@Women Ik vind hem wel mooi! Pas jij je oude bikini nog? Ik niet meer. Mijn borsten floepen er zowat uit haha
Hahaha dit is een nieuwe bikini.. ben van c cup naar d cup gegaan (helemaal niet erg)! Me eerst kapot gezocht naar een tankini, maar kon echt geen leuke vinden, dan maar een nieuwe bikini
@Women Hier hetzelfde, van een C naar D. Mag op zich best zo blijven straks. Ga v/d week ook maar eens op pad voor een nieuwe. Lijkt me wel lekker om straks tijdens mijn verlof een beetje verkoeling in het water te zoeken.
@women21 Je heb een mooie buik hoor!! Als de baby maar gezond is je buik kan nog erg gaan groeien de komende weken...
Mooie buik Women niet zo heel groot, maar wel een duidelijk en mooi zwanger buikje Mijn buik lijkt een beetje op die van jou! Lisa, ik hoop dat je kleintje zeker tot week 38 bij je zal blijven Jij hebt een buik, jheetje.. wel mooi hoor Aftellen, ja.... ik mag aftellen, we hebben de datum voor de ks al vast staan een weekje eerder wordt er gekeken of de baarmoeder rijp genoeg is om eventueel een beetje te helpen (zoals vliezen te breken, inleiden of strippen) anders wordt het toch de keizersneden, want ik mag niet over de 39 weken heen
Ha, ha.. dat heb ik ook, vandaar dat ik een nieuwe bikini kocht voor thuis met zo'n uitploppende navel vind ik het buiten huis niet echt charmant
@all: Ja ik wil straks inderdaad ook meer verkoeling gaan zoeken, waarschijnlijk komt er hier ook een badje in de achtertuin voor de echte warme dagen. Kleine meid groeit goed, vorige week met 30 weken echo gehad en ze zat al op de 1831gr en ze ligt 2 weken voor met de groei. Als ze zo doorgaat krijgen wij waarschijnlijk een 7,5/8 ponder niks mis mee dus!!
Women21 en ik lopen precies gelijk, niet alleen qua dagen, maar mijn beebje ligt ook 2 weken voor op groei. Women toevallig ook al 14-15 kilo aangekomen ??
Haha idd, wat grappig!! De laatste keer bij de verloskundige (bijna 3 weken terug) was ik in totaal 10kg aangekomen... nu heb ik vandaag zelf op de weegschaal gestaan en er is als onze weegschaal klopt 1,5 kg bij gekomen . Valt nog mee dus! Haha
Wat is het hier rustig de laatste dagen! Hier even een minder goed bericht van mij uit het ziekenhuis! Gisterenmiddag terug naar het ziekenhuis moeten gaan ivm veel te veel harde buiken! Half uur aan de monitor gelegen en daar was duidelijk op te zien dat ze regelmatig kwamen, inwendig onderzoek gehad: geen ontsluiting, baarmoederhals flink verkort op een week tijd en goed verweekt! Dan heb ik eerst een lichte dosis weeënremmers gekregen + antibiotica voor blaasontsteking want die had ik ondertussen ook al opgelopen maar de weeënremmers deden niets, harde buiken bleven continu komen! Daarna heb ik de zwaarste dosis weeënremmers gekregen zowel een spuit als aan de baxter EN ondertussen al 2x longrijping gehad voor het gevoel ons kleintje echt niet meer wil blijven zitten! Gelukkig slaan deze weeënremmers nu wel goed aan en verminderen de harde buiken vrijwel direct! Het enige wat we nu kunnen doen afwachten, hopen dat ik binnen enkele dagen uit het ziekenhuis mag en volledige bedrust! Vandaag ondertussen 30 weken, dus hopelijk blijft ons kleintje nog minstens zo'n 5-6 weken zitten! Maar we houden met alle mogelijkheden rekening: bij sommigen kunnen ze het gemakkelijk nog weken rekken en bij de ander is er niks meer aan te doen!
Lisa, dat is even schrikken zeg..!!! Ik hoop voor je dat de weeënremmers hun werk goed gaan/blijven doen en dat het inderdaad nog een paar weken mag duren, want het zou nu toch wel wat te vroeg zijn.. Ik hoop voor je dat je snel naar huis kunt en lekker uit kunt rusten en nog een paar weekjes kunt genieten van de kleine in je buik, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Rustig aan, en alle adviezen opvolgen he..!!
@lisa Veel sterkte, ik hoop dat de kleine nog lekker blijft zitten waar die zit. Doe maar goed rustig aan.
@Lisa Jeetje, dat is even balen. Ik hoop dat de weeen remmers hun werk blijven doen, je snel naar huis mag en de kleine gewoon nog even in je buik wilt blijven. Sterkte en succes!!