Ik lig werkelijk waar in een scheur kalender als ik dat programma kijk ... Heerlijk die antwoorden ... En dit programma vind ik is beter dan al die talenten jacht programma's .. weten we na een aantal nou nog steeds niet dat we echt geen talent hebben in nederland, dat vind ik nog dommer dan Lekker Slim ...
Zulke domme mensen zouden zich niet mogen voortplanten!! Nee even serieus.... wat een volk zeg. Jeetje.De Elfstedentocht is in Groningen en Groningen ligt... *daar* ( wijst Noord Holland aan...) Godddaaamn
Nee ik kan niet geloven dat ze echt zoooooo dom zijn. Je sluitspier waar zit die? Ehhh dat is toch je mond, want die sluit je.... Nee sorry dat kan ik echt niet geloven. Het zal je dochter zijn die daar zit....Zo dom worden ze toch echt niet gemaakt?!
Ik 'ken' 2 dames die meedoen, en het is niet nep. Dat is nog het allerergste. Nu zijn dat wel van die aandachtsgeile mokkels....
En er zaten ook nog twee leidsters bij van een KDV. Hetzelfde niveau als de kinderen waar ze op moeten passen,
nou doe je die arme kindertjes tekort he zou me niets verbazen als zelfs die kleintjes wat logischer na kunnen denken
ik heb ook het idee dat dat programma 'fake' is. Bedoel dat je niet slim bent oke, ik ben ook de slimste, maar die vragen die hun krijgen mijn god een kind uit groep 8 weet de antwoorden nog. Bedoel als dat echt zo is dat die meiden echt zo dom zijn dan mogen ze echt wel terug naar school. En dat ze dan uberhaupt een baan aaangeboden hebben gekregen sta ik echt van te kijken. Die meiden van gister eentje: 'ik weet veel van sport' die ander (ze werkte met paarden) 'ik weet veel van paardrijden'
Ja ik denk ook weleens, Zo dom kan echt niemand zijn. Maar goed sommige mensen doen niks aan algemene ontwikkeling.
Hartstikke nep!!! Ik ken een van die meiden van vroeger en die was niet de slimste maar ook echt niet zo dom Volgens mij meer bekendsgeil
Vind het op zich wel grappig, maar vraag me ook wel af hoeveel ervan nou echt is. Hoop voor die meiden dat ze niet echt zo dom zijn.
Kan ook bijna niet geloven dat er mensen zijn die zo dom zijn, en dan ook nog werken met bejaarden, kinderen, etc... Maar vind het wel een erg leuk programma!
Mediacourant.nl Talpa: ‘Lekker Slim niet gescript’ Geweldig dat programma.. de opzet interesseert me niet haha.. Ik kijk voor de vragen en antwoorden.. ze knippen heel veel antwoorden eruit.. zo blijven er evenveel goede als foute antwoorden over.. Maar lig altijd constant in een deuk
Of die ene bij een verzekerings kantoor, , ben ik toch blij dat ik daar niet verzekerd ben, althans dat hoop ik
Ik vind het geweldig, die antwoorden! Of als ze iets moeten aanwijzen op de kaart!! Ik heb een vriendin die niet al te koppie koppie is, maar vergeleken bij die meiden is ze echt slim! Hahahaha. En verder hoe het spel gaat maakt me nix uit, gaat mij om die antwoorden van die meiden.
Ik heb ooit eens zon tour gedaan door de studios waar het wordt opgenomen en daar werd uitgelegd hoe het werkt. Die meiden die worden de hele dag door vragen gesteld. 8 van 10 hebben ze bij wijze van gewoon goed en alleen de domste antwoorden worden eruit gehaald! Dus beetje echt, beetje nep.
een vriendin van mij was hartsvriendin met 1 van de dames van lekker slim...enne zo achterlijk was ze echt niet , is gewoon een stunt om op tv te komen vindt het daarom dus ook niet meer zo grappig omdat ik nu weet dat de meiden het vooral spelen...