Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hoe meten jullie trouwens de buik?? Moet dat over de heupen of in de taille??:(

Gr.

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    21 + 5 :d

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Ik werk helaas in gezinnen thuis dus echt pauze kan ik niet nemen.
    Maar heb vandaag met mijn baas gepraat en ben vanaf nu de maandag met vervroegd zwangerschap verlof dus geen 13 uur werken meer voor mij gelukkig.
    De andere dagen blijf ik wel werken in een ander gezin en dan gewoon 8 uurtjes.
    Ben echt blij dat mijn baas eindelijk een keer wou luisteren en ze zei ook dat ze super blij met me zijn en er niet aan moeten denken om mij kwijt te raken:)
    Dus dat viel mee hopen dat mijn lichaam snel weer beter is ben nu weer klaar wakker van de pijn steken in mijn buik:(

Jij gefeliciteerd met je baan!! en fijn dat alles goed was:D en mooi buikje meis ik meet altijd een stuk onder me navel of dat goed is weet ik niet maar ik meet zo elke nieuwe maand

Mijn foto van vorige week hebben jullie nog te goed en van het weekend maak ik weer een nieuwe van 22 weken.

Liefs brenda

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @carlien
    Gefeliciteerd met je baan! Je heb geluk dat ze je nog aannemen nu je al over de helft van je zwangerschap ben... Dat hoor je niet vaak! Hier 22wk vandaag,wat vliegen die weken om he? :D

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @carlien ik meet op het dikste van mijn buik dus aan mijn navel ongeveer

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Weer een flinke groeispurt gehad! 22.3 weken:

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik vind de weken momenteel een beetje langzaam gaan. voor mijn gevoel blijf ik eeuwig bij de 20 weken hangen haha...achja...kindje groeit heel goed.
    ik heb gisteren dan een band gekregen voor mijn bekken, het helpt wel met de scherpe kantjes..helaas niet geheel pijnloos nog. ik blijk een hele holle rug te hebben wat door de zwangerschap nog erger is. en idd meer belasting geeft op mijn bekken. ik heb een knik in de wervel zei ze..niks aan te doen. behalve oefeningen tegen pijn.
    dus dat doen we dan maar:D

lisa wat heb jij een flinke toeter gekregen deze week zeg! ja je was al goed gegroeid, maar deze week idd erg hard weer! leuk joh! vind je het zelf ook nog wel leuk? of begint hij nu te veel in de weg te zitten. kan ik me namelijk ook wel wat voorstellen.

8. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Oh, van die grote buik heb ik helemaal geen last! Heb ik bij mijn dochter ook nooit gehad .. die buik komt geleidelijk aan en zit er niet van de ene dag op de andere hé! ;)

Ik vind het nu nog super mijn buik, alleen krijg ik schrik voor wat het gaat geven op het eind (en dan vooral of er striae gaat bijkomen ofniet!)

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

hier nog een september mama in spé. Ook hier wordt hard gegroeit. En de weegschaal groeit vrolijk mee.

10. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meiden,

hier al een tijdje niet gereageerd maar wel af en toe meegelezen..wat familieomstandigheden dus loopt niet vlekkeloos..vandaag gehoord dat ons bod is geaccepteerd voor ons nieuwe huisje..:D ben helemaal blij..hier lichamelijk nog steeds niet goed, leidinggevende nog steeds tegenwerken en heb nu erg veel last van me bekken (extreem) en veel harde buiken..ook als ik geen harde buiken heb dan heb ik wel een gespannen buik..was gister op controle en de kleine doet het goed..:D eindelijk over mijn startgewicht heen..:D begon op 66,3 kg en zit nu op 67,5 kg..:D zal ook ff een foto plaatsen..komt ie..

11. mlis

mlis Niet meer actief

vers van de pers

12. mlis

mlis Niet meer actief

hier nog een blote buik..

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ow fijn dat je er niet zo'n last van hebt. hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het vroeg, want de buik staat je wel heel erg mooi hoor! :)
    idd hopen dat je geen striemen gaat krijgen! hier lijkt het toch al wel te komen....had drie streepjes van de vorige zwangerschap, maar volgens mij komen er deze keer wat meer....helaas:)

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

mlis! mooi hoor! groeit goed:D

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    weer een verse foto, 23+4 dagen, ik blijf hoop houden :D

16. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Tab Ik heb even naar je foto gezocht van vorige week en ik vind je buikje mooi gegroeid op 1 weekje hoor! Zie je wel dat het komt hé!

17. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    het moet ook niet te hard gaan! vind het wel prima zo, vind teennagels knippen nu al een uitdaging hahahahaha

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Haha, echt? Dan ga je zuchten als je verder bent hihi! Alles lager dan knieën daar kan ik bijna niet meer aan .. teennagels knippen en lakken is een echte ramp!
    En mijn voeten die zie ik al een paar weken niet meer haha

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Tab ik zie ook wel verschil hoor.. Langzaam maar zeker komt het heus wel:) hahaha

En Lisa jou buik is ook weer mooi gegroeid.

Mlis, jij krijg ook een mooie buik..!!

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38

Deel Deze Pagina