Yes, mijn buik is in een week eindelijk ook gegroeid! Ben er erg blij mee dat t zo hard gaat ineens! Dit is met 21 wkn 5 dgn
Wow, heb heel wat moeten bijlezen en bekijken! @Aankomendemamma: Wat een mooi rond buikje! Je draagt m mooi naar voren of niet? @Esthertie: Zo leuk om het verschil te zien! Hij lijkt wat puntiger te worden bij jou? @Maris22: Lief buikje heb je, en best bescheiden! @Gebakje: Nog meer bescheiden buikje! Erg subtiel, lekker hoor, hij groeit nog lang zat! @Lisa; wat een toeter Maar supermooi. Je draagt vlgs mij ook erg naar voren, vlgs mij zie je aan de achterkant niks? Had je dat bij je eerste ook zo? En groeide je toen ook zo snel? @Woman21: sexy erg bescheiden nog, maar wel duidelijk een zwanger buikje, mooie foto! @ Norah12: Ook een goed gegroeide buik! Bij deze dan de mijne. Vind het af en toe al een behoorlijke toeter maar vlgs mij valt t nog wel mee als ik het hier zo zie niet veel dikker? Het ligt er bij mij ook erg aan welke kleding ik draag en of ik mn buik " laat hangen" liefst loop ik met holle rug, maar dat is niet zo goed he? Als ik mn rug recht hou, is mn buik ook meten een stuk minder ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.Met 24 weken:
Norah Je buikje is inderdaad mooi gegroeid, je buik (baarmoeder) lijkt op de foto al erg hoog te zitten! Heeft je vk daar iets van gezegd? Als ik het zo bekijk lijkt ie al ruim boven je navel te zitten niet? Druif Mijn buik groeit inderdaad net zoals bij mijn dochter helemaal naar voor en langs de achterkant niks te zien hihi! Bij mijn dochter groeide die ook hard, maar niet zo hard als nu! Mijn buik was zo ongeveer op 27-28 weken bij haar! Jij hebt ook een mooi buikje hoor, voor mij wel nog steeds bescheiden maar je bent nu volop aan het groeien denk ik! Niet?
@ Lisa Ja klopt, bij 18 weken zat hij op hoogte van 20 weken. Toen is ie rond mijn navel gebleven maar nu lijkt hij idd weer erg hoog gegroeit te zijn. Voel de baby ook echt al een stuk boven mn navel bewegen. Tis wel gek, want onderin mn buik is het helemaal 'leeg'
Maris: Mooi! Gebakje: Nog een erg bescheiden buikkie hoor Lisa: Buik lijkt inderdaad niet groter dan de vorige foto. Friesland: Wat leuk dat jullie even lekker hebben kunnen geniet van de schopjes. Ik vond het ook wel apart toen je het kon zien en zelf ook kon voelen Zaantje: Foto? Women21: Begint te komen he Norah: Een mooi punt naar voren of zie ik dat niet goed? Druif: Ook mooi! Nog redelijk bescheiden hoor Hier ligt het er ook aan wat ik aan heb en hoe ik loop. 's Avonds in mijn pyama laat ik alles lekker hangen en lijk ik best huge hihi Lekker sexy voor sterre-man
De vk zei 3 wk geleden ook dat mijn baarmoeder vrij hoog zit voor de termijn. Maar toch voel ik de baby alleen vrij laag onder mijn navel.. Ik ben benieuwd hoe het volgende week is bij de controle.
Weer hele mooie buikjes voorbij zien komen. Super en leuk om te zien! Ik draag hem inderdaad alleen van voren en hij is mooi rond. Gister voor het eerst mijn buik zien bewegen. We lagen in bed en de kleine was enorm druk, echt zo gaaf om te zien! Gisteren een dikke emo dag! Zag het allemaal niet meer zo rooskleurig in en was aardig down. Hoezo hormomen Effe flink lopen janken en toen was ik er weer! Ik ken mezelf echt niet zo! Gelukkig ben ik er nu weer en voel me eweer aardig prima. Ervaren jullie ook een onrust in je?? Ik heb het sinds een week en word er echt helemaal gek van. Liefs
Aankomendemama: Ja hier ook zo'n emo-bommetje op zijn tijd hihi Vooral als ik veel last van die rottige ischias heb kan ik echt zo down zijn.. niks is dan nog goed. 2 weken geleden zei mijn vriend nog dat hij zo blij was dat mijn onrust c.q. (nestel)drang lang niet zo erg was als bij de 1ste.. hihi, had tie maar niks gezegd want daarna werd ik ineens onrustig Nu ik weer wat spullen heb kunnen kopen is dat weer weg .. erg he..
Even niks laten horen, ik kan ook echt genieten van de foto's, vindt ze ook echt mooi vooral het voetje.. Mooie buiken weer voorbij zien komen, de 1 wat groter als de ander, mja anders was het ook zo saai om te kijken.. Ik vindt ze allen even mooi! Emo.. Praat me er niet van.. Mijn man gaat er wel goed mee om, alleen lacht ie me af en toe wel uit als ik weer is huil en lach te gelijkertijd.. Volgens mij ziet dat er ook niet uit.. Morgen een drukke dag.. Eerst om half 9 naar de gyn., om te horen hoe het nou zit met het hoofdje van de baby en te kijken wat ze nou gaan doen, ik denk een vervolg-echo.. Daarna om half 11 een sollicitatiegesprek, ik heb er wel zin in en ik hoop dat ik aangenomen wordt.. Dan heb ik weer ritme en afleiding, anders duren de dagen wel heel erg lang en ga ik veelste veel piekeren.. Met andere woorden een spannende dag!! Gr. Carlien
Mooie buiken zeg! Ook ik heb hier m'n emo dagen,gisteren had ik zo'n dag,dan ben ik zo moe,heb erg last van m'n bekken en dan wil zoonlief ook niet echt luisteren... Maar goed,gelukkig gaat t vandaag alweer beter.
Hier ook zo'n emotioneel doetje! Pff .. pff .. vind het best wel lastig soms! Zit ik hier gisteren nog te zeggen dat mijn buik niet gegroeid is, trek ik vandaag mijn woorden alweer terug haha! Buikje heeft weer een groeispurt gemaakt deze nacht! Navel is er weer verder doorgekomen, je duidelijk dat ie groter is en in centimeters is ie ook weer vermeerderd! Zijn er nog dames die hun buikje bijhouden aan de hand van opmeten van de buik? Bij mijn dochter heb ik hem maar eenmaal gemeten en nu vind ik het eigenlijk wel leuk om het zo bij te houden! Ookal zitten we al ruim boven de 100 haha!
Carlien: Suc6 vandaag bij de gyn! En heel veel suc6 op je sollicitatie-gesprek! Hopelijk krijg je die baan Maris: Hoe gaat het vandaag? Tis ook af en toe zwaar met nog een kleiner kindje erbij. Vooral inderdaad als ze van 'die dagen' hebben.. pff... Lisa: Ik meet mijn buik zo af en toe ook op, vind ik ook leuk Bij mijn zoontje was ik op het einde 116cm Ik heb het nu al een paar weken niet meer gedaan maar denk dat ik nu ook wel rond de 100cm zit hoor
He meiden Sorrie dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maar voel me niet zo top Zoals sommige van jullie wel weten werk ik op maandag veel te veel 13/14 uur met reistijd en dat gaat me nu de kop kosten. Ben dinsdag heel naar geworden dacht zelf buikgriep hele erge steken in mijn buik en hou niks binnen. Maar moest vandaag naar de VK en zei denkt overspannen kindje die te druk is en heel mijn baarmoeder beurs heeft geschopt. En baarmoeder is ook flink gegroeid zit nu 3 vingers boven de navel. Ook ben ik 600gr afgevallen waarschijnlijk door stress. Maar de kleine doet het super en dat is het belangrijkste. Ik moet nu met een baas gaan praten die niet wil luisteren om minder te gaan werken maar ze kunnen geen vervanging vinden omdat niemand die lange dagen wil maken de VK zegt als ze niet luisterd gewoon ziek melden en arbo arts laten komen. Dus worden spannende dagen voor mij ben hier zo slecht in Maar meiden genoeg gemutst mooie buikkies en tot snel Liefs brenda
Hier weer 1tje van mij: 24+2 Ik voel me soms een walrus, ik heb ook moeite met omdraaien als ik lig te slapen.
hey gebakje, wat begin je het nu goed te zien bij jou! leuk zeg! heb het idee dat ik heir niet zo hard groei...wel duidelijk een buikje hoor. vanmiddag krijg ik (eindelijk) een band voor mijn bekken. heb er elke dag meer last van...hopelijk gaat die band mij goed helpen. brenda: wat een vervelende situatie zeg. gelukkig maar dat het met het kindje wel goed gaat. maar je meot nu wel voor je kleine opkomen...nu is alles nog goed hopelijk komt de arbo arts ook voor jou op...ze kunnen wel eens vervelend zijn. maar ik had mij zeker voor de 100% ziek gemeld. mijn baas kon mij de boom in. bij mijn eerste zwangerschap moest ik ook op mijn strepen gaan staan. maar niet echt bij de baas, vooral bij mijn team (Werkte in de zorg) de konden geen begrip tonen voor mij als zwangere. ben toen weggegaan naar een andere afdeling die echt super voor mij waren tot aan mijn verlof...hopelijk kun jij ook iets anders krijgen als je op je strepen gaat staan. heel veel sterkte hoor met alles!
Mooie buikjes er weer bij hoor ! Ukkie ik heb ook ontzettende bekkenklachten en ook een bekkenband gehad helaas werd het met band om alleen maar erger. Hopelijk werkt het bij jou wel
Het gaat vandaag wel weer,gisteren wel gewerkt (werk dan van 8tot 6 in een slager) en ben vandaag dan weer brak en erg last van m'n onderrug,dat merk ik dan vandaag ook wee rmet die kleine jongen tillen en in /uit de auto tillen. Moet goed me rust nemen maar dat valt niet mee met zo'n kleintje. Maaaaarrrr maandag gaan we lekker een week op vakantie en dan hoeven we echt ook helemaal niks! Heerlijk,kijk er naar uit!
Sterre Bij mijn dochter zat ik op 34 weken aan 116cm maar jammer genoeg daarna niet meer gemeten! Heb me buik daarnet nog even opgemeten en ik zit nu op 22 weken al aan 109cm pfff .. dat wordt nog wat! :d
@Brenda, ik zou wel gewoon voor je kindje gaan. Je hebt ook recht op meer pauze bijv.. Kun je ook is aankaarten.. Bij de gyn. ging alles goed, nou was haar hoofdje opeens weer net iets onder het gemiddelde (echt maar een klein beetje, dus dat is beter).. En mijn baarmoedermond hebben ze ook weer opgemeten en die was van 5/4 cm naar 3 cm gegaan.. Of dat normaal is weet ik niet.. Over 4 weken heb ik nog een combi afspraak met ook een echo.. En de sollicitatie ging ook heel goed! Want ik ben aangenomen en kan al aankomende di. beginnen voor 4 dagen in de week, zal in het begin wel even zwaar worden. Maar het lijkt me wel goed voor de afleiding en dat ik niet zo kan lopen te stresen.. Zal ook nog even een buikfoto plaatsen, vanavond of morgenavond.. Maar in ieder geval is dit spannende dagje me 100% meegevallen! Gr. Carlien