Hallo Op 19 okt. heb ik een curretage gehad, 1 dag een bloeding gehad daarna gewoon weg nergens meer last van gehad. al mn krachten gelijk weer terug, geen misselijkheid meer niet meer moe geen pijnlijke borsten weer. na 5 dagen voor het eerst sex gehad voor het zwanger zijn rookte ik maar ben toen we het wisten gestopt ermee, vorige week kreeg ik weer zin aan roken 2 dagen gedaan en sindsdien krijg ik weer rare vage klachten. af en toe kleine steekjes in mn borsten vanmorgen vroeg een iets heftigere steek, in de auto naar het werk vanmorgen als vanouds weer een beetje misselijk.............................. hoe kan dit? ben al bijna 2 weken verder na mn curretage en had dus bijna gelijk na die curretage nergens meer last van en nu wel weer plotseling heel lichtelijk. Kan dit nog zijn van de zwangerschap doet mijn lijf alles lekker verkeerd om? of is de kans er dat ik weer zwanger ben?aangezien we nu sindsdien een stuk of 4 keer toch sex gehad hebben.
Hoi Mae, als je 19 okt. gecurreteerd bent, dan kun je wel je ei al hebben gehad, maar zwanger zijn (officieel) kan nog niet. Je zou een zw.test kunnen doen, om te kijken of je nog rest-HCG in je urine hebt zitten. Als dat niet het geval is, dan kan het zijn dat je je ei hebt gevoeld. Als je wél HCG hebt, dan zou je je klachten goed in de gaten moeten houden, want dan kan het zijn dat je curr. niet goed gelopen is. Dat had ik nl. ook. Dus hou het even goed in de gaten en test voor de zekerheid even.