Vanmiddag bij het spelen met onze dochter zag ik dat ze op haar gehemelte hele donkerrode vlekken heeft ongeveer 4 bij elkaar met een witte rand er omheen. Ze zijn ongeveer een cm doorsnee dus ook best wel groot. Wil er morgen mee naar de huisarts maar misschien herkent iemand...
Hand- voet- en mondziekte? Mijn jongens hebben dat een tijd terug gehad en hadden ook van die plekken in hun mond, ze hadden niks op hun handen en voeten. Heeft ze er ook last van? Rick en Thijs in eerste instantie niet maar het werd steeds erger, ze hebben allebei 1 dag gehad dat ze vrijwel niks konden/wilden eten.
schimmelinfectie denk ik? hand voet en mondziekte zou ook nog kunnen, ik heb dat zelf gehad maar had toen allemaal kleine erg pijnlijke blaasjes in mijn mond/tong en kon amper iets hards eten...
Het viel me gisteren ook op bij Stef. Dacht dat hij het heeft gekregen van een plastic rietje uit een pakje drinken.... Hij heeft ook een vaag rood plekje/stipje op zijn pols. Verder niks.... Stef eet en rinkt de laatste dagen ook heel erg slecht. Maar hij heeft ook last van zijn kiesjes die doorkomen. Dus sja...