Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  2. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken! Zie nu ook echt dat ze goed gaan groeien, ook bij jou hoor Tab!
    Vandaag weer een gemaakt met 23+3 dus. Ik vind m zelf iets meer omhoog gegaan en groter, dus ben weer blij. Al gaan de kilo's ook mee omhoog :)

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    he meiden zoals beloofd een buikfoto van vorige week en van deze week geen idee wat er met mijn buikje is want op de foto's lijkt hij een stuk kleiner:(

Bekijk bijlage 152920

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
  5. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Hallo dames,

ik spiek hier ook wel eens af en toe naar alle mooie buikjes :-D Ben zelf ook een september mama.
    @seentjuh en brenda 1987, waar hebben jullie die mooie jurken gekocht als ik vragen mag??

6. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van mij is van noppies, die van Brenda is idd ook erg leuk!

7. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    ik was toevallig vandaag in de winkel van noppies, maar heb deze jurk niet gezien :)

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    is van prenatal:)

9. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    23 weken en 1 dag. Het begint een echt buikje te worden nu:)
    Het is grappig om m'n navel eens van zo dichtbij te kunnen bekijken haha.

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie buiken hoor dame's! Ik zal volgende week weer een foto plaatsen,vandaag de koffers pakken en morgenochtend vroeg lekker op vakantie!! Ben ik wel aan toe hoor. Tot snel weer!

11. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Wat heerlijk, op vakantie. Heel veel plezier alvast!
    Wij gaan in juli voor het eerst en laatst met z'n tweetjes op vakantie. Normaal gaan we de hele zomer naar festivals maar dat doen we maar even niet dit jaar;)
    Hier is nog een foto zonder t-shirt. Ik vond het vooraanzicht wel eens leuk om te plaatsen:)

12. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    thanks!!

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

wat een boel foto's zeg haha!
    jullie zien er echt allemaal mooi uit hoor!:D

idd ook leuk om eens een buikje van de voorkant te zien..
    als ik voor de spiegel sta ga ik ook altijd even alle kanten bekijken van mijn buik haha!

14. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie buikfoto's meiden :):):)

Leuk de jurkjes, ikzelf doe ook het liefst een jurkje of tuniek met legging aan nu (legging niet zwangerschap) :D

Vinden jullie het ook zo snel gaan met de zwangerschap?

15. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja, het gaat mij een beetje te snel. ik wil er graag van genieten, maar voor mijn gevoel heb ik nog neit genoeg tijd gehad om ervan te genieten. maar vind het aan de andere kant ook wel fijn als ik snel bij die 25 weken ben....en dan natuurlijk die 40 weken:D:D

16. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

wij hebben dit weekend zo ongeveer de naam besloten!:D ben er helemaal blij mee

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ukkie, wat leuk he?? hahaha
    Wij hebben de naam vorige week ook besloten, en waren voor de tijd al wat aan het rond kijken voor geboortekaartjes.
    Nou zijn we bij een drukker geweest voor het maken van een proefdruk. We zouden gebeld worden als die klaar is.. Maar wel spannend hoor.. en ik vind het zo leuk allemaal!!!:D

Heb jij ook moeite om de naam voor je te houden? Ik ben er nou zo enthousiast over, dat ik soms wel even van de daken af wil schreeuwen:D haha

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Even een vergelijking gemaakt van beide zwangerschappen, viel me op dat mijn buik bijna precies dezelfde vorm heeft ;)!

Links: 22.3 weken zwanger van de tweede
    Rechts: 38 weken zwanger van de eerste!

19. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Maris Hele fijne vakantie!
    @Lisa Bij jou wordt hij echt enorm ;)

Hier is ook weer mijn rijtje foto's 25 wk + 5 dagen. Hij wordt nu wat puntiger.

Bekijk bijlage 153254

20. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oow wat leuk zeg! nu ook al de geboorte kaartjes klaar:D dat is onze volgende stap haha:)

vind het heeeeel lastig om niet even iemand in vertrouwen te nemen over de naam...ben dikke vriendinnen met mijn zus, die weet ook echt alles van mij haha, maar dit mag ze dus niet weten...worden lastige 18 weken;)
    ook het geslacht vind ik moeilijk om voor me te houden. (Dit mogen wel ouders en broers en zussen weten) heb me gisteren al heerlijk versproken tegen iemand....maar denk neit dat ze het doorhad haha...ik zei dat ik nog wel wat meisjeskleding overhad als ze die wou hebben:$oeps! en toen erachteraan: zijn kleertjes die ik bij haar nooit gebruikt heb, maar allemaal gekregen heb!:Dgoed opgelost?:)

buiken:
    lisa: wauw! je eerste zwangerschap lijkt inderdaad op deze, maar gelukkig moet je nog wel een eind om het eindresultaat bij de eerste te krijgen;)

esther: je buikje blijt deze week een beetje hetzelfde of niet?
    wel heel leuk dat je zo' rijtje hebt gemaakt

Deel Deze Pagina