Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Sterre Mooi buikje en leuk shirt! :)

@Isodora Ik hoor elke avond bij het omkleden: Wow die buik is echt groooot. Wel grappig mijn vriend verbaast zich er steeds weer over maar vind het wel leuk. Of hij het echt sexy vindt weet ik niet.

@Carlien Wat vervelend allemaal, ik zou ook zeker zo veel mogelijk rust houden. Desnoods het huishouden uitbesteden, heel veel succes en ik hoop dat alles goed gaat.

2. mlis

mlis Niet meer actief

dames ik heb weer mooie buikjes voorbij zien komen..:D:D ik zal donderdag een nieuwe foto plaatsen..

Carlien, wat vervelend zeg..!!

ik moet zeggen dat ik sinds 2/3 dagen ook erg last van mijn buik heb, veel druk en steken in mijn schede en mijn rug..soms word ik er misselijk van zo'n rot gevoel..idee van harde buik..nu ook als ik op mijn buik iets duw dan doet het zeer..ik heb er voornamelijk savonds en smorgen veel last van..heb ik echt ff moeite om goed rechtop te staan..
    wat moet ik doen? vk bellen?? ik durf niet te bellen omdat ik bang ben dat het fout zit..

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Mlis Als je twijfelt of pijn hebt zeker bellen!!

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zou wel ff bellen, wil niet zeggen dat ze je laten komen. Maar kan ook soms wel zijn dat ze je alleen gerust stellen. En ook al moet je komen, dan kunnen ze even kijken of alles goed is. Anders blijf je je ook alleen maar zorgen maken.

Ik ga hier alleen nog maar tv kijken en voor de rest niks, ja wat was opvouwen. Voor een paar dagen knapt mijn man het maar even op. En mijn moeder komt vanmiddag ook nog langs dus dat is wel prettig.. Het is meer de onmacht, als je werkt kun je daar mee stoppen. Maar ik heb nu idd al het gevoel dat ik niks uitvoer, dus ja, waar moet ik het dan rustiger aan doen?? Dat is het meer denk ik.

Gr.
    Carlien

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente

Wat mag je nog wel of niet dan? Of is het echt bedrust?

Ik heb dat gelukkig niet, wel vervelend. Ik heb een baarmoedermond van 4 cm. En ik heb het opgezocht en dat is goed. Maar ze zijn wel bang dat ik teveel harde buiken heb en dat is dan niet goed.

Gr.
    Carlien

6. mlis

mlis Niet meer actief

dankje meiden, ik moet donderdag voor controle..dus ik wacht nog wel ff tot donderdag..ik hoop dat het gauw beter word..het is echt een rot gevoel.. :(

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Mijn baarmoedermond is dus dicht gemaakt "cerclage" maar ook ik heb veel harde buiken/weeen door bv lichamelijke inspanning en stress! Slik 3 keer per dag weeenremmers en magnesium!
    Op een goede dag mag ik 1 ding ondernemen, dus of koken of een ander klusje! Verder zoveel mogelijk rust (nog 20 weken ;))

Blijven ze je BMM contoleren nu? Wat ik namelijk heb gelezen is dat dit snel kan veranderen (lees ook eens het topic cerclage heir op het forum daar staat ook veel over BMM) nogmaals sterkte

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wauw, wat een mooie buikjes dames!!
    Hier na 3 weken eindelijk weer eens mijn buikje!!!!!
    19 weken:D

9. mlis

mlis Niet meer actief

mooi lottie...!!!!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Isodora: Mijn vriend vind er helaas niks aan, zo'n zwangere buik. Hij is natuurlijk énorm trots enzo en zit er ook wel aan om de kleine 'te aaien' maar zal ook blij zijn als het weer voorbij is :(

Brenda: Lekker vakantie, geniet ervan!

Carlien: Ik had bij mijn zoon ook heel snel harde buiken enzo. Ik ben wel blijven werken e.d. maar alles op een héél laag pitje gezet en als het niet goed voelt, gelijk stoppen! Je lichaam geeft het zelf aan dus ja, ik zou dat toch wel in acht nemen ;)
    Mijn baarmoedermond was toen 3,7 cm en dat was ook goed. Dat is daarna ook niet meer veranderd maar goed, je kan beter te 'bezorgt' zijn dan dat je straks moet zeggen 'had ik maar..'

Neomi: Mooie buik!

Estertie: Thanx! T-shirt is van mamalicious :)

Mlis: Ik zeg altijd maar, je kan beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig ;) Oh lees al dat je hebt gebeld, goed zo.

Aichaatje: Jeetje wat erg dat bij jou de bm al zover is :(

Lottie: Mooi!

11. jolyn29

jolyn29 Lid

8 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

ik heb morgen de 20 weken echo in het Radboud Nijmegen.
    best wel spannend of alles goed is..:(
    En ik zit nog te twijfelen om te vragen of het een jongen of meisje is..
    De drang om het te weten is nog niet heel erg groot dus zolang ik die drang nog niet heb wil ik het nog niet weten.(denk ik);)

Ik zal morgen ff berichten of alles goed was..

Verder ben ik wel benieuwd wat die pijntjes van jullie de oorzaak van is...dus ik blijf gewoon meelezen..:D
    Altijd positief blijven...het zal wel niks ernstigs zijn, maar kan me voorstellen dat je ongerust bent..

succes en ik lees het wel!

liefs, Jolyn:)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt mlis en sterre:)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jolyn: Suc6 met de 20 weken echo! En als je het niet perse wilt weten laat je je toch lekker verassen bij de geboorte ;):)

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Spannend Jolyn! Veel plezier vandaag en als je twijfelt wacht je beter nog even!

Eenmaal je het weet kan je het niet meer omdraaien hé! ;)

15. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Morgen eindelijk de 20 weken echo!!!!!!!!!!
    Ik ben blij dat het meteen 's ochtends is.
    Net bij de verloskundige geweest en alles is prima in orde. Baarmoeder is precies waar hij moet zitten, bloeddruk is netjes het zelfde gebleven.
    De kleine reageerde meteen op het hartluisterdingetje (hoe noem je dat?) Ze kon m'n buik zien bewegen:)

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Spannend hoor die 20wk echo... WIj hebben m 10 mei,hoe dichterbi het komt hoe spannender ik het al gaat vinden,hoop dat alles goed is!
    En wat een mooie buikies weer! :D

17. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Even een bewerkte foto, vind hem zelf wel geslaagd .. natuurlijk wat amateuristisch maar heb hem ook zelf getrokken ;)

19.2 weken:

18. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    mooie foto!!!!

19. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, nou vanmorgen toch maar huisarts gebeld en ff urine laten nakijken..geen schokkende dingen, bloeddruk en hart was goed..dus die buikpijnklachten horen erbij, moet morgen toch naar vk dus leg ik het daar ook ff neer.. ook vanmorgen weer bij de arbo geweest, hij heeft iets meer aanpassingen doorgegeven voor mijn werkgever..en max 6 tot 8 uur p.dag werken. gelukkig heb ik nog een weekje vrij..:D:D

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik hoop dat je nou wat meer gerust gesteld bent? Is toch wel fijner dan al die zorgen.. Gelukkig is alles goed:)..

Mooi buiken trouwens er weer bij!:D Daar stel ik nog niks bij voor:p:)

Deel Deze Pagina