Die week extra merk ik inderdaad ook .. normaal zit er maar 4 weken tussen! Ik heb zelf ook een foto ingezonden bij fotowedstrijd van de maand, maar gewoon voor het plezier .. ik verwacht helemaal niet te winnen maar 't is wel leuk! Vorige maand had ik ook een foto ingezonden en kwam er best hoog uit (tot mijn verbazing)
Ik zie je foto inderdaad Lisa..!!! Ik had het helemaal geen eens gezien.. Nou ja misschien kunnen ze dan op 1 van ons beiden stemmen.. hihihi zou toch leuk zijn. Ja tuurlijk doe ik ook alleen mee voor de fun.. Maar goed, ik vind het toch wel spannend hoor.. Moet zeggen dat er erg mooie tussen staan, waar we vast niet tegen op kunnen..!! Maar goed, het gaat inderdaad om de fun en elke stem is toch wel weer leuk he
Er staan inderdaad een paar hele mooie bij maar vooral diegene die vorige maand gewonnen heeft vind ik PRACHTIG!
Ik heb mijn rijtje groeiende buikje ingestuurd. Ben heel benieuwd.. Die van vorige maand is zeker erg mooi.
ja, die heeft wel terecht gewonnen inderdaad..!! Vind hem ook heel mooi. Alleen jammer dat de buik nog niet zo groot is.. Dan was ie er nog mooier uit gekomen denk ik..
Hoi Meiden iedereen bedankt voor de steun Lisa ik ben al 4x getest op blaasontsteking elke dag plas moeten brengen omdat het erg vuil was maar geen bacterie kunnen ontdekken dus dat is nu uitgesloten. Ik merk heel erg dat als ik rustig in bed nu lig het goed gaat maar zodra ik draai, opsta of maar iets doe hup gelijk een harde buik. Heb ook het idee dat sinds gisteren me baarmoeder mega gegroeid is want eerst was het met de harde buiken dat de onderkant helemaal opbolde en stukje boven de navel maar nu is het een hele grote bal. Vorige week bij de VK was mijn baarmoeder 3 vingers boven de navel. Ik ga weer even verder rusten en hoop weer snel op de been te zijn Tot snel meiden en allemaal goed luisteren naar je lichaam want als je het negeert dan gaat het mis kijk maar naar mij
Mooie buik Lisa.. Mijn buik van vandaag met 24 weken.. (En nog steeds niets aangekomen, mijn zwangerschapsbroeken beginnen nou ook te groot te worden) Gr.
Moest wel een flink aantal pagina's doorbladeren,maar weer erg mooie buiken zeg! Onze 2 weken vakantie zit er helaas alweer op,wat gaat het snel zeg,maar dan kan ik weer lekker kletsen Wij hadden vrijdag nog een echo en de kleine groeit mooi op schema,over 3 weken weer een afspraak. Ik zal ook nog ff een foto neerzetten.
Jeetje jah, die groeit gestaag door, mooi hoor... De vakantie heeft 'jullie' zeker goed gedaan Weten jullie toevallig dat je naast de standaard 12 en 20 weken echo nog een echo tegoed hebt hier in NLD? Ik heb het dan over een evt. groei/liggingsecho bij de 30 weken??
Mooie buikjes weer meiden De groei/liggings echo tegoed in Nederland? is dit sinds kort? Zou leuk zijn weer een echo extra Hebben jullie al over de rode kool test gehoord? Met het sap van rode kool worden veel testen gedaan, zo ook om te kijken of er een jongentje of meisje in je buik woont Is een stuk goedkoper dan de geslachtstest uit America Er is een topic van: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/278789-rode-kool-test.html Ikzelf heb hem gedaan en er komt meisje uit, of het klopt weet ik nog niet ik vond het wel leuk om te doen
mooie buiken!! het gaat inderdaad allemaal gewoon door met groeien, leuk! Ik ben net gebeld dat de suikertest iets te hoog is uitgevallen. Oftewel; ik moet naar de dietiste Hopelijk valt het allemaal wel mee en hoef ik niet naar de gyn uiteindelijk. Eerst met een dieet proberen. Ik vermoed zelf dat het allemaal wel mee zal vallen. Van de week mezelf getest 1,5 uur na het avondeten en toen had ik 4,4 Dus denk dat het allemaal niet zo heftig is. woensdag weer naar de vk, ben benieuwd of ze nu misschien gaan kijken naar de groei ofzo? Sorry, was een beetje off topic, maar ja.... schrok er wel een beetje van. Zal binnenkort weer een foto plaatsen
Lisa: Mooie buik! Mooie tatoo ook Carlien: Groeit ook lekker maar wel maf dat je zoveel afvalt.. heb je dat weleens met je vk besproken? Maris: Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad. Mooie grote buik al hoor! Seentjuh: Wat vervelend dat je suiker niet goed was. Welke waardes had je? 4.4 is inderdaad niet gek ofzo.. Hopelijk kan je gewoon lekker bij je vk blijven! All: Hier weer een buikkie van mij, 27+1 weken Bekijk bijlage 156827
Zit daar een tweeling in? Wat een bescheiden buikje nog dan! mooi hoor en wat een rijkdom, 5 kids waarvan 2 tweelingen...
Maris, Sterre en Marian.. Mooie buiken! @Marian; zou je zeker niet denken dat dat je 4e en 5e kindje is, mooi bescheiden buikje en een mooi figuurtje Ik ga woensdag weer naar de gyn. en dan ga ik daar gelijk mijn gewicht is even bespreken.. Ik snap er ook niks van, ik eet goed en meer dan normaal, dus daar kan het niet aan liggen.. Buikje groeit gelukkig nog wel goed Nog even een blote buikfoto van vandaag met 24+2 Wk en met zwangerschapsstreep (ben benieuwd of die nog donkerder wordt met die bleke huid eronder)
Mooie buiken komen er weer voorbij! @Marian Inderdaad een bescheiden buikje bij jou voor twee stuks Ik ben gister vergeten een foto te maken, balen dan vrijdagochtend maar even doen. Hier houdt de kleine mij 's nachts al wakker met haar gefeest in mijn buik.