Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Bedankt Friesland en Sterre.. Volgens mij groeit hij nu wel goed, krijg ook steeds meer te horen van mensen uit mijn omgeving.. Dus het begint nu wel op te vallen:)

Gr.
    Carlien

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Zie je eerst de buik van Lisa en dan komt Tab :D Maar wel allebei mooi hoor meiden! Maar ik vind het verschil zo grappig om te zien ;)

3. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik doe m'n best, maar het is ook de eerste en mijn baarmoeder ligt gekantelt naar achteren. heb er vrede mee hoor, heb ook nog een week of 16 te gaan nog. voordeel is dat er nu nog geen striae is, dat kan natuurlijk gigantisch worden zodra de groei goed doorzet! dan nemen we dan maar met een paar tranen voor lief denk ik.... die van Lisa is heel mooi vind ik!

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Je hebt inderdaad nog alle tijd om te groeien! Mijn buik was trouwens zo pas bij mijn dochter rond de 29-30 weken .. was toen ook al groot voor een eerste maar niet zo extreem als nu!

Striae heb ik gelukkig nog niet bij nu! Bij mijn dochter kwam het rond 32 weken met 1 streepje en tegen het einde viel het best mee! Vooral kleine scheurtjes!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Maakt toch niet uit! Ik vind em evengoed mooi hoor :)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mooie buiken dames.. Hier ook even een verschil foto.. twee weken verschil en ik schrik er zelf een beetje van ;)

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ukkie De vorm van je buik helemaal anders geworden zeg .. apart! Mooie buik!

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Ukkie Mooi gegroeid hoor in 2 weekjes!
    Ik ga zo ook weer een foto maken.

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ukkie, heel mooi verschil zeg..!!!! Ja kan me voorstellen dat je daar van schrikt hahaha.
    Maar je buik heeft een mooie vorm nu

10. Esthertie

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hier weer even een bericht van mij.

Mooie buiken dames!
    Sorrie dat ik er zo weinig meer ben maar het ging steeds slechter hier helaas.
    De harde buiken kwamen eerst om de 15 min en sinds vorige week continu heb gelukkig nog geen ontsluiting!
    Maar moet nu al gehele bedrust nemen in de hoop dat de harde buiken gaan afnemen en ik geen voorweeen krijg:(
    Baal als een stekker!!!
    Heb zaterdag nog wel eventjes tijd gehad voor een hele snelle buikfoto het is dus niet de mooiste:)
    Bekijk bijlage 154990

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Esthertie, je buik groeit mooi..!!

Brenda, wat vervelend zeg.. Nu al volledige bedrust.. Wel balen hoor en hopen dat het niet erger wordt, maar nu juist af gaat zakken en je langzaam aan toch weer een beetje wat kunt doen.
    Dacht de vk niet ook al aan voorweeën dan? Aangezien ze zo vaak en zoveel kwamen??
    Heel veel sterkte.. en rustig aan doen..!!

13. Esthertie

@Brend Oow nee wat balen zeg dat het zo rot gaat. Ik hoop dat de harde buiken snel over zijn. Ik merk hier sinds een week dat alles ook echt een tandje langzamer moet, meer energie kost en pijn opleverd. Sterkte!

14. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Nee de VK dacht het niet omdat ik nog geen ontsluiting heb maar moet nu wel zorgen dat het minder word anders kan het snel veranderen:(
    Gelukkig gaat het met de kleine meid wel goed ze is lekker druk en haar hartje doet het nog super!:)

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh dat is al een hele geruststelling..!! Dan valt het misschien inderdaad nog mee.. maar ja, dat moet ook zo blijven natuurlijk.. Doe maar goed rustig aan

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ukkie: Wauw wat een verschil van vorm :$ Mooi hoor! :)

Estertie: Leuk hoor dat je iedere week een foto maakt. Mooie buik ook!

Brenda: Ojee dat klinkt niet goed :( Doe maar rustig aan dan. Het is niet leuk nee maar de kleine meid moet voorlopig wel blijven zitten natuurlijk.

17. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ukkie; wat een verschil in 2 weken, wel heel erg mooi.. Lijkt me idd wel even schrikken.. Gelukkig groeit het (denk ik..) wel geleidelijk als je van bovenaf kijkt.. Mja, dat is dan weer het leuke van foto's:)

Brenda en Esther ook mooi buiken weer;)

Brenda; wat jammer dat het nou minder gaat. Bij mij heeft het echt heel goed geholpen om het echt rustiger aan te doen met lichamelijk werk. Maar ook om stres en dat soort dingen zo veel mogelijk uit de weg te gaan.. Ik heb nou wel nieuw werk, maar dat is zittend..

Ik hoop dat het met jou ook snel weer wat beter gaat, want het maakt je zo onzeker. Gewoon rustig aan doen!!;)

Gr.
    Carlien

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie buiken hoor meiden!!!
    Hoop dat het snel beter gaat Brenda, is natuurlijk echt niet leuk.
    Zal zelf snel een foto weer plaatsen :)

19. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Brenda Wat vervelend zeg al die harde buiken al! Ben je al getest voor blaasontsteking?
    Ik heb zelf ook veel voorweeen gehad bij mijn dochter (rond de 30 weken) maar dat heeft bij mij ook nooit voor vroege ontsluiting gezorgd!

Wij mogen dinsdag eindelijk terug naar de gynaecoloog .. kijk er erg naar uit, 5 weken ertussen vind ik wel veel!

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Inderdaad Lisa, dan merk je die week verschil toch wel he??? hahaha

Ik heb trouwens een vraagje.. Ik weet niet of er ook mensen uit het september topic mee doen met de fotowedstrijd van deze maand? Maar ik heb mijn foto wel ingezonden, en wil jullie natuurlijk vragen om ook te stemmen op mijn buikje..!!! hihihi
    Wat spannend zeg.. Ik heb deze foto ingestuurd:
    Bekijk bijlage 155533

Heel erg bedankt voor de dames die willen stemmen:)

Deel Deze Pagina