Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    29+3

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie buiken hoor dame's!! Echo was goed vanmorgen,ons mannetje ligt iets voor op schema,helemaal blij!!!:D:D

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gebakje Jou buik ziet er mooi uit, ik denk dat hij een beetje vergelijkbaar is met die van mij.

@Maris Fijn dat de echo ok was en de kleine het goed doet.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mooie buiken zijn er weer bij gekomen!

Lekkende boobs: Hier bij de 1ste heel erg, nu nauwelijks gelukkig!

Maagzuur: Even afkloppen maar het valt tot nu toe heel erg mee, gelukkig!

Voor de rest even een ego berichtje :)
    Gister de 30 weken echo gehad en ons mannetje doet het goed, ligt mooi op schema en netjes met zijn koppie omlaag. Niet ingedaald ofzo maar ja, daar is nog tijd genoeg voor natuurlijk :) Hij was nu iets van 1500 gram.. Is dat zwaar of valt het wel mee? Ik heb geen idee eigenlijk hihi :):p

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Sterre Bij mijn 30 wk echo hebben ze geen gewicht gezegt. Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat bepalen?? Hoor namelijk redelijk vaak dat ze er toch flink naast zitten als de kleine geboren is.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Esthertie: Ik had er zelf ook niet aan gedacht, ze zei het ineens. Staat ook op het echo overzichtje wat ik mee kreeg. Ik heb geen idee hoe ze dat bepalen en ik hecht er ook maar niet te veel waarde aan. Je hoort inderdaad vaak genoeg dat ze er (ver) naast zitten :)

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ze berekenen het bericht aan de hand van de metingen van buikomtrek, lengte van het beentje, ...

1300gram is een mooi gewicht, volgens mij niet te veel en ook niet te weinig!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik voel me de laatste 2 dagen een walrus. Komt ook door mezelf hoor. Te veel gewinkeld, en daardoor extra vocht, vocht en nog eens vocht.

Ik hoop dat wij allemaal de warme dagen straks wat makkelijker door gaan komen.
    (denk dat ik hier een zwembadje neer zet ;) )

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

Bij zoontje zaten ze er ook naast, hij is gemeten en zijn gewicht is geschat 3 dagen voor de bevalling
    hij zou in de couveuze moeten.. gelukkig zaten ze er een hele kilo :$ naast ;) wij hechten geen waarde
    meer aan die metingen, was wel even schrikken en ons onnodig ongerust maken ;)

Mooie buikjes hebben jullie, meiden :):)

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Onze Julian werd een 8ponder geschat en was hij ook,nu gaan we wel weer zien wat er gaat gebeuren haha
    Kijken jullie ook zo op tegen dat warme weer?? Pfffff Morgen 30graden,nou dat word mak aan voordat ik straks vocht ga vasthouden,want nu heb ik daar nog geen last van ;)

11. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hier waren de schattingen vrij correct! Op precies 38 weken werd ze 3400 geschat, op 38.4 weken geboren en ze woog 3490gram! Ze kon dus gerust op 4 dagen tijd 90gram zijn bijgekomen ;)

12. w0nder

w0nder Niet meer actief

Maris, ik vind het wel heerlijk zo warm :D:D
    Lekker even in de zon zitten, daar ben ik gek op (door bekkenklachten en veel harde buiken, kan ik toch weinig anders dan zitten en af en toe een beetje doen, blehhhhhh) leuk om te zien hoe mijn zoontje zich buiten vermaakt, die is zo gek op buiten zijn!
    Ik had ook veel last van vocht bij de zwangerschap van zoontje, ik weet niet wanneer het begon, maar heb er nu gelukkig nog geen last van (ziet zo vreemd uit in open schoentjes, die dikke voeten en benen, ik hoop dat het wegblijft) toen was ik zwanger in de winter en had er veel last van ;)

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @ Blike, bedankt nog! Ik hoop ook dat mijn moeder goed afvalt. Ze heeft het staatbotje gebroken gehad en daar zal het flink bij helpen..

@ Maris; Je bent niet de enigste hoor! Vooral het verschil in temperaturen, ik vindt het niet normaal! Mja.. Niks aan te doen;) En het ergste is dat ik niet thuis ben en volgens kledingvoorschriften een lange broek, met een blouse met mouw:$ moet dragen! (Als het goed is wel airco, maar de vorige keer deden ze telijkertijd de ramen open!:x Maar goed gelukkig is het 'maar' 2 dagen..

Ik denk dat het shirtje van vandaag genoeg zegt:p..

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
  15. w0nder

w0nder Niet meer actief

Carlien en Maris, heel mooi jullie buikjes :):)

16. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    En we zijn in de derde en laatste trimester aangekomen!
    28 weken buik

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Carlien: Mooi buik en geinig shirt :p

Maris: Wauw, mooi buikje hoor, daar mag je inderdaad trots op zijn :)

Lisa: Je buikt lijkt nu even niet meer zo hard te gaan of zie ik dat verkeerd?

All: Hoever zijn jullie met het kamertje enzo? Hier eigenlijk nog steeds niet veel gedaan :) Gelukkig hoeven we ook niet heel veel te doen maar toch.. Het nieuwe kamertje van onze kleine man is wel al besteld e.d. maar we moeten nog een gordijntje bestellen en wat behangen in zijn kamertje. Dan nog wat inrichten (lampje enzo).
    Maar voor de rest is er écht nog niks gebeurd hier ;)

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @sterre mijn buik blijft doorgroeien, maar niet meer zo hard als in het begin (gelukkig maar;)) en ik merk nu vooral dat mijn buik de hoogte in groeit! Ondertussen 113,5cm rondom

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie buik lisa!
    Ik zou bijna denken dat ie nu al in de weg zal zitten ;)
    Julian ligt nu op zijn nieuwe kamer,de babykamer hoeft alleen een verfje en dan klaar!
    Dus daar gaan we aan beginnen als het van de week neit meer zo warm is,maar ik kan ook niks,vanwege m'n BI
    Fijne dag dame's,geniet van t mooie weer!

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @ Maris en Lisa; mooie buiken!;)

@ Sterre; Wij zijn ook nog niet echt ver, we hebben alleen het grove werk gedaan, behang eraan (nog niet gesaust;)) en de meubels hebben we er neer gezet, dat was het.. Dus ze kan er liggen, maar vrolijk wordt ze er niet:p..

We moeten nog sauzen, comode opnieuw schilderen (is de comode die ook nog voor mijn man is gebruikt), matrasje en aankleedkussen kopen, nog een behangrand plakken, kinderlamp, etc.

Tijd zat:( hoop ik:)..

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina