Hoi meiden, Ik heb echt een vreselijke hekel aan strijken en had het daar met mn collega over. Nu zegt zij dat ik een stoomstrijkijzer moet kopen (zo eentje met zo'n bak eronder) en dat ik dan veel sneller klaar ben! Dat zie ik natuurlijk wel zitten, maar voor dat ik er een aanschaf wil ik graag meer meningen weten want vind ze nogal prijzig! Wie van jullie heeft er ervaring mee en raad het ook aan (of raad het af) Groetjes Debzie
Ik heb al jaren zo'n strijkijzer en het strijken gaat ECHT makkelijker! Kijk, je moet nog steeds strijken en het blijft een rotklus maar et gaat wel sneller! Bv t-shirtjes doe ik alleen de vookant en dan is de achterkant echt strak ! Maar is idd wel een hoop geld...je kan ook kijken naar een wat ouder model...die zijn net zo goed hoor..je hoeft niet het meest nieuwe model aan te schaffen! x
Wij hebben ook een strijkstation (zo noemen wij het dan...). Werkt echt als een trein! Heb ook een hekel aan strijken, maar hiermee een stuk minder! Strijk nog steeds zo weinig mogelijk, maar hiermee ben je echt een stuk sneller klaar, dan met een 'gewoon' stoomstrijkijzer! Ik kan het zeker aanraden. Wij hebben hem overigens kado gekregen van mijn schoonouders, maar weet dat ze erg prijzig zijn. Gewoon even wachten tot ergens een aanbieding is, mocht je er 1 willen aanschaffen.
Nou ik heb sinds een half jaartje deze strijkijzer. Eerst toen ik nog een gewone strijkijzer had had ik zo'n hekel aan strijken, de was hoopte maar op. Maar nu heb ik deze strijkijzer en hij is helemaal geweldig. Ik heb de was veel sneller klaar en de was wordt super netjes gestreken zodat je het netjes in de kast kan leggen. Ik heb er eentje van Tefal die ligt goed in de markt.