En de blotebuiken foto... komt misschien ook door het elastiek van mn rokje maar hij lijkt een stuk dikker!!
Mama: Mooi buikje! Ukkie: Dank je voor het compliment ik woog 140 kilo was 45 kilo afgevallen en weeg nu weer 98 kilo dus bijna 100+ Maris: mooie ronde buik! AankomendeMama: Mooie flinke buik!! Druif: Jij ook bedankt! maar je bent mooi gegroeid super! Leuk om weer zoveel buikjes te zien!! Ik voel nu echt heel duidelijk de kleine vandaag al 5x ofzo heel bijzonder ben er super blij mee mijn man wil het ook graag voelen maar die moet nog even geduld hebben haha... Wou nog een buikfoto van hem plaatsen hij lijkt ook wel 4 maand zwanger maar mag niet van hem haha
heb hier nog zo'n zwanger mannetje rondlopen hahaha, ik zeg maar dat hij bezig is met de obesitas-versie want hij loopt heel hard vooruit op mij hahahaha
Leuk al die buikjes de afgelopen dagen! Je ziet nu duidelijk dat de meeste echt beginnen te groeien!! Ondertussen ben ik ook alweer 19 weken ver en dus een nieuwe foto!
@manog mooie vrolijke en zonnige foto @mama079-maris-aankomendemama-druif-lisa Super mooie buikjes, nu is het echt heel goed te zien Ik zag vanochtend voor het eerst mijn buik bewegen en mijn vriend ook. De kleine is s ochtends lekker druk.
Gister heeft mijn vriend voor het eerst ons kleintje gevoeld! Hij had zijn hand op m'n buik gelegd en tot 5 keer toe werd er flink geduwd, precies in het midden van zijn hand. Zo stevig had ik het zelf nog niet gevoeld! De kleine kwam echt even kennis maken met papa! Vervolgens kon ik niet slapen zo enthousiast was ik en de kleine blijkbaar ook niet want ik moest er nog tig keer uit om te plassen (3 druppels per keer) Het was ook zo prachtig om zijn gezicht te zien! Helemaal in de 7e hemel
Mijn vriend heeft onze beeb ook voor het eerst gevoeld vrijdag op 18 weken! Hij zag mijn buik omhoog gaan, legde daarna zijn hand op mijn buik en die schopte nog eens! Nu zie ik mijn buik echt omhoog gaan met de schopjes .. héérlijk
Tab: Haha ja idd die van mij heeft het ook van het gezonde leven Lisa: Mooie buik groeid lekker door! Esther: Wat gaaf dat je je buik zag bewegen en dat je vriend mee mocht genieten! Isadora: Wat super dat je man het kindje heeft gevoeld ik zou ook niet kunnen slapen als dat gebeurde.. En plassen ken ik alleen bij mij zijn het iedere half uur flinke plasjes Bij mij voel ik de kleine nu echt goed hoop dat manlief ook snel mee mag genieten van de kleine! Hij wil het zo graag en iedere keer als ik haar voel dan komt hij gelijk met zijn grote hand op mijn buik zo lief Fijne 2e paasdag meiden!!! Ik ga zo naar Kampen 1,5 uur rijden ppf maar het blijft een familie dag he!
Mooie buiken hoor meiden! echt leuk dat het bij iedereen nu zo duidelijk zichtbaar wordt! Gisteren na de BBQ was mijn man ook met een behoorlijke buik aan het rondlopen. Zijn we echt samen zwanger haha Ik voel de baby ook regelmatig, maar mijn man kan nog niets voelen. Hij wil ook zo graag!! hoop dat het snel zover is. Fijne pasen dames!
Zo wat een buiken allemaal! Echt mooi hoor! En brenda ook hardstikke mooie blote buik, vrouwelijke rondingen horen erbij! Ik plaats ook wel weer een keer een buikfoto in de loop van de week, vandaag niet zoveel zin. Heb gigantische buikpijn over gehouden aan het zwemmen. Had op de 13e ook al een gespannen baarmoeder, en toen heeft de gyn. nog gekeken omdat ze het niet vertrouwde of ik een verkorte baarmoedermond had. Maar niemand heeft me rust opgelegd, dus ben gewoon gaan zwemmen en nu heb ik spijt! Maar even naar de hap gebeld en daar mag ik zo gelijk langs komen met ook weer een potje urine.. Maar even afwachten dus, maar die krampen en steken voelen niet echt geruststellend ofzo.. Gr. Carlien
Zo leuk al die buikjes En zo verschillend! Wat vinden jullie mannen/vriendjes er van? Mijn vriend vindt het nu heel sexy omdat ik zo strak in m'n vel zit nu.
Sterre: Mooi bescheiden buikje!! Isadora: Mijn man vind een zwangere buik opwindend is hij achtergekomen haha Carlien: Bedankt!! Wat vervelend dat je zo;n buikpijn hebt is alles goed gegaan bij de HAP? Hier: 2 weken heerlijk genieten van de zwangerschap ben namelijk vrij!! Was ik wel aan toe zeg.... Jullie nog vakantie's staan??
zoo er is hier weer flink afgekletst! Ga niet alles bijlezen maar heb weer erg veel mooie buiken voorbij zien komen!! prachtig!
Hoi, Nou gisteren eerst bij de hap geweest, die vertrouwde het niet dus gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar werd ik bij verloskundigeafdeling op een bed gelegd.. Kwamen ze van het lab aan bed, bloed prikken. Later weer urine inleveren, ook in de wc aan bed, want mocht niet teveel lopen. (Daar wordt je ook niet zeker van) Nou pas 2 uur later kwam de vk (in overleg met de gyn.) aan bed. In de tussen tijd ook niks te horen gekregen. Ja mijn man kreeg een kop koffie. Eerst weer het hele verhaal doen, daarna uitwendige echo om te kijken hoe de baby het doet. Nou ze kregen em weer bijna niet in beeld (druktemaker), maar het hartje zagen ze wel goed kloppen en hij was druk, dus dat vonden ze ook een goed teken. Daarna een inwendige echo om te kijken of mijn baarmoedermond verkort was (die was 4 cm) dus dat was goed. Maar daarbij kwam de baby wel gelijk in beeld met zijn hoofdje, de baby lag diep in het bekken zeiden ze toen en daar kon ook de pijn van komen. En ik moet het nou nog rustiger aan doen. Ze gaven me eigenlijk een preek dat ik te druk was en dat het lichaam zo aangeeft met die harde buiken dat ik te druk ben. En niet 1 keer, maar wel meerdere keren.. Maar goed.. Ik zou niet weten hoe?? Ik zit al bij de deur. Het enigste wat ik doe is het huishouden (en zelfs dat al niet al te goed), de boodschappen en voor de beweging zwemmen en met de hond wandelen. Ik vindt mezelf niet echt overwerkt, kunnen jullie ook niet bewegen, dat moet toch kunnen?? Ik mocht gelukkig wel naar huis, omdat het bloed en de urine goed was. Maar moest ECHT rustiger aan gaan doen. En als de klachten erger werden moest ik gelijk bellen naar de kraamafdeling en niet meer de hap.. Mijn man was helemaal wel blij, want die dacht al dat ik moest blijven (ik dacht trouwens hetzelfde), gelukkig heeft ie dat niet gezegd toen ik daar nog lag, want dan was ik helemaal in paniek geraakt.. Hier doe ik het dus hennig an.. Gr. Carlien
@Carlien, dat is schrikken zeg! Neem 1 ding van me aan als ze zeggen rustig doen! DOEN.. ik moet na mijn cerclage ook voledig rust houden en het werpt echt zijn vruchten af!! Sterkte
he bah carlien! wat vervelend zeg! wordt je ook lekker onzeker van als je voor je gevoel al zo weinig doet! nou, gewoon lekker aan toegeven. dan maar NOG minder doen....je baby moet er wel baat bij hebben natuurlijk