Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Nou voor mij kan het niet snel genoeg gaan haha Ik vind het zwanger zijn nou niet heel leuk ofzo. Ik was net bij een vriendin met een zoontje van 4 maanden en kijk er erg naar uit om mijn kleine te zien. Ben gister helemaal vergeten om een buik foto te maken, kijken of het morgen lukt.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lisa: Fijn zeg dat je je zo goed gevoeld hebt de hele tijd en dat de harde buiken nu weer zoals voorheen waren :p:)
    Ik had bij mijn 1ste zoon heel veel last van ischias en nu weer dus dat is best zwaar maar ook ik mag niet klagen hoor. Hij is gelukkig ook makkelijk en al erg zelfstandig. Hij kan bijvoorbeeld zelf de trap op en af en doet mams héél graag helpen met van alles :)

Esthertie: Ik ben benieuwd naar je buikfoto!
    Ondanks dat ik zwanger zijn wel heerlijk vind ben ik nu veel meer nieuwschieriger naar de kleine als bij mijn 1ste. Maar hij mag voorlopig nog blijven zitten hoor :p

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Het lijkt wel alsof deze zwangerschap veel en veel sneller gaat misscien komt het idd doordat je er al 1 heb lopen en je daar je handen vol aan heb. Julian is nu bijna 2 en hij heeft zijn dwarse buien en zijn 'nee' fase,dus alles wat je zegt/doet is nee bij hem...
    Voor ons is dit ons 3e kindje en wij houden het hierbij en daarbij komt ook nog eens dat ik zo'n last heb van m'n bekken/onderrug dat dit voor mij genoeg is,wij zijn nu een beetje de teksten voor op het kaartje en het kraamfeest aan het regelen. De naam daar zijn we nog steeds niet uit ;) Zal van de week nog ff een buikfoto plaatsten,vrijdag weer een echo,hopelijk groeit ons mannetje goed,hij is in ieder geval erg druk daarbinnen :D

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Jullie zijn toch niet allemaal aan het bevallen hé, zo stil dat het hier is!:D

5. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik kijk ook uit naar de bevalling.. door vele klachten (harde buiken/bekken) kan ik niet echt genieten van de zwangerschap ;) ik verheug me dan ook heel erg op de baby :D:D

Ik heb nog een 3/4D echo gehad en tevens laten nakijken waarom ik de baby al tegen mijn ribben voel schoppen ;)
    Ze zei dat mijn baarmoeder al hoger is dan normaal en ik ook heel veel vruchtwater heb, vooral bovenaan :)
    De placenta ligt aan de voorkant, van schaambeen tot navel en daarboven ligt een hele ruimte vrij, waar de baby druk met de beentjes/voetjes beweegt :D

Ligt jullie kleintje ook steeds hetzelfde?
    Hier ligt de kleine steeds hetzelfde (steeds met hoofdje naar beneden en voetjes omhoog)!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn buik is weer in een groeispurt, ik probeer vanavond of morgen even een foto te maken.

Hij heeft hier heel lang het zelfde gelegen, en ik voelde hem 3 dagen terug ineens draaien. Heel appart, leek wel of mijn buik via mijn rug achterom weer doordraaide naar voren. (altans zo voelde het ;) )

van mij mag die wel 2 weken eerder komen dan geplanned. Ikbegin echt al af te tellen hoor.

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Voor zover ik voel lig de baby nog steeds hetzelfde: hoofdje naar beneden!

Ik voel de hikjes ook enkel vanonder, dus kan bijna niet anders dan dat het naar beneden ligt!

8. Esthertie

Bij mij ligt de kleine ook al een tijdje hetzelfde. Met het hoofd naar beneden en ind voel ik de hikjes net achter mijn schaambot. Een beetje een irritant gevoel.

@Gebakje 2 weekjes eerde zou ik ook niet zo erg vinden :)

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sterre en Lisa:
    Mooie buiken weer!

Esthertie:
    Ik vind zwanger zijn, stiekum ook niet heeeel erg leuk... natuurlijk vind ik het een mooi gevoel als ik de baby voel (en nu ook zie :D) schoppen, maar loop echt niet de hele dag op een roze wolk... Heb hier ook veel last van bekkenbijn, maagzuur en ben in het begin vreselijk misselijk geweest.... Van mij mag de baby ook wel met een week of 37 komen hoor ;)

Wonder:
    Mijn BM is ook hoger dan het zou moeten, maar suiker was gelukkig oké, dus baby heeft gewoon een lekker groot huisje ;)

Ligging:
    Volgens de VK ligt de baby met het hoofdje naar beneden, en voel daar ook steeds van die gekke plopjes, maar als ik jullie zo over hikken hoor zou dat het ook wel eens kunnen zijn!

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wij hebben morgen weer een echo,spannend! Hopelijk is alles goed;)

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nee, ben niet aan het bevallen!;) Wel druk..

Gisteren ben ik jarig geweest:) en mijn moeder kreeg een maagverkleining (best een zware operatie) en ik zit dus min. elke rit een uur in de auto op weg naar het ziekenhuis.. Gisteren de hele dag daar geweest, wachten tot ze klaar was en vandaag ben ik om 3 uur weg gegaan en om 9 uur vanavond was ik pas weer thuis en van half 9 tot 3 uur heb ik gewerkt;).. *doodmoe* (Morgen nog werken van half 9 tot 5 en dan WEEKEND!!:D)

Maar alles gaat gelukkig wel goed met haar en de operatie is ook goed gegaan.. Nou volgende week mijn verjaardag houden en der een feestje van maken:)..

De baby ligt met haar billen naar beneden, niet de ideale houding, maar dat was nu nog niet erg zeiden ze..

Zwanger zijn vindt ik ook niet zo heel erg leuk, wel heel bijzonder, vooral als je de baby voelt en hoe je emotioneel en ook lichamelijk natuurlijk zo snel verandert. Wel mooi om mee te maken het zwanger zijn, ik heb dus (nog) niet zo iets van dat ik hoop dat ze met 37 weken komt, ik zie het wel..

@Gebakje; Ben nou wel beniewd naar je buikfoto!:)

@Maris; Succes morgen en vooral veel plezier!;)

Gr.
    Carlien

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Maris:
    Veel plezier morgen :D

Carlien:
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijn dat de operatie van je moeder goed gegaan is, mijn moeder is twee jaar geleden een maagbandje gekregen en is nu echt heel veel afgevallen :)

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    thanks!

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Goedemorgen dames!

Houden we het allemaal nog wat vol? Ik ben heerlijk aan het genieten.. heb wel last van continu maagzuur en klompvoeten (letterlijk) door vocht vasthouden.. loop dan nu ook met steunkousen!

Mijn buik met 29 + 1 weken... Nog steeds bescheiden en niet super groot, maar heb wel een spurt gehad! :D Blij met mijn buik(je)

15. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Zijkant :)

16. Esthertie

@Women Mooi buikje inderdaad niet zo heel groot maar duidelijk zichtbaar :) En over maagzuur gesproken, ik heb het al vanaf een week of 10 de hele dag door. Word er niet goed van. Vind het zo naar, nu komt zelfs soms mijn eten mee omhoog (sorry beetje vies)

Ik heb ook weer eens een foto gemaakt.
    Bekijk bijlage 161765

17. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Thnx, jij groeit ook pittig zeg!! :D Mooi!!

Al zolang maagzuur?! Jeetje.. daar word je niet vrolijk van! Ik heb ook regelmatig ineens een hele bups maagzuur in mijn mond met wat ik net gegeten heb ;) VIES!!

Trouwens.. ik lek uit mijn borsten sinds 27 weken haha, echt te grappig!! Regelmatig lig ik in bed tegen mijn vriend aan (ik slaap zonder boventopje) en dan draait hij zich om en hoor ik ineens "Gatverdamme wat is dat voor natte plek!":) hahaha "oeps"

18. Esthertie

@Women Hahaha Ik kan me voorstellen dat dat even raar is. Ik heb al een aantal maanden alleen vocht uit mijn tepels als ik erin knijp. Ze lekker gelukkig nog niet. Maar dat maagzuur vind ik echt een van de vervelendste dingen. En ik begin ook al een beetje te wachelen, voel me net een oma wanneer ik door de stad sjok.

19. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Mooie buik women21! Niet heel groot, maar wel erg mooi!

@esther Weer een mooi rijtje! Je buik lijkt deze week precies kleiner dan vorige week, maar dat zal wel wat gezichtsbedrog zijn door de foto ;)

@lekkende borsten Hier al van week 8 en ben het nu k*tsbeu! Zou zo graag nog eens zonder bh willen slapen!!!!!!!

20. w0nder

w0nder Niet meer actief

Hele mooie buikjes meiden :):)

Deel Deze Pagina