Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    zoals het er nu uitziet klopt dat

2. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
  3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Carlien: Mooi buikfoto van je meisje ;)
    Mmm 152 vind ik meer een jongensritme maar goed, het kan zo verschillen. Mijn 1ste zoon zat tussen de 140 en 160 en deze zat laatst rond de 143 hartslagen per minuut.

Tijdens de zwangerschap van de 1ste was ik 17 kilo in totaal aangekomen maar ik snoepte ook heel veel. Nu heb ik ook heel veel snoep-zin maar probeer nu toch wel op te letten wat dat betreft. Ik heb best veel moeite moeten doen om die laatste 10 zwangerschapskilo's eraf te krijgen :)

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hebben jullie al namen voor de baby's?

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Ik voel me net een michellinpoppetje nu.
    (ben na 2 jaar samenwonen van 64 naar 73 gegaan, en was weer aan het afvallen en zat nu op 71,5 kilo.)

Startgewicht: 71,5 kilo ( nu bijna 81 kilo met 22 weken)
    lengte 1.70m

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Voel me ook een tonnetje....
    ben 1.72 en weeg nu 89 kg, voor mijn zwangerschap 90. Hopenlijk blijf ik onder de 100... we zullen het zien!

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Maris: Wij hebben al een naam voor de kleine meid het staat ook helemaal voor ons vast hebben zelfs al dekentje met haar naam laten bedrukken:D heb jij al een naam?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Namen zijn wij redelijk uit, maar twijfel wel soms nog wel behoorlijk moet ik zeggen...

9. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Wij hebben nog geen namen .. vind echt niets dat me aanstaat!! Maar bij mijn dochter hadden we ook pas rond de 25-30 weken een naam!

We hadden eigenlijk toen al vrij vroeg een naam gevonden maar die waren we na een paar maand al beu!

10. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

wij hadden ook al namen, maar nu kwam ik gisteren met 2 andere namen die mijn man OOK wel heel leuk vond haha! dus we zijn er nog niet helemaal uit. maandag 20 weken echo en dan maar eerst eens afwachten wat het is haha.

gisteren zag ik mijn buik op en neer gaan...echt wat een heerlijk moment was dat zeg!:D

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik lees hier ook vaak mee maar post niet zo heel veel ... zal binnenkort ook nog een keer een buikfoto showen,,,,

trouwens afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit...alleen as dinsdag nog een keer terug voor de echo wand het lag er niet goed bij zeg maar... ze wou nog een keer het aangezicht bekijken maar het lipje was wel goed en het buikvlies kon ze niet helemaal zien of dat het gesloten was zeg maar en nog een keer naar het hartje.
    de aderen gingen wel allemaal de goede kant op en het had vier hart kamers en het zat aan de goede kant enz..alleen de hartkleppen wou ze nog een keer bekijken en of er geen gaatje tussen de schotten zaten...

zou dat wel het geval zijn is er wel wat aan te doen..het kunnen niet echt levens bedreigende dingen zijn......
    en we are having opnieuw...................

EEN BOY.................

leuk hor nu wat gerichter gaan shoppen....

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Maris: Wij hadden al namen bedacht maar mijn vriend is nog niet helemaal uit of hij de jongensnaam wel écht leuk vind.. ;) Lekker handig.. aangezien we een jongen krijgen.. *mannen* Nou ja, we hebben nog tijd genoeg denk ik dan maar :)

Momhairy: Spannend dan, nog een echo. Hopelijk blijkt dinsdag toch alles gewoon goed te zijn! En gefeliciteerd met je 2e kereltje!

All: Ik was bij mijn zoon 79 kilo.. aan het eind 96 :) Na veel pijn en moeite alles toch weer kwijt geraakt. Nu begonnen op 78 kilo en gisterochten 82 kilo.. Ik hoop nu echt onder die 90 te blijven. Oja ik ben 1.68m..

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

@Momhairy, fijn dat je dan nog een keertje de echo krijgt om alles goed na te kijken, leuk dat je
    er een zoontje bij krijgt :)

@Namen, wij zijn er nog niet uit en er is tijd genoeg, we hebben alleen nog een lijstje met leuke
    namen die we tegen komen :D

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Of het een jongen of meisje wordt is dus moeilijk om te zien aan de hartslag. Maar het lijkt dus bij een meisje te horen, als ik het goed begrijp..

@Gebakje, toen ik samen kwam met mijn man ben ik van een nette 58 kilo, naar bijna 80 kilo:$ gegaan.. Daarna allemaal er netjes weer afgekregen en er weer wat bij, maar ik heb nu wel een max. gewicht van 70 in mijn hoofd. (Buiten de zwangerschap dan hé)

Maar volgens mij val je na de zwangerschap vrij snel toch 10 kilo af en daarna ook nog weer, vooral als je borstvoeding geeft?? Ik weet het ook niet precies is mijn eerste, dus...

@Momharry, Wat leuk een jongen, gefeliciteerd!! En ook fijn dat ie gezond is voor zover te zien.. Anders moet je even dat lijstje aanvullen, is er weer een jongetje bij:)

@Maris, voor een meisje hebben we wel al 1 naam, verder nog niet.. maar die naam wou ik al heel lang en mijn man heeft er een variant van gemaakt, waar die naam in zit zeg maar..

@Sterre, bedankt! Ik vondt het ook zo'n mooie buik, kon het niet laten:p:D

Gr.
    Carlien

15. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Monhairy Proficiat met jullie zoontje! Leuk dat je hier ook komt meepraten met ons .. 't is hier heel gezellig!

Hartslag Ik geloof er niet echt in dat je aan de hartslag kan weten welk geslacht het is .. de kans is zowiezo 50/50 dusja..

Gewicht Bij mijn dochter ben ik 14 kilo bijgekomen en ik hoop dat het nu weer zoiets is .. hou het nu toch wat bij en probeer gelijk te zitten met haar zwangerschap (ook al heb je dat niet echt onder controle)
    Voor dames van een eerste kindje die schrik hebben voor het aankomen in gewicht! Een grote troost: bij een eerste kindje gaan die er in het algemeen het best weer af! Ik was na 3 maand zo'n 13 kilo weer afgekomen met gemak (weinig moeten doen), de laatste kilo ging moeilijker maar is er uiteindelijk ook afgedaan (+ nog 1 extra kilo)!!

Bewegen Deze nacht voor het eerst wakker geworden door die heerlijke schoppen .. kan je nagaan hoe hard ik ze nu al voel hé! :d

Buiken Wanneer komen er nog eens mooie foto's van de buiken dames? Lang geleden .. ;)

16. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja dat dacht ik ook al, ik plaats vanavond een buikfoto wss.. Ik kan zelf geen foto's op de computer krijgen:), dus moet mijn man dat even vragen..

Gr.
    Carlien

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Momhairy, wat leuk een zoontje.. gefeliciteerd..!!

Wat de gewichten betreft.. Ik was de vorige controle al ruim 5 kilo aangekomen en nu al weer 3 kilo.. Denk dus dat ik maandag toch wel tegen e +10 kilo zal zitten.
    Ben er echt niet blij mee:( Maar het is niet anders..

Hier een nieuwe buikfoto met wat leuke bloemetjes erbij hihi.. gisteren gemaakt (krijg ook al wat striae)
    Bekijk bijlage 148238

18. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Mooie buik en foto friesland!!!!:D
    We krijgen allemaal al echte buiken leuk om de verschillen te zien met de foto's van de eerste bladzijde's :p

19. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden, had weer lekker wat kunnen lezen omdat ik de afgelopen dag niet online ben geweest..
    hier gaat alles goed, ik heb alleen niet echt het idee dat mijn buik groeit..?? ik ben 1,65 lang en woog voor zwangerschap 67,3 kg en was afgevallen in totaal 2,6 kg en nu laatste keer was ik weer 1 kg erbij gekomen dus in totaal 1,6 kg afgevallen.
    ook wij hebben al een naam, die naam hadden we al voor een meisje voordat ik zwanger was..

20. w0nder

w0nder Niet meer actief

@Friesland, mooie foto met die bloementjes, je hebt een mooie buik :)

Deel Deze Pagina