Ik heb weer een buik foto gemaakt maar zie niet zo veel verschil met de afgelopen weken. Tevens een foto van moi in bikini Heb die even in mijn fotoalbum gezet. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35113-albums6139-picture41082.jpg Bekijk bijlage 171512
Wat is het toch rustig hier!! Esthertje... Proficiat met de geboorte van je dochtertje! Hoop dat alles goed is gegaan... Hoe is het met de andere dames??
Hi Dankjewel. De bevalling duurde lang, zeker t deel met de persweeen die wilden niet doorzetten dus moest ik naar t ziekenhuis. Uiteindelijk is t goed gegaan. Met de kleine en mij gaat t verder prima en we genieten volop.
Ik zie opeens dit topic weer en dat je bevallen bent!! Van harte gefeliciteerd! Hoeveel weken was je zwanger dan? Naja.. Geniet er maar mooi van!! Gr. Carlien
Bekijk bijlage 179142 Het is hier idd rustig.... Hier dan een foto van mijn buik afgelopen vrijdag,36 weken... Het gaat nu opschieten,spannend!!
@Maris Dat is echt een flinke toeter Ik ben met 38 wk en 2 dagen bevallen.. Hadden we totaal niet verwacht, ik dacht echt dat ik richting de 42 wk zou gaan. Na wat startproblemen met de borstvoeding gaat alles prima met haar en mij
Dank je,ben er ook trots op! Alleen gaat ie nou echt soms wel wat strak staan en schiet de striae erin bij mijn navel...... Maar het is voor een goed doel Ok,gelukkig is alles goed met jou en de baby,lekker van genieten! Ik ben benieuwd wanneer ons guppie zich aankondigt,van mij mag het ook wel over een week of 2 zijn
@maris Op n gegeven moment ben je zo nieuwschierig en dan heb je zoiets van liever nu dan morgen. Ik had haast geen straie maar tijdens de bevalling zijn er een paar ontstaan gelukkig maar een heel klein beetje.
hoi dames, ook hier een geboorte te melden. ik ben met precies 35 weken bevallen van onze dochter Jayluna. zij is geboren op 25 augustus, 44,5 cm en 2635 gr. na een weekje in het ziekenhuis zijn we gelukkig weer thuis en ze maakt het goed. dames met de laatste loodjes: SUCCES..!! veel liefde en geluk gewenst. dikke knuffels van ons..
@ Allen Hoe gaat het allemaal met jullie??? Het is hier zo rustig?? Ben wel erg benieuwd.... Ik heb as wo een ks gepland staan,dus wo is ons kindje er zoiezo... Vind het wel erg spannend allemaal! Laat ff wat van jullie horen
@rica haha ja dat idee heb ik soms wel,verder ben ik niet zoveel aangekomen,alleen die buik is echt groot! Van mij mag de baby wel komen,kan niet eens meer normaal omddraaien in bed Nee mijn buik is nog niet lager,het zit nog best hoog,maar goed morgen gaat ons kindje geboren worden.... Spannend dus