Iemand die dit herkent? Sinds gister avond last van.. af en toe trekt het weg maar even later komt het weer.
Ik herken het wel,had in het begin ook steeds last van mn lies(links) dacht eerst dat ik spierpijn had van t paardrijden!
Ik heb al sinds mijn eisprong een vreemd stekerig / zeurderig gevoel in mijn rechterlies....tot nu toe lees ik dat de meesten dit links hebben...wie heeft dit ook rechts?
Dat is het oprekken van je baarmoeder. . Je baarmoeder hangt aan banden ook wel bandenpijn genoemd Had t ook erg heftig en nu Afentoe nog maar en dan voornamelijk links.
Ik had hier tot aan mijn 15-16e week last van, echt rek van de baarmoederbanden. Nu is t zo goed als over (het is de eerste zwangerschap) i Ik kan me voorstellen dat het bij een tweede weer anders is
hadden jullie dit pas toen jullie wisten dat jullie zwanger waren? ik heb dit ook sinds gisteren. Vooral als ik te snel opsta is het best erg fel. Maar als je vorige week je eisprong hebt gehad kan je het toch niet hebben, of zou het innesteling kunnen zijn??
Ik had een week voor de test al pijn in mijn liezen. Aan de hand van deze klacht dacht ik dat ik misschien zwanger kon zijn, en het was ook nog zo
ik heb dit ook, aan beiden kanten afwisselend alleen weet ik nog niet of ik zwanger bent....wachten nog tot mijn nod
Missds, ik had dit ook al voor mijn nod en wist toen nog niet dat ik zeanger was( al hoopten we dit wel natuurlijk!!!)