Nou, toch de stap maar even gezet Dit is mijn buik met 20weken en 4 dagen. Heb nu maar eens een blote buik foto gemaakt en hier zie je het echt wel goed. Alleen met kleding aan wat minder omdat ik ook enorme borsten heb gekregen en die nog altijd meer uitsteken dan mn buik haha
Mooie buik hoor Norah, niks mis mee! En dat kan idd ook nog schelen, ik heb nog maar net een cup B gevuld, dus daar heb ik geen last van.. Gr. Carlien
Mooie buik Norah! Vanmiddag hebben wij de 20wk echo gehad en alles is goed met onze kleine! En het is nog steeds een jongen
Thx dames, voor de lieve reacties! Ik had zelf niet het gevoel dat mijn buik gegroeid was deze week .. maar blijkbaar toch wel! Esther Weer een leuk rijtje .. ben benieuwd om je rijtje op het einde te zien! Maris Mooie buik, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! Sterre en gebakje Mooie buikjes! Ukkie Proficiat, leuk een zoontje! Nu kan je lekker blauw gaan shoppen Seentje Super dat alles goed was bij de verloskundige, toch weer een geruststelling! Norah Mooie buikfoto, groeit goed! Zie ik nu dat jij ook een gepopte navel hebt? Hihi .. hier ook, raar hé!
Dag dames, Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat! Een vraagje hebben jullie al namen?? Ik en mijn vriend zijn zo niet creatief en het schiet echt niet op!! Maandag had ik voor de 2de keer mijn 20 weken echo en helaas kon ze het geslacht weer niet zien Dus dat had het wat makkelijker gemaakt zodat we ons op een naamsoort konden richten. Geniet allemaal
Mooie foto hoor norah..!!! Ik wou dat ik wat grotere borsten had / kreeg. Loop nog steeds met amper cupmaat B rond. Misschien dat daarom mijn buik juist wel wat groter lijkt inderdaad. Dat het gewoon de verhouding is Ukkie, gefeliciteerd.. met een zoon!!!! Wij hebben wel al een naam.. tenminste, mijn vriend zei gister dat hij de naam toch wel het mooiste vind. We twijfelden al een tijdje tussen zo'n 5 namen, maar al snel vielen er een paar af. En deze vinden wij tot nu toe het mooist. Ook erg lastig hoe we het gaan doen met vernoemen.. dat weten we nog niet precies
@Norah Mooie ronde buik! @Maris Fijn dat alles ok is en hij toch niet heeft besloten om plots een zij te worden @Gaab Wij hebben nog geen naam omdat we beide graag een jongetje wilden en dus alleen nog maar jongensnamen hadden. En nu moeten we nog op zoek naar een mooie Spaanse meisjesnaam die men in NL ook uit kan spreken. Ga je nu een pretecho doen om toch het geslacht te weten te komen?
@ Esther is er een speciale reden dat jullie een Spaanse naam willen ivm afkomst ofzo?? Ik zelf ben half surinaams en nl en mijn vriend half turks en nl. We hebben wel al besloten geen "echte" hollandse naam want dat staat weer niet bij zijn turkse achternaam. Dus het is echt zoeken wat is mooi. En ja ik wil nog wel een pretecho doen ga dit wel pas doen in week 29 omdat ik bang ben dat ik anders toch geen goed en of mooi beeld krijg door mijn postuur. Maar de pretecho doe ik meer omdat ik een mooi echo foto wil dan voor het geslacht terwijl we wel heeeeel erg benieuwd zijn.
nog bedankt voor de felicitaties! ben nog steeds helemaal in de wolken haha wij zijn gisteren druk aan het zoeken geweest naar een leuke naam, maar kunnen nog niet echt wat vinden...het moet ook een beetje klinken met de naam van de opa..die doen we er ook bij. vinden dat toch een stukje respect naar de ouders toe. zijn er meer mensen die de naam van de ouders erbij doen? tot hoe laat in je zwangerschap kun je eigenlijk het beste een pretecho laten maken?? want we hebben ons kindje echt even vluchtig gezien en vinden het eigenlijk wel leuk om in alle rust zonder al die controles even naar ons kindje te kunnen kijken.
Bedankt meiden! Lisa: Mijn navel is inderdaad ook al geplopt haha, deed dat bij jou ook zo zeer soms? Wij hebben al een naam bedacht, ook vernoemt naar de oma. Vind dat ook wel bijzonder om te doen ja. Maar tmoet wel passen en niet gek klinken bij elkaar. Deze naam had ik al voor dat ik zwanger was, dus ben er al een tijd aangewend
@Gaab Wij willen inderdaad een Spaanse naam omdat mijn vriend Chileens is en ik het ook wel leuk vind om net een andere naam te nemen dan een standaard Hollandse naam. Tevens krijgt de baby een mooie dubbele spaanse achternaam Weten jullie al of je dan voor een typisch turkse naam gaat..? Wij doen geen naam die verwijst naar opa's en oma's, vind dat altijd een beetje ouderwets (sorry voor diegene die het wel doet, ieder z'n keus)
Ook ik wil dit keer graag een 3d echo laten maken,ben binnenkort jarig dus leuk kado.Maar wat is de beste tijd om dat te doen? Denk zelf zo tussen de 25 en 30 weken. Wij hebben ook nog geen naam,we discuseren nog ff verder,en vind ook nog geen geschikte naam,Julian zijn naam besliste we ook pas een week voor de bevalling en ik was toen 40weken zwanger Vind het erg moeilijk ook mede doordat dit onze 3e jongen word...
Ik dacht dat je het beste tussen 22 en 28 weken kan gaan voor de 3d echo! Wij hebben ook nog geen naam, zelf nog geen ideetjes .. ah komt wel! Bij onze dochter had ik hem pas rond de 28 weken en heb ik pas tegen mijn vriend rond 34 weken met zekerheid gezegd dat dat het ging worden! Vond dat ergens wel moeilijk!
Bij het echocentum op de website staat dat het beste is om tussen de 25 en 30 weken de 3d/4d echo te doen. Wij hebben al wel 1 naam voor een meisje. Voor een jongen vindt ik het lastiger. En we willen graag 2 namen geven, dus ook bij een meisje moeten we nog even doorverzinnen. Oja, en wij gaan absoluut niet vernoemen, wordt alleen maar jaloezie bij mij en die van mijn man in de fam. Gr. Carlien
Pretecho Schijnt rond 26 weken het mooist te zijn!! Dan zijn ze nog goed in beeld te brengen en hebben ze ook al wat vetjes!
Ik heb mijne met 21 weken gedaan en absoluut geen spijt! De gyno vertelde mij het niet na 27 weken te doen!