Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    met de week van de pret echo kan ik je niet helpen. Ik heb er geen verstand van en wij gaan het ook niet doen. Ik vind het toch ook wel erg leuk om ons kindje pas echt te zien na de bevalling. Ik zie het als een verrassing :D
    Wij hebben wel al een naam, maar weet nog niet echt zeker of het deze wordt. Waarschijnlijk wel, maar ben een twijfelkont. We hebben een wat langere naam, wat helemaal niet 'in' is op dit moment. Maar daarom misschien juist wel leuk. Maar wil ook niet dat ons kind op school anders is dan anderen door de langere naam. Al is het wel een gewone naam. hahaha, kijk mij maar weer eens twijfelen :p

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie buikjes, meiden :)

Vandaag de 20 weken-echo gehad, de kleine is helemaal goedgekeurd :):) het gewicht wordt geschat
    op 398 gram ;)

En het is een......... klein prinsje, hi hi :D

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Esthertie: 1e kindje meisje 31-08
    Neomi: 4e kindje meisje 01-09
    Mango26: 1e kindjes Jongen 04-09
    Sterre: 2e kindje Jongen 04-09
    gebakje: 1ste kindje Jongen 06-09
    Druif78:2e kindje: meisje 6-09
    women21: 1e kindje: meisje 6-09
    Mamali: 2e kindje Meisje11-09
    Aankomendemama: 1e kindje meisje 11-09
    Jolyn: 2e kindje Meisje11-09
    Luna: 2e kindje Meisje 13-09
    Seentjuh: 1e kindje Onbekend 14-09
    Buddha30: 1e kindje Jongen 14-09
    Ukkie2009: 2e kindje Meisje 15-09
    Isodora: 1e kindje Jongen 16-09
    Momhairy: 2e kindje Jongen 16-09
    Madamoiselle: 1e kindje Jongen 17-09
    Lisa123: 2e kindje Jongen 19-09
    DeniseG1986 1e kindje Meisje 19-09
    Adora: 3e kindje Jongen 20-09
    Lottie: 2e kindje Jongen 20-09
    Miesemauw: 1e kindje Jongen 20-09
    Wonder:Onbekend 21-09
    Ukkie2: 2e kindje Jongen 22-9
    Blike1987: 1e kindje Onbekend 23-09
    Maris 22 : 3e kindje Jongen 23-09
    Brenda: 1e kindje Meisje 24-09
    Carlien: 1e kindje Meisje?? 25-09
    edithrook: 2e kindje Meisje 26-9
    Friesland90: 1e kindje Jongetje 29-09
    Mlis: 1e kindje Meisje 29-09
    Lydia: 1e kindje Meisje 05-09

Meisje: 15 Jongen: 14 Onbekend: 3

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij laten hier de pretecho doen met 27 wk, was tussen 25 en 30 het mooist zei ze, we zitten dus lekker in het midden
    Namen hebben hebben al zo goed als klaar, mijn oma heeft een hele mooie naam dus die komt er ook in. Ik ben zelf half surinaams en vriendlief is echt een kaaskop dus wordt wel hollands maar niet té :D

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

adora wat leuk een jongetje! gefeliciteerd!!!:D
    de jongens halen de meiden bijna in haha

6. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Wij zijn er ook bijna uit met de naam. Toen we na de 20 weken echo het ziekenhuis uit liepen viel het ineens op z'n plek.
    Alleen wilden we ons zoontje naar de vader van m'n vriend vernoemen maar het blijkt dat ons neefje ook die naam als 2e naam heeft... ook naar hem vernoemt. Nu twijfel ik toch weer heel erg... weet niet zo goed wat ik daar mee moet.

Nog even wat leuks. Dit weekend heeft m'n moeder de kleine ook kunnen voelen. Ze vroeg al met pretoogjes of ze misschien even mocht voelen toen ik zei dat hij bewoog. Natuurlijk mag dat:) Vooral heel fijn dat ze het vroeg. En de kleine maakte al snel kennis met oma!

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oh! wat leuk voor je moeder!! zo gek eingelijk dat er maar 1 of 2 centimeter tussen zit...maar dat het kindje zoooo ver weg lijkt! :)

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Gefeliciteerd!!;)

Nog maar 1 nachtje slapen en dan heb ik ook de 20 weken echo.. Miss dat ik het dan zeker weet en hij/zij niet zo preuts is:p:D

Gr.
    Carlien

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Mijn moeder heeft ook de baby al gevoelt, helemaal leuk:).. Want ik dacht al dat ik gek was en dat ik het alleen voelde.. Bij mijn man gaat ie namelijk acuut stil liggen.. Echt raar..

Gr.
    Carlien

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hahaha dat komt mij bekend voor.
    Zodra mijn vriend zijn hand op m'n buik ligt voel ik ook direct geen bewegingen meer. Maar als ik zelf mijn hand erop leg, dan blijft hij wel bewegen.
    Misschien kan het ook komen omdat mijn vriend altijd erg koude handen heeft ofzo..

Spannend morgen de echo. Wij hebben morgen ook de 20 weken echo. Ben zo benieuwd. Weet ook niet zo goed nog wat ik me erbij voor moet stellen en waar ze allemaal naar gaan kijken..
    Maar komt vast allemaal goed:)

11. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @friesland Ze gaan kijken naar het hartje (4kamers), naar de hersenen (grote en de kleine), ze kijken naar de navelstreng, de bloedtoevoer van het hart, het maagje, open ruggetje, hazenlipje, ruggengraat, de placenta en het geslacht ;)

Dat zal het zo ongeveer zijn denk ik

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Friesland; Mijn man heeft juist hele warme handen, maar ik las in een ander topic dat dit kon komen door de hartslag, dat die anders is.. Maar dat geloof ik niet zo, want de baby vindt het ook leuk om tegen hond aan te schoppen bijv. :D

Ik weet ook niet precies wat ik moet verwachten en hoe het allemaal gaat, maar ik heb wel deze folder mee gekregen van de gyn... Miss dat is doorlezen voor morgen, dan weet je een klein beetje wat er gaat gebeuren.

http://www.rivm.nl/zwangerschapsscreening/Images/Folder%20SEO%20Ned%202011_tcm97-57270.pdf

Gr.
    Carlien

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    #2313 Friesland90, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    @ Lisa, dan denk ik dat ik mij geen zorgen hoef te maken eigenlijk.. Heel veel van deze dingen heeft ze ook al naar gekeken met de 16 weken echo. Zo zag ze al dat de maag en blaas gevuld waren, de hersentjes goed groeien, geen hazenlipje of open ruggetje.
    Denk dus dat het wel goed zal komen. De navelstreng had ze wel naar geluisterd, maar niet naar gekeken volgens mij..

@ Carlien, Thnx voor je link, ik zal het even lezen.
    Ik denk ook niet dat het met de hartslag te maken heeft. Denk dat het ook vooral geluk hebben is. Merk ook vaak dat als ik ga liggen of rechtop ga staan, dan niks meer voel.. en als ik met mijn benen over elkaar zit juist wel..

Ik heb weer een nieuwe foto.. Niet de mooiste.. Maar gaan vanavond even zien of het goed wil lukken..
    Bekijk bijlage 150252

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Hier wa shet tot vanmorgen hetzelfde, zodra ik of mijn vriend zijn hand op mijn buik legde bewoog ons kindje niet meer. En sinds vanochtend heeft hij hem dan eindelijk voor het eerst voelen schoppen ( en hard ook;))

15. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Bij mij gaat de kleine zelfs schoppen als ik met mijn buik tegen het bureau of aanrecht aanleun, heel raar..

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haha dat is hier ook zo ja.
    Lig altijd met een kussen tegen mn buik, daar gaat ze ook tegenaan schoppen. En ze gaat juist schoppen met de hand erop, bij iedereen:)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook haha. Inderdaad als je staat af te wassen ofzo en je tegen het aanrecht aanstaat.. gek kind :p

18. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Dat heb ik altijd als ik achter de pc zit idd... zoals nu:)

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Jaaah!!:D Vanavond heeft hij ook de baby gevoelt en niet 1x, meteen volop tegen de hand aan..

Buikfoto met 20 weken en 5 dagen:

Gr.
    Carlien

20. w0nder

w0nder Niet meer actief

Mooie buikjes weer meiden :D:D

@Meiden die morgen de 20 weken echo hebben, wil ik veel succes wensen ;) heel spannend!!

@Baby voelen, mijn man voelt de kleine ook al een tijdje :)
    Baby begint steeds harder te schoppen, ha ha.. ook reageert de kleine vaak op harde geluiden,
    lijkt wel of de kleine schrikt als mijn zoontje s'avonds wakker wordt ;)

Deel Deze Pagina