snel vermoedde ik dat ik niet iemand van Wij Jonge Ouders aan de lijn had maar van Nuon. Toen ik haar dit vroeg zei ze dat het klopte en kletste er snel overheen. Ik heb vervolgens vriendelijk bedankt, ik wens namelijk niet zo misleid te worden. Bah...

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb ze vorige week ook aan de lijn gehad ze vroegen of ik een abb had gehad 1 jaar geleden op de wij ik nee hoor o maar u heeft wel een kindje gekregen toen nou nee 2 jaar geleden al o. en toen het hele verhaal ook afgekapt.

Deel Deze Pagina