Ik doe regelmatig mee met winacties, en win ook regelmatig wat. Maar afgelopen donderdag was echt bizar. Eerst won ik bioscoopkaartjes, daarna een tablet en de topper... een 8daagse vliegreis voor 2 personen! Ik ben zo blij, ik kan het nog steeds niet geloven! Ik moest even mijn enthousiasme kwijt!
Jeetje wat een mazzel... Gefeliciteerd. Mag ik vragen op wat voor sites je meedoet met winacties? Heb ook wel eens gekeken maar je moet iedere keer je telefoonnummer invullen en ik heb geen zin om steeds maar weer door loterijen e.d. te worden gebeld.
Gefeliciteerd! Ik doe nooit mee aan die acties, aangezien ze echt alles van je willen weten waardoor je de brievenbus en telefoon roodgloeiend hebt. Dat is mij het niet waard.
Ik heb de tablet via facebook gewonnen, en de reis via twitter, we gaan naar Mamaris. IK win regelmatig maar dan vaak dvd's, cd's boeken, speelgoed etc. Ik vul vaker mijn telefoonnr in, hoeft niet altijd trouwens hoor, en ik wordt nooit gebeldt.
Wat leuk! Ik heb toevallig eens out of de blue meegedaan aan een FB actie en een leuke grote slabber voor kleine boef gewonnen! We zijn er erg blij mee aangezien meneertje behoorlijk goed kan knoeien.