ben ik weer! we hebben een hele leuke echo gehad. alleen wou hij zijn gezichtje niet goed laten zien. hij lag lekker lening met de voetjes voor zijn gezicht haha! maar toch nog een paar leuke foto's kunnen laten maken. hier heb ik eentje. hij is wel met de telefoon overgenomen zeg maar, dus niet echt super duidelijk.
Ik ben nu zo'n 5 kilo bijgekomen, ongeveer hetzelfde als bij mijn dochter dus daar ben ik heel blij mee! Bij haar was ik in totaal 14 kilo bijgekomen en die waren er ook direct af! Weet je hoe je ongeveer kan rekenen de eerste maanden? 1 kilo per maand .. we zijn nu ongeveer allemaal 5 maand zwanger dus dat wil zeggen 5 kilo bij! Natuurlijk gaat iedereen achteraf zijn eigen weg en normaal gezien kom je tussen de 9 en 15 kilo aan! Mijn gynaecoloog rekende altijd 1 kilo per maand heel de zwangerschap (wat wil zeggen maar 9 kilo in totaal) maar uit ervaring heb ik geleerd dat dat bijna niet haalbaar is
Ik ben denk ik ook al een kilo of 8 aangekomen. Morgen weer naar de vk dan weet ik het exact. Hoop alleen niet dat het in dit tempo doorgaat
Ik lees al een hele tijd met jullie mee, kei leuk om al die mooie buikjes te zien! Die van mij is nogal bescheiden, maar het begint langzaamaan wel te komen, gelukkig! Ik ben inmiddels 7 kg aangekomen, maar eerlijk is eerlijk ik hou me ook niet in.. Zal binnenkort wel eens een buikje posten.. Helaas heb ik sinds 2 weken heel erg last van mijn bekken en dinsdag is door de fysio bekkeninstabiliteit vastgesteld.. Ik werk in een supermarkt en daar is helaas niet veel aangepast werk te vinden dus ik ga nu maar halve dagen werken. Ik werkt 40 uur en word nu dus voor de helft ziek gemeld.. Best balen, maarja met die pijn werken is ook niet echt fijn! Kom ik toch op een vraag.. Zijn er hier toevallig dames die ervaring hebben met die pijn en heel, heel misschien wat tips hebben?? Is zwemmen bijvoorbeeld de moeite waard om de pijn te verlichten?? Nou is het een heel verhaal geworden..
Wow wat mooi om te zien al die buikjes, en wat groot allemaal al...en ik maar denken dat ik een al grote buik heb hihihihi zal ff foto bijvoegen ben wel benieuwd wat jullie vinden, ben er super trots op vooral als die kleine beweegd echt niet normaal krijg er geen genoeg van!!! Bekijk bijlage 153956
Mooi buikie!! En ik ben het helemaal met je eens.. Als ons boefje beweegt kan ik er ook geen genoeg van krijgen.. Is zo'n heerlijk gevoel!! Kan jij je buik ook zien bewegen?
Missmies, mooi buikje niet zo heel groot als velen hier, maar toch echt een zwanger buikje Marlijn83, naar dat je bekkeninstabiliteit hebt Hier helpt het om niet te lang te staan, zitten ed.. dus veel afwisseling (niet te lang in een zelfde houding dus)
Qua gewicht zitten we zo te lezen wel allemaal op dezelde koers. Ik vind het zelf ook wel netjes hoor maar als je het andere topic leest 'hoeveel weken en hoeveel aangekomen' dan zie je de een na de ander die onderhand slanker de zwangerschap uit komen dan wat anders Ik denk soms weleens dat er ook meiden zijn die niet helemaal eerlijk zijn daar ondanks dat het een forum is hihi Ukkie: Lieve echo zeg! Lisa: Haha nee 1 kilo per maand gaat mij ook niet lukken Dat worden er vast meer hihi Marlijn83: Wat rot van je BI Ik heb ook heel erg last van mijn bekken en ischias. Vandaag voor het eerst naar de osteo geweest maar kan je nog niet vertellen of het echt werkt.. voor nu heb ik eigenlijk meer last hihi. Ik doe 1 x per week zwemmen en bij mij verlicht het wel iets hoor. Ik denk dat het beter is om toch wat in beweging te blijven dan stil te gaan zitten. Je spieren moet ook weer niet te slap worden natuurlijk. Ik zag trouwens dat je niet ver van mij vandaan woont, grappig Missmies: Ziet er leuk uit hoor
Ja daarom dacht ik ook om te gaan zwemmen, ook 1x per week.. Waar doe jij dat dan eigenlijk als ik mag vragen? Ik heb namelijk in de buurt van Roermond niet echt een zwembad kunnen vinden waar ze zwangerschapszwemmen geven.. Of zwem jij gewoon op eigen houtje.. Zelf een beetje baantjes trekken..??
Ik deed al aan aquajoggen en dat ben ik blijven doen Soms ga ik inderdaad gewoon zelf baantjes trekken, ook erg lekker en kan je gewoon lekker je eigen tempo aanhouden of een beetje rond dobberen haha Zwangerschapszwemmen heb je inderdaad niet echt hier in de buurt
hahaha je echt wel, soms lig ik helemaal in een deuk vraag me dan echt af wat hij aan het doen is m`n buik, krijg dan allemaal bobbels...
dat zwemmen kan ik echt aanraden hoor, zodra ik ben begonnen met zwangerschapszwemmen heb ik bijna nergens meer last van. Tot de week bijna voorbij is, maargoed dan mag ik weer !!
't Is hier de afgelopen dagen heel rustig geweest merk ik! Maar hier dus weer mijn buikje op 24 weken! Ik dacht dat ie nu wel even zou stoppen met groeien maar dit weekend weer een flinke groeispurt gehad! Ondertussen al 110cm rondom