mooie buikfoto's weer hoor meiden. Wat een verschil he! leuk om te zien dat het zo hard kan gaan zonder dat je het zelf echt door hebt
Lisa: Wauw je ziet inderdaad het verschil goed, mooi hoor. Dnze22: Mooi! Idd een leuk truitje heb je aan op de eerste foto
@lisa zo zie je idd mooi het verschil,ik zal van t weekend ook eens kijken of ik dat kan doen. Morgen ben ik op de helft,de magische 20 weken... Dinsdag de echo,erg spannend...
Bedankt dames! Straks hebben wij de 20 weken echo .. spannend spannend! Duimen jullie mee dat alles goed is
Hee allemaal, Vanmorgen de twintig weken echo gehad! alles was goed met onze kleine! We hebben foto's en een DVDtje meegekregen zodat we alles nog mooi even een keer rustig na kunnen kijken! Babietje was erg druk en lag lekker te spartelen! heerlijk Zal dit weekend weer even een buikfoto plaatsen!
@Blike; Wat fijn dat alles goed was op de 20 weken echo. En ook leuk dat jullie foto's en zelfs een dvd mee krijgen. Of is dat normaal? Bij ons staat er met vette letters dat het geen pretecho is en dat je 1 foto mee krijgt. 19 + 5, bijna 20 weken
Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad! Alles was heel goed: hartje had 4 kamers, duidelijk de grote en kleine hersenen gezien. De aorta, bloedtoevoer en bloedafvoer van het hartje super duidelijk gezien met 2 verschillende kleuren! Beter kon niet Lengte kon hij niet meer berekenen, maar de metingen kwamen telkens rond de 22.2 weken uit (dus ons ukje ligt toch ongeveer 2 weekjes voor). Gewicht kon hij wil zeggen: 430gram nu, volgens mij best wel veel voor 20.3 weken maar dat geeft niet! Hoeveel wogen jullie kindjes bij de 20weken echo?
@lisa Gelukkig dat je echo goed was!! Altijd weer een geruststelling als je ziet dat alle organen naar behoren functioneren! Wij mogen dinsdag,ben erg benieuwd of alles ok is!
@Lisa; Dat lijkt me ook fijn dat de echo erop zit, dan weet je in ieder geval wat meer zeker dat het goed zit allemaal.. Wat zeiden ze dan dat het kindje 2 weken voorloopt?? Ik denk toch dat dat alleen maar goed is.. Het gewicht weet ik nog niet, ik heb vrijdag de 13e pas de echo.. Gr. Carlien
De gynaecoloog heeft zelf niet gezegd dat kindje voorloopt, kon hij ook niet zeggen omdat de lengte niet meer gemeten kon worden. Maar bij de metingen van buikje, lengte van beentje, hoofdomtrek kwam er telkens 22 weken bij .. bij mijn dochter was dat ook telkens zo!
Lisa: Fijn dat alles goed was Carlien: Wij lopen exact gelijk en ook ik heb vrijdag de 13e de 20 weken echo grappig en mooi buikje hij komt nu echt omhoog Blike: Fijn dat jou echo ook goed was!
Hier weer een buikfoto! Ik heb hem vergeleken met die van 2 weken geleden, maar ik sta stil haha Geen verschil te zien Misschien straks een enorme groeispurt, wie weet... Mooie buiken hoor dames, groeit goed!