Lekker Slim......oftewel domme vrouwen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door papavanalysia, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gister nog gezien vind het echt geweldig :)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn zus zei nog: Volgens mij laten ze die meiden urenlang aan die champagne nippen en gaan ze dan die vragen op ze afvuren.. dan krijg je wel van die antwoorden :) .

Ze doen ook zo sloom en zitten ook zo lam op de bank alsof ze gedrogeerd zijn haha

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    gisteren echt in een deuk gelegen.
    ik ga niet zeggen dat ik de slimste ben, maar langs hoeveel steden komt de elfstedentocht?
    kom op, ff logisch nadenken.
    de vraag van 10 kilo veren en 1 kilo lood is een aloude bekende instinker.
    kan me voorstellen dat je onder invloed van iets teveel wijn daar intrapt, zeker met een camera op je neus.
    ook de vraag van de ministers is lastig, je kent wel veel namen, maar die zijn weer lang niet allemaal minister.

volgende week zitten we er weer klaar voor, heb er nu al zin in !

joyce

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Heb gisteren toevallig een klein stukje gezien.
    Die meiden passen perfect bij de term dom blondje.
    En dan die twee mannen die in het onderwijs werken en niet eens weten dat plaskerk de minister van onderwijs is! Hoe bedoel je een slecht voorbeeld geven!

Ga het volgende week eens een keer helemaal kijken en straks ff kijken of het via uitzendign gemist ook nog te zien is.... Heb ik straks wat te doen tijdens mijn verlof!

girafje

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Euhm.. het is PlasTerk 8)

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    hahaha gekkuh wijffies dat joh!
    Ze zien er idd uit alsof ze errug onder invloed zijn maar ach.
    Ik ben niet dom ofzo...Maar heb soms wel de meest belachelijke/domme opmerkingen.
    En kan in heel veel dingen stinken...Als me ventje aan me vraagt om luchtankers te halen bij de gamma...Om iets op te hangen...En je gaat dan ook eventjes...Je staat compleet voor lul hoor!!
    Hahaha wel komisch achteraf!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een oude vriendin van mij was ook zo dom. We gingen met 2 stellen naar Limburg en we zijn al een dikke 3 kwartier aan het rijden, zegt ze ineens he de MacDonalds zijn we nou nog in Brabant? Eh meid in Limburg hebben ze ook MacDonalds hoor? Heb helemaal dubbel gelegen in de auto. En dat is nog maar een van haar domme uitspraken.

Of deze weet niet of je dat programma nog kent op MTV met Jessica en NIck: Newlyweds. Daar snapte Jessica niet waarom ze het kip van de oceaan noemden terwijl het vis was? Nou zei snapte hem ook niet... :)

Het is een hele aardige meid, maar af en toe staat het schaamrood op je kaken om de dingen die ze zegt. En het ergste is dat ze het zelf vaak niet door heeft.

8. gemke

gemke Niet meer actief

zulke mannen zijn er ook hoor
    een vriend van mijn broertje beweerde eens stellig dat een vogel geen hart had want dat paste er nooit in in zo'n klein beestje nou vraag ik je toch

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

:-# ](*,)

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja ik heb dan meestal die dingen wel door...maar als er dan zon blonde muts bij zit die dat niet heeft...ga ik aan mezelf twijfelen! :rolleyes:
    Nouja behalve bij koeien met aan 1 kant kortere pootjes dan, of vogels zonder hartjes oid :)
    Heb het programma nog niet gezien. Kan me zo voorstellen dat ik plaats vervangende schaamte zou voelen. Maar begin nu wel erg nieuwschierig te worden!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb n.a.v. dit topic de afleveringen online bekeken en dit wordt een programma wat ik ga kijken hoor :) Prachtig!

12. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ben ik nu echt de enige die zich hier ontzettend aan stoort? Waarom is het bij dit soort programma's altijd zo dat je aan de ene kant de "slimme" mannen hebt en aan de andere kant de domme vrouwen??? Vind dat er zo gesuggereerd wordt dat mannen intelligenter zijn dan vrouwen. Terwijl het percentage vrouwen dat afstudeert op de universiteit hoger is dan het percentage mannen. Waarom kunnen ze bij zo'n programma niet èn domme vrouwen èn domme mannen laten zien??
    Voor de rest is het inderdaad heel vermakelijk om te zien dat mensen zo ongelofelijk dom kunnen zijn.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou moet zeggen dat die 'ballenmannen' ook vaak niet bijster slim waren hoor..

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ach hoe vaak wij post krijgen met de meest waanzinnige bedrijfsnamen en de letters van de postcode VOLLUIT geschreven !!!! hahahahahahahahhaaaa..... nee hoor, mijn portie dom Nederland komt wekelijks (ook) aan de telefoon voorbij!!

15. Dushi

Dushi Niet meer actief

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je hebt zeker een punt.

Vooral als je weet dat eind 19e eeuw een vrouw nog als zwakzinnig wezen werd gezien.

Erg eigenlijk.

Ik vind het niet leuk om te zien en mijn man ook niet.

Ik denk trouwens dat het actrices zijn of in elk geval het spelletje leuk meespelen. De kijker wordt genept waar ze bij staan.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier na 10 minuten weggezapt, wat een dom en voorspelbaar programma.
    Vast bedacht door een man....

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Gisteren voor het eerst gezien maar wat was dat een k... programma .
    Dat die meiden zich daar voor lenen zeg , zo vrouwonterend eigenlijk .. kreeg er best een naar gevoel bij , en zo blij met hun kleertjes en accesoires als ze een antwoord goed hadden .. En ook dom niet normaal , prinsjesdag :oops: ik wist niet wat ik hoorde .. En dan die twee kerels :sick: :sick: wat een corpsballen zeg ..

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Die meiden worden hiervoor flink betaald volgens mij.
    Ik heb het vorige week gezien en hoe langer ik er naar keek, hoe ongeloofwaardiger het werd.

Ik geloof er iig niets van en kijk er ook niet meer naar...

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het heel triest voor de maatschappij als er vrouwen zijn die echt zoooooo ongelooflijk stom zijn!

En Dushi; het is voluit met 1 'L' ;)

Deel Deze Pagina