Nou ik ben tijdens mn zwangerschap helemaal niet op Zp geweest...jammer genoeg!!! Wist niet dat het zo leuk was en zoveel te vinden is!!! Dus de afgelopen paar dagen ben ik hier toch wel regelmatig te vinden!!!
Wat ben ik dan "braaf"... Als zoontje slaapt ga ik eerst alle klusjes doen en als ik dan op de bank plof dan wordt hij meestal net wakker .
Als ik vrij ben, elke ochtend ff een rondje zp, Soms iets langer, dan zit ik er een halve dag. Hahaha, mijn was en strijk loopt toch niet weg!
Liep het maar weg, of nie Hier ook hoor, 's morgens de kleine doen.. als die pap en alles gehad heeft en lekker in de box ligt, is het even mama tijd. Ontbijten achter zp En vaak 's middags als de meeste klusjes in huis gedaan zijn en kleine in bed lig, ook nog even lkkr rondhangen.
Oh ik dacht al dat ik de enige was! Ik ga ook altijd eerst stofzuigen, strijken of wat er ook moet gebeuren, vóór ik de pc aanzet. Anders word ik alsmaar afgeleid en komt er helemaal niets meer uit mijn handen.
o ja hoor (zie mijn berichtenaantal). Mijn kindjes lagen om 7 uur op bed en ik was van plan was geld over te maken en wat op te ruimen. Geld heb ik overgemaakt maar er ligt nog steeds speelgoed te slingeren. Zal het zo eens in de bakken doen, dan sigaretje en slapen. Morgen weer vroeg dag...