@Lottie Dat is verschillend van persoon tot persoon denk ik! Ik zie soms buiken passeren die dan een aantal weken stilstaan maar je hebt er ook die blijven doorgroeien! Bij mijn dochter zag ik er rond de 30 weken hoogzwanger uit en iedereen zei ook tegen me dat mijn buik de laatste 10 weken niet meer hard ging groeien .. maar die is toch blijven doorgroeien hoor! We zien wel
Vandaag 21 weken zwanger EN officieel ontzwangerd van me dochter .. voor zover je nu van ontzwangeren kan spreken dan haha
Lisa thanks. Heb nu al n aardig buikje, dus ben benieuwd. Zie t idd wel mooie buik hoor! Hij is echt al super rond!
gaat echt hard bij jou Lisa! Zie elke week weer verschil bij jou. Mooie buiken hoor, sommigen zijn nog bescheiden leuk om te zien! Hier weinig nieuws. morgen weer naar de verloskundige...
Ukkie2: Suc6 vandaag bij de echo! Lisa: Wauw, wat een mooie grote buik! Estertie: Jij lijkt alleen naar voren te groeien of lijkt dat maar zo? Wel mooi hoor Maris: Mooi mooi! Hier de mijne van vandaag, 23+1 weken Bekijk bijlage 149511
Ik zit hier al een tijdje mee te lezen en jullie mooie buiken foto's te bekijken. Ik zou heel graag zelf ook wat willen plaatsen maar helaas blijft mijn buik nog steeds een beetje klein. Voor vele lijkt het niet meer dan een vet rol. en dat terwijl ik morgen 20 weken ben. Ik hou me steeds maar vast aan het feit dat het mijn eerste is maar ongerust begin ik wel te worden. Vrijdag de 13 mei hebben we de 20 weken echo en hoop dat alles goed is. 2 weken geleden ben ik nog bij de vk geweest en die reageerde niet op mijn kleine buik. Maar familie en vrienden blijven maar vragen of het wel een gezond is. Tot die tijd blijf ik gewoon mee spieken naar jullie foto's
@ Daffel Ik lees ook veel mee en verbaas me ook over de buikjes hoor! In het begin werd mn buik gelijk wat ronder, dus dacht echt dat t snel gaat. Nu is het echt nog weinig vergeleken bij andere met 20 weken. Vind t echt wel jammer, en hoop zo dat t heel hard gaat groeien, want nu is het ook echt zo'n net niet buik vind ik! Ben wel benieuwd naar jouw buik nu
Hele mooie buiken-foto's meiden @Daffel, laat je niet onzeker maken door je familie en geniet lekker van jullie kleintje misschien zit je baarmoeder meer naar achteren gekanteld, waardoor je meer plaats binnenin hebt Fijn dat je vrijdag de 20 weken echo hebt, hopelijk ben je dan geruster over je zwangerschap Leuk dat je mee komt kletsen
@ Daffel en Norah, De omvang van je buik hoeft eigenlijk helemaal niets te zeggen.. Al kan ik mij wel voorstellen dat het een geruststelling is als je je buik ook ziet groeien. Zo hoor ik door familie en vrienden erg vaak dezelfde vraag: Is het geen tweeling? Weet je zeker dat het er niet meer zijn? Terwijl je mensen ziet die een tweeling hebben, die nog kleinere buiken hebben dan mensen met een eenling. Ook heeft de omvang van je buik niks te maken met de grote van je kind. Dat heeft namelijk meer te maken met de stand van je baarmoeder en het vruchtwater. In ieder geval succes met de 20 weken echo en ik hoop natuurlijk dat alles goed zal zijn. Dat zal vast en zeker wel geruststellen. En niet te druk maken hoor, dat is ook niet goed
niet zorgen maken over je buikje! een vriendin van mij had op het laatst nog niet eens een buikje! ze leek amper zwanger. en bevallen van een gezonde dochter! maak je niet druk! nog een uurtje wachten hier en dan hebben we de echo! ben zo benieuwd wat we krijgen!
@Sterre Mooi buikje Ja volgens mij gaat mijn buik alleen nog maar naar voren, hoop dat dat zo blijft.. @Daffel De vk gaf 1,5 wk geleden aan dat ze die van mij al redelijk bol en hoog vindt, tevens zit mijn baarmoeder vrij hoog (niets om mij zorgen om te maken. Maar als je buik dus kleiner is hoeft dat ook niet 'fout' te zijn. Maak je niet te veel zorgen. @Ukkie Spannend!! (en leuk natuurlijk)
Oeps, dat was ik Maar ik had het nog gevraagd, want ik ben niet zo'n rekenwonder @Lisa; haha, ontzwangerd @iedereen, mooie buiken hoor.. @Daffel, jij ook al vrijdag de 13e de echo, grappig, wordt nog druk vrijdag @Daffel en Nora, Ik dacht ook bijna geen buikje te hebben, tot ik een foto had laten maken van de zijkant door mijn man (dat is de 2e foto in de rij van 5) En dan zie je toch wel dat het geen vet of darmen zijn.. Dus miss gewoon is een foto maken, want dat is toch anders dan een spiegel.. Oja, en ik weet niet hoelang jullie zijn maar dat wil ook nog wel eens uitmaken en idd ook hoe je baarmoeder ligt. Of je al wat vorser bent, want dan valt het ook minder gauw op en zo zijn er zoveel redenen. Ik denk idd dat als het niet goed was, dan had de vk het toch gezegd? Gr. Carlien
Ja, dat is ook waar. Kan zelf ook echt wel zien dat ik zwanger ben, en anderen ook wel als ik mn blote buik laat zien, maar niet overduidelijk met kleding aan. Gelukkig voel ik de baby enorm goed en was alles goed bij de 20 weken echo, dus hoef me nergens zorgen om te maken. Maar soms wordt ik wel wat onzeker als ik dan al die buiken van jullie zie! Ik ben 173 cm trouwens. Mn baarmoeder zat wel erg hoog zei de vlos, dus miss dat t meer de hoogte nog in groeit ipv naar voren?
Dat scheelt, een nichtje van mij is ook lang en bij haar zag je het ook minder, maar die baby heeft natuurlijk zat plek daarbinnen om rond te zwemmen.. En met de buiken van een 2e of 3e kun je je toch niet vergelijken, die groeien gewoon sneller. Gewoon is van die strakke kleding aan (die je zonder zwanger te zijn, nooit aan zou trekken) en dan een leuke buikfoto door je partner laten maken.. Dan zie je echt wel een verschil, vooral als je een foto van voor de zwangerschap hebt Gr. Carlien
ik ben maar 1.58 en ben verder ook niet fors, bij mij zie je het nu dus best duidelijk, 2 wk terug bij de vk lag mijn baarmoeder tot aan mijn navel........
Hallo meiden , Ik ben een tijdje even ergens anders op het forum aan het schrijven geweest . Wij zijn nog steeds na 3 weken in afwachting van het DNA onderzoek . Ik heb 18-4 een vruchtwaterpunctie gehad. Mooie buiken zie ik allemaal voorbij komen , hier ook een behoorlijke buik maar pas 2 kilootjes aangekomen gelukkig. Ik zou ook graag in het lijstje willen wie kan dit voor mij doen ? Mijn uitreken datum is 26 september , en we krijgen een meisje en het is ons 2de kindje . Liefs Edith Mama van mees*
nou we zijn weer terug van de echo en het is helemaal gezond! zo mooi om je kindje te zien! en het is precies wat ik al had gedacht het is een Jongetje. ik ben echt helemaal gelukkig! papa is trots hihi!