Dankjewel wonder lief dat je dat zegt voel me vaak onzeker omdat er zoveel slanke meiden voorbij komen
Ik vind je normaal uitzien, niet te dik en niet te dun Je hoeft je echt niet onzeker te voelen meisie... IK MEEN HET!!!!!!!!!!!!!
Wow meiden, wat groeit iedereen goed!!! Echt prachtige buikjes... Zo leuk dat we lang zwanger zijn in de zomer (ok, goed, behalve het vocht wat we vast gaan houden dan...) want we kunnen lekker showen met onze babybelly's!!! Hier mijn fotootje van vandaag, 21 weken precies... Heb volgens mij een flinke groeispurt gehad afgelopen week!!!
Brenda: Niet zo onzeker hoor, mooie buik! Seentjuh: Mooi! Estertie: Het rijtje wordt steeds leuker. Mango: Mooie foto en mooi buikkie Fijne paasdagen iedereen!
Meiden super bedankt voor de lieve reacties doet me goed Esther: Mooi buikje meis! Mango: Ook een mooie buik! Meiden allemaal een vrolijk pasen en niet te veel chocolade paaseitjes eten he!! Liefs brenda
wauw wat een mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen. @ brenda: je ziet er goed uit hoor. zou eerlijk gezegd niet zeggen dat je bij 100+ hoort. ik zie er net zo uit, maar weeg nu denk ik rond de 80...mooie buik hoor @ estertie: jaja! buikje groeit nu goed he? het rijtje is altijd leuk om te zien bij jou! @ mango: mooie bescheiden buik zeg! niet te groot, maar wel dat je kunt zien dat je zwanger bent @ mam079 wat een mooie foto! die kleding maakt het ook heel charmant wat houd die ketting eigenlijk in? ik zie ze wel eens vaker voorbij komen...? hier kan ik nog steeds geen foto showen, maar krijg echt heel veel reacties in een keer! erg leuk natuurlijk, hoop alleen wel dat ik niet zo dik als bij mijn dochtertje wordt...dat was een beetje TE! verder allemaal een heel fijn pasen toegewenst!
Dank je. De ketting is een bola. Als je beweegt, komt er een zacht geluid uit, wat de baby zou kunnen horen. Gaan alleen verschillende verhalen over rond. Zo zou de baby zich naar het geluid draaien en in stuit raken (daarom wordt geadviseerd m tot 28 weken te dragen) of de baby zou m helemaal niet horen. Ik vind m iig leuk
De bedoeling van die ketting is eigenlijk dat je kindje het geluid gaat herkennen en uiteindelijk als het geboren is dat je ze boven de wieg/bedje hangt! Als je kindje dan weent en je beweegt met de ketting zou die het geluid moeten herkennen vanuit de baarmoeder! Maar tegenwoordig dragen zwangere vrouwen het meer om écht te kunnen tonen dat ze zwanger zijn! Ik had ze bij mijn dochter aan, maar ben ermee gestopt rond de 25 weken omdat men zegt dat dat geluid vrij luid zou moeten zijn in de baarmoeder en toch niet zo goed voor baby! Mooie buikjes zien passeren!
Ik zie hier mooie buikjes voorbijkomen! @Brenda: ik zou je echt geen 100+ geven hoor! Mooie buik! @Estertie; mooi rijtje weer! Het lijkt nu iets minder hard te groeien, mooi om af en toe zo'n spurtje te zien! @ mango: mooi bescheiden rond buikje, netjes! @ maris: ook ene mooi rond buikje! @ aankomendemama; al een flinke buik, je draagt m mooi! Hier dan mijn buik met 20+5. Ik vind m zelf al behoorlijk ineens, ook een groeispurt doorgemaakt. Bij mn eerste, een zoontje droeg ik mooi slank en naar voren, zag je aan de achterkant niet dat ik zwanger was. Ik voldoe blijkbaar aan de bakerpraatjes want het het idee dat ik nu aan alle kanten aan het uitdijen ben! Heb vetjes op mn heupen en mn buik is ook niet zo puntig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?