lekker uit eten Zwolle.

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Volgende week zaterdag gaan we eten met vrienden in Zwolle. Nu zijn we daar al een paar x wezen eten bij de mexicaan( la cucaracha) maar wil nu wel eens wat anders. Dus wat is er nog meer lekker in die regio. Geen sterren restaurant gewoon lekker en goed eten en niet al te duur.

Groetjes Suprise

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    the peppermill is ook leuk en lekker:D

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Bistro De Zoete Inval!

Voor 26,50 onbeperkt alle mini-gerechtjes van de complete kaart bestellen!

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    daar zouden we de laatste keer al heen maar hoe mijn vriendin toen al door de telefoon al te woord werd gestaan was rond uit onbeschoft dus dat zien we niet zo zitten

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    heb ff snel op de site gekeken maar de kaart ziet er wel jummie uit:D

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Italiaan la stalla, echt italiaans eten. Verder inderdaad ook de peppermail. En als je van frans eten houd, de buik van parijs.

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Wat moet ik verstaan onder echt italiaans eten. Aangezien ik al heel vaak in italia geweest ben en dan bij gewone gezinnen eten. Dus een pizzaria zoals hier is voor mij dus geen italiaans eten.

8. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    De buik van parijs is inderdaad leuk, en de manderijn is erg knus en gezellig

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    The peppermill in Zwolle is qua gastvrijheid niet fantastisch, dan kun je beter die ik Kampen pakken.. die was afgelopen vrijdag subliem.. Maar goed Zwolle.

Buik van Parijs, super!
    Weekends, nog beter zeker de service en prijs/kwaliteit
    Humpry's, goed maar standaart

Succes!

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    t hoeft niet perse zwolle stad zijn hoor omgeving is ook prima. Zal peppermill kampen ook es voorstellen.

We komen zelf uit Groningen dus een paar km extra maakt ook niet uit voor lekker eten met vrienden

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Wij zijn er vrijdag dus geweest, voor het eerst en het was super lekker en super leuk personeel! :)

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik zal es overleggen van hoe en wat want de kaart lijkt me in elk geval wel lekker van de peppermill. Weekends ziet er trouwens ook goed uit

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Met echt italiaans eten bedoel ik, heerlijke pasta met vis, apart vlees etc.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    The pepermill in Meppel is ook erg goed. Vriendelijk personeel en heerlijk eten.
    Een paar panden ernaast zit een kroeg met een tapasbar er boven. Het personeel is leuk en vriendelijk en hoor er goede verhalen over.

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Las Rosas, tapas op de Melkmarkt, heerlijk
    Kota Radja, Asian Fusion op de melkmarkt, heerlijk en leuke bediening
    Itoshi, zelfde als Kota Radja ook op de melkmarkt, schijnt iets minder te zijn dan Kota Radja (ben hier zelf nog niet geweest)
    Mizu, aan de jufferenwal, heerlijke proeferijen

(en als je niets leuks kan vinden, Restaurant de gele bogen op de melkmarkt, snelle bediening, afhaal;))

Veel plezier!!!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wij hebben er laatst gegeten, en zijn 'bovenaan' de kaart begonnen. Elk gerechtje is ongeveer een derde portie. Als je het ene krijgt, bestel je vast de volgende.

Op het einde van de kaart hebben we onze maagjes afgevuld met de lekkere toppertjes. Ik denk dat we in totaal per persoon een stuk of 10 gerechtjes hebben gehad.

Dus nooit meer jaloers naar het bord van de buurman staren...

17. Uppie

Uppie Lid

14 jun 2012
    56
    1
    6
    Ook erg leuk en lekker is het Spookhuys in Hattem (paar km van Zwolle). Wel reserveren, want het is niet zo groot.

18. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Zal ik misschien es gaan eten zonder vrienden maar zaterdag wordt het dus niet is een bij die niet van de italaanse keuken houdt ( ja die bestaan ook hahahah)

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    zal meppel es in de groep gooien. Is wel een beetje in het midden. wij uit groningen stel uit zwolle en Elburg

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Voor het restaurant met de gele bogen hoef ik niet zo ver die zit hier om de hoek ahahhahahah

Deel Deze Pagina