vorig seizoen vond ik het een leuk programma! 3 teams die ieder een eigen meiden koppel hadden, maar nu vind ik het een beetje een zooitje. De mannen uit het publiek die allemaal mee mogen doen, en om de paar vragen een nieuw meiden koppel. Vind het zo een beetje onoverzichtelijk lijken en eigenlijk niet meer echt leuK! wat vinden jullie ervan?
Tja, ik vind dit concept ook eigenlijk 3x niks. Vond vorig seizoen ook veel leuker. Maar het blijft geweldig om naar die filmpjes van die meiden te kijken. Hihi, 1 meter is 100 stappen en Lloret de Mar ligt in Ierland. Super toch!!
soms vraag ik me weleens af..zou het wel echt zijn? en onder welk motto doen die meiden eraan mee, ze weten toch dat ze enorm voor gek staan! maar het is wel supergrappig! Ik heb hier trouwens ook zo'n typje in de buurt... Mijn schoonzusje, hihi. Die dacht dat konijnen eieren leggen...
Ik kan het ook haast niet geloven hoor, dat er zulke domme mensen bestaan. Maar volgens mij kunnen ze er dingen mee winnen toch? (Ik dacht vorig seizoen tassen ed. te zien?). En ik denk dat ze zelf ook niet echt door hebben dat ze voor l*l staan. Ik vond dit seizoen tot nu toe trouwens ook niet echt zo leuk, heel rommelig idd en jammer dat er steeds een nieuw koppel kwam.
Ik sluit me erbij aan, vond het gister ook erg rommelig en teveel meidenkoppels! Ik vind vooral die 2 meiden uit limburg leuk, ze zetten ons wel weer heel typische neer met dat accent maar ik lach me dood om die 2!! En geloof me, die meiden lopen er genoeg rond!!
Oke het zijn wel domme meiden maar het is volgens mij wel redelijk gespeeld heb ik begrepen. Of ze worden van tevoren in de war gebracht ofzo! Heb het ooit eerder gelezen. Maar ik kan me dood ergeren aan zulke domme antwoorden, bedoel kom je dan echt uit een ei?!!
ik vind het echt een te belachelijk programma voor woorden.... volgens mij is het allemaal hartstikke nep! echt ze weten niet meer wat ze moeten verzinnen...... en voor wie het nog nooit heeft gezien! je mist helemaal niks!
Ik heb ook het idee dat het nep is. Ik bedoel, zo dom kun je toch niet zijn Dat je niet weet hoeveel km de elfstedentocht is kan ik in komen, maar dat je niet eens weet WAT de elfsteden toch is, da's toch wel erg.
heb het 1 keer gezien en vind het echt nep, dat KAN gewoon niet echt zijn en soms verspreken ze zich zelfs.
Hartstikke nep. Echt domme mensen gaan niet minutenlang doorzagen over iets waar ze niks van weten. En soms halen ze er woorden of dingen bij, waarvan ik denk 'als je dat wel weet, dan weet je het antwoord ook'. Echt grote onzin dit programma.
ik mag ook hopen dat het nep is, als je zo dom bent dan zouden ze je moeten verplichten de basisschool nog eens over te doen. Maar het eerste seizoen vond ik erg lachen, juist omdat het zo dom is.
Ik vind het super om te zien hoe dom sommige meiden zijn. En ik geloof wel dat het echt is dat ze zo dom zijn. Het is wel inderdaad rommelig met dat geloop van die mannen maar goed, het gaat om de opmerkingen! Hoeveel kilo gaat er in een ton...uhhhhh een ton is zo'n rond ding...uhhhhh 50 kilo? Waar woont de engelse premier? Dat is geheim natuurlijk, lol! Ik vind het best grappig om te zien en je hoeft er echt niet bij na te denken.
Nou er vertelden er 2 dat ze in de kinderopvang werkten, toen schrok ik wel even zeg! Je zult je kind daar achterlaten... zal ie niet erg veel leren
'Elfstedentoch? Ja, dat gaat door 11 steden. Fietsend toch? Nee joh, lopend! Hoe anders?' Echt hoor.. ik hoop dan maar dat het nep is, hoewel ik wel in een stuip op de bank zit te kijken..
toevallig gister een klein stukje gezien. of de dames wisten wat de letters wc betekenen. ze wist wel dat de c van closet was, maar de w zou van wand zijn! kom op zeg! als je die 'moeilijke' c weet, dan weet je toch ook wel dat er water voor moet zeg!