wie heeft deze schotel al eens gemaakt ben benieuwd of ie lekker is en vraag me af of de rode saus zoet of pittig is
Ik vond hem een beetje flauw, zeker niet pittig. Wel erg lekker hoor! Wij hebben er een behoorlijke plak geitenkaas door gedaan. Erg lekker!!!
Ik vond het niet te eten de saus leek net zo n pakje tomatensoep maar ik vind al die zakjes naar niks smaken
Wij vonden het niet lekker. Zat geen smaak aan en je hebt geen saus. De mix is alleen voor het rode kleurtje blijkbaar.
Van de week gehad, was prima maar dat was het dan ook. Niet echt lekker of bijzonder en zeker niet pittig
Pakje of niet, ik proef altijd tijdens het koken en als ik smaak mis dan voeg ik dat toe tot het wel lekker is. Anders is het toch zonde?
Ik zoek nog steeds een recept voor deze ovenschotel maar dan zonder pakjes en zakjes. Lijkt me in ieder geval een stuk lekkerder..
Als ik zo kijk zit er iets wat voor tomatensaus door moet gaan in het zakje. Dus ik denk dat je met puree gemaakt van aardappelen en een tomatensaus van verse of gezeefde tomaten met een beetje tomatenpuree en wat zout en peper een heel eind komt. Sperziebonen hebben wat mij betreft zoveel smaak, daar hoeven weinig kruiden bij.
Is toch niet zo moeilijk? Wil je wel iets tomaatachtigs? Uitjes bakken in een beetje olijfolie, knoflookje erbij. Eventjes fruiten, dan of verse tomaten (ik vind alleen de tomaten uit mijn eigen tuin lekker, die uit de winkel vind ik niet lekker) erbij doen (in stukjes snijden natuurlijk) of gepelde tomaten of gezeefde tomaten erbij doen. Lekker laten pruttelen en naar smaak er wat peper, Italiaanse kruiden (vers! of uit een pot). Maak zo altijd sausjes, nooit uit pakjes! Brrr niet lekker en erg zout (enige wat ik dan proef) en `s avonds heb ik dan enorme dorst.
Ik zie het nu inderdaad! Kan niet veel mis mee gaan denk ik, bedankt Edit: Catou kwam tussendoor Nee, het is inderdaad niet moeilijk. Ik had er nog niet aan gedacht om te kijken wat er in het pakket zit, maar dat heb ik nu dus op internet opgezocht. Ik had het alleen op TV voorbij zien komen en kwam op internet uit op recepten die niet eens overeen kwamen En inderdaad, dingen uit pakjes zijn erg zout..
Wij willen deze ook zo graag een keer proberen, maar hem 'm in onze supermarkt nog niet kunnen vinden.. Hij ziet er zó lekker uit!