Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @kinderkamer Wij moeten er eigenlijk nog aan beginnen! Vrijdag leveren ze de kamer en volgende week begin ik met schilderen! Heb er eigenlijk nog alle vertrouwen in dat het goed komt! Mijn vriend gaat binnen 2 weekjes in verlof en dan kunnen we er volop aan werken!

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hier is de kinderkamer zo goed als af. Alleen nog een nieuwe wasbak, een leuke lamp zoeken en ik moet nog wat decoratie ophangen.
    In mijn album staan wat foto's.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier is het kamertje behangen, het bedje is besteld (komt volgende week donderdag). Lampen hangen ook al.

De kast en commode staan in de grondverf en moeten nog even afgelakt/verft worden.

Ik moet alleen nog opzoek naar een plank voor boven de commode, en gordijnen.

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zijn jullie ook zo blij dat het vandaag weer koeler is? Pfff ik had het gisteren niet meer van die warmte.... Van mij mag het de hele zomer zo'n 20 graden blijven dat is warm zat ;)

5. Esthertie

@Maris Dit weer is veel beter te doen dan gisteren inderdaad. Ik ben gisteravond gaan zwemmen en dat was heerlijk. Alleen voelen mijn benen nu als lood en doet mijn schaambeen een beetje zeer :(

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lisa: Ben jij zo slank van jezelf omdat jouw buik zo groot 'lijkt'? Mijn buik is 109cm nu maar die lijkt toch niet zo groot als die van jou :p:)

Esthertie: Wauw wat een onwijs leuk kamertje! Die boom op de muur vind ik echt geweldig :) Was ik maar zo creatief :)

Warmte: Ik geef er normaal niks om maar bij deze zwangerschap houd ik heel snel vocht vast. Gisteravond had ik dus alweer heul dikke veutjes :( Nu gaat het wel weer gelukkig.

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Slank zou ik mezelf zeker niet noemen, ik heb een normaal figuur! Je moet wel rekenen dat er tussen 109 en 113,5 cm nog een groot verschil zit hoor .. dat lijkt misschien niet veel maar is wel zo! Mijn buik was op 22 weken ongeveer 109cm en die is de afgelopen weken férm gegroeid!

8. Esthertie

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

Esthertie, je hebt mijn stem

Kamertje, we zijn er mee bezig, deze week een hoop spulletjes binnengekregen (aankleding), straks nog even een rol behang uitzoeken (om een grote plaat mee te bekleden, want de muren zijn wit gestuct) ik wil toch graag wat kleur in het kamertje :D
    Voor de rest alles al gekocht op de rompertjes na en luiers :)

Hebben jullie alles al?

10. Esthertie

Thanks Wonder!

Ik heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Hij is echt hard gegroeid de laatste week. Nu snap ik waarom alles zo'n pijn doet :(

Bekijk bijlage 163473

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @estertie
    Ik heb ook gestemd ;) Mooi rijtje heb je zo en je buik gaat nu idd groter worden! Zie dat je ook al 31wk onderweg ben,aftellen voor jou!

12. Esthertie

@Maris Dank je! Ja, het aftellen is eindelijk begonnen, het kan mij niet snel genoeg gaan :)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Esthertie: Zo jou buik is hard gegaan zeg! Ik heb trouwens ook echt last/pijn van het groeien. Heb het er met m'n vk over gehad en zij denkt ook dat het met groeispurten te maken heeft. Vooral ook omdat de pijn zo periodiek is bij mij ;) Heb helaas nu ook weer veel pijn in mijn rug :(

W0nder: Hier is het kamertje voor ons kuiken al klaar, hij krijgt het kamertje van onze zoon en onze zoon krijgt een nieuw kamertje. Die komt als het goed is over 2 a 3 weken :)
    Voor de rest wil ik nog wel wat spulletje erbij kopen maar dat is niet veel meer.

Hier trouwens mijn buik van vandaag, 31+1 weken:

Bekijk bijlage 164323

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Zijn er nog meiden die zin hebben om te kletsen??!! Ik heb in ieder geval weer een lap tekst voor jullie!!:p:D

Mooie buik sterre, groeit goed!;) Jammer dat je pijn hebt van de groeispurten..

Babykamertje schiet hier nou ook mooi op, zal binnenkort is even een foto plaatsen.. Vooral van ons zelf geschilderde canvasdoek van Woezel en Pip (supertrots!:), want wij zijn niet zo crea)

Verder gaat het hier niet zo lekker, vorige week woensdag al een keer op gewone controle geweest en die dacht toen aan zwangerschapsvergiftiging, goede uitslag gehad. Vandaag zelf gebeld, want ik heb veel pijn in de bovenbuik en kots alles weer uit wat ik binnen krijg (terwijl ik de hele zwangerschap niet misselijk ben geweest) weer getest op zwangerschapsvergiftiging en weer een goede uitslag..

Maar nu hebben ze mijn buik ook is onderzocht en dan vooral mijn bovenbuik, bij dat onderzoek weer bijna overgegeven en zoveel pijn.. Verder vond de gyn. mij er ook niet goed uit zien..
    Nou denkt ze dat het de galblaas is en weet ze alleen nog niet hoe ze dit zou moeten behandelen.. Maar het behandelingsgesprek zou ze verder voeren als de onderzoeken het ook uitwezen.. Ik hoop toch niet dat ik geopereerd hoef te worden.. *doodsbang!!*:$

Nou ging ze gelijk rond bellen en doen (stond ook nog een klungelige co-assistent bij;)), maar ze wil dus binnen een week een echo en uitgebreid bloedonderzoek.. En ik ben eerder bij deze gyn. geweest en ze maakt zich normaal niet zo druk en doet zeker niet zo aardig, dus dat stelt me niet echt gerust.. Nou maar hopen dat het meevalt en het mijn darmen zijn ofzo.. Alhoewel ik altijd last van mijn darmen heb gehad en nog nooit zo'n pijn heb gehad!

Naja.. Dit was de lap tekst weer, de baby doet het trouwens prima, tenminste als ze naar de hartslag luisteren dus dat is wel weer positief!!:D

(zal trouwens ook nog even een buikfoto plaatsen, want die is volgens mij ook weer gegroeid)

Gr.
    Carlien

15. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hier zijn we gisteren begonnen aan de kinderkamer! Joepie! Wij zijn in januari verhuist en mijn dochter was ook nog steeds niet gedaan en daarom doen we ze nu beide!
    Wij hebben gisteren dus 2 kamers geschilderd .. mama was 's avonds kapot .. gelukkig heeft mijn moeder geholpen voor het plafond!

@carlien Hopelijk is het niets ernstigs en geneest het snel zeg! Pff .. zouden ze je dan nu opereren? Laat ons hopen van niet! Heb je er overdag veel last van of enkel als ze aan je buik komen?:(

Ik ben maandag zelf ook op controle geweest bij de vk. Kindje groeit goed, hartslag was in orde en was lekker actief!
    Ook heeft ze even inwendig gekeken ivm de vele harde buiken met als gevolg dat ik beginnende ontsluiting heb maar nog niet genoeg om echt over ontsluiting te spreken. Ze zei dat de eerste stap ernaar wel gezet is, er staat een tuutje open!
    Ook is mijn baarmoedermond aan het verweken maar nog niet veel + dat mijn baarmoederhals van 3 naar ;)2,5 is gegaan maar met een tweede kindje niets zorgwekkends!
    Ook voelde ze dat ik een erg gevoelige baarmoeder had, bij elke aanraking reageerde mijn baarmoeder!

Ook sprak ze even over een info-dag in het ziekenhuis op 7 september maar volgens haar haal ik die datum niet terwijl ik pas de 19de ben uitgerekend:p

Daarna ook even op de weegschaal gaan staan, jullie weten nog wel dat ik de vorige keer 5 kilo bij was op 4 weken en dat ik op mijn eten moest letten.
    Wel de weegschaal gaf nu: -1 kilo aan op 4 weken tijd! We zitten nu aan de 9 kilo!

Ik ben hier blijkbaar ook mijn 29weken buik vergeten zetten maandag dus bij deze:

16. Esthertie

@CArlien Jeetje wat naar dat je niets binne kan houden en je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat er straks uit komt dat er niets aan de hand is. Gelukkig doet de baby het goed. Succes!!

@Lisa Leuk die strik en mooie buik!! Ik ben nu ook zo'n 9 a 10 kg aangekomen.

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lisa,dat was even schrikken dan zeker? Hopelijk haal je wel de 37 weken dan! Is daar een verklaring voor dat dat nu al aan de gang is ? Succes!!

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    't Is een combinatie van verschillende dingen waarschijnlijk:

- bij mijn dochter 10 dagen te vroeg bevallen
    - bij een tweede zou dat al vlugger voorkomen om rond de 30 weken wat ontsluiting te hebben
    - veel harde buiken
    - gevoelige baarmoeder

Ik hoop toch ook de 37 weken, zelfs 38 weken te halen .. maar ik zou zo graag de 40 weken eens halen:D

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ok,nou ik wens je veel sterkte,hopelijk blijft die kleine nog 10 weken zitten!

20. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hier nog steeds een bescheiden buikje voor 31 weken:p

Deel Deze Pagina