Volgende week zaterdag gaan we eten met vrienden in Zwolle. Nu zijn we daar al een paar x wezen eten bij de mexicaan( la cucaracha) maar wil nu wel eens wat anders. Dus wat is er nog meer lekker in die regio. Geen sterren restaurant gewoon lekker en goed eten en niet al te duur. Groetjes Suprise
daar zouden we de laatste keer al heen maar hoe mijn vriendin toen al door de telefoon al te woord werd gestaan was rond uit onbeschoft dus dat zien we niet zo zitten
Italiaan la stalla, echt italiaans eten. Verder inderdaad ook de peppermail. En als je van frans eten houd, de buik van parijs.
Wat moet ik verstaan onder echt italiaans eten. Aangezien ik al heel vaak in italia geweest ben en dan bij gewone gezinnen eten. Dus een pizzaria zoals hier is voor mij dus geen italiaans eten.
The peppermill in Zwolle is qua gastvrijheid niet fantastisch, dan kun je beter die ik Kampen pakken.. die was afgelopen vrijdag subliem.. Maar goed Zwolle. Buik van Parijs, super! Weekends, nog beter zeker de service en prijs/kwaliteit Humpry's, goed maar standaart Succes!
t hoeft niet perse zwolle stad zijn hoor omgeving is ook prima. Zal peppermill kampen ook es voorstellen. We komen zelf uit Groningen dus een paar km extra maakt ook niet uit voor lekker eten met vrienden
Ik zal es overleggen van hoe en wat want de kaart lijkt me in elk geval wel lekker van de peppermill. Weekends ziet er trouwens ook goed uit
The pepermill in Meppel is ook erg goed. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een paar panden ernaast zit een kroeg met een tapasbar er boven. Het personeel is leuk en vriendelijk en hoor er goede verhalen over.
Las Rosas, tapas op de Melkmarkt, heerlijk Kota Radja, Asian Fusion op de melkmarkt, heerlijk en leuke bediening Itoshi, zelfde als Kota Radja ook op de melkmarkt, schijnt iets minder te zijn dan Kota Radja (ben hier zelf nog niet geweest) Mizu, aan de jufferenwal, heerlijke proeferijen (en als je niets leuks kan vinden, Restaurant de gele bogen op de melkmarkt, snelle bediening, afhaal) Veel plezier!!!
Wij hebben er laatst gegeten, en zijn 'bovenaan' de kaart begonnen. Elk gerechtje is ongeveer een derde portie. Als je het ene krijgt, bestel je vast de volgende. Op het einde van de kaart hebben we onze maagjes afgevuld met de lekkere toppertjes. Ik denk dat we in totaal per persoon een stuk of 10 gerechtjes hebben gehad. Dus nooit meer jaloers naar het bord van de buurman staren...
Ook erg leuk en lekker is het Spookhuys in Hattem (paar km van Zwolle). Wel reserveren, want het is niet zo groot.
Zal ik misschien es gaan eten zonder vrienden maar zaterdag wordt het dus niet is een bij die niet van de italaanse keuken houdt ( ja die bestaan ook hahahah)
zal meppel es in de groep gooien. Is wel een beetje in het midden. wij uit groningen stel uit zwolle en Elburg