Hey meiden, mag ik ook hier mee kletsen, tis hier niet zo druk Ik zag al een buikkie, leuk zeg! En stevig gebouwd.. nou ja.. wat ben ik dan.. een gestrande walvis
he ik kom ook mee kletsen! Mooie buikjes al hoor. Hier ook al een behoolijke buik maar het is allemaal darm
Lydiaaaaaaaa!! WOW wat mooi meid!! En ik ben zoooo jaloers, bijna even ver, maar bij mij zie je toch echt nog niet zoveel hoor!! Super meid!! Krijg je er al opmerkingen over?
Ik post hier toch ook nog eens een foto'tje omdat ik ervan verschrik hoe hard mn buik groeit! Buik op 6+4 weken:
Jeetje, ik had deze topic nog helemaal niet gezien, alleen de September 2011 mama's topic (heb dus ook niet alles gelezen ) Tot nu toe heb ik nog geen buikfoto's gemaakt. Ik zal manlief dit weekend eens lief aankijken. Ik vraag me trouwens af, hoe zit het nu met die buikjes? Het kan toch nog niet van de baby zijn? Dus darmen, gaan die nu al verplaatsen dan? M'n broeken zitten nu al echt strak (veel sneller als bij de eerste). Leuk om alle foto's te zien!!
Dat zijn inderdaad darmen opzetten! Zoals je bij mij ziet, kan dit helemaal niet van de baby zijn (daarvoor plat) maar omdat mijn dochter pas 6 maand is.. groeit mn baarmoeder ook sneller! Ook weet je lichaam bij tweede, derde,... beter wat het moet doen! Ik heb mijn zwangerschapsbroek toch uit de kast moeten halen voor 's avonds!
Lisa heb je ook n foto van vnet voor je zwanger was? Zo is moeilijk te zien of t een groot verschil is. Wel n mooi buikie al! Was dit savonds?
Lotte Hier de vergelijking: links 1 maand na de bevalling en rechts 6+4 weken zwanger! Nog mensen denken dat ik al zo'n buik heb, omdat het 'overschot' is van mijn zwangerschap.. maar zoals je ziet is mijn buik helemaal van de nieuwe baby
mooie buiken meiden!! Ik zal er ook weer eens een nieuwe opzetten..let alleen niet op mijn kleding want had mn poetskleren aan haha (gaten in shirt, haha) is van 9weken
oja een foto van net zwanger,toen had ik al wel een bobbeltje,dus voor ik zwanger was was mn buik dus nog minder, alleen geen foto van: linkse foto is 5 weken en rechts 6 weken..
Zoo hee wat n buikjes!! Mijne is nu ook super opgezet, maar vind dat leuker wanneer ik 12 weken ben. Voelt echter
mooi zichtbaar al bij een hoop, bij mij zie je alleen een klein bultje en verder plat..... mijn tijd komt nog wel!!!!! en dan zal ik mijn buikje ook fotograferen
wauw wat een mooie foto's zeg! Ik lees vooral mee met jullie. ben nu 7,5 week zwanger en 8 feb heb ik mijn eerste echo. ben blij te zien dat er buikjes zijn die ook zo groot als die van mij. dacht al dat ik gewoon dik werd ineens hahaha! wel moeilijk om je buik nu geheim te houden...ik probeer nu met veel laagjes of hele losse kleding te lopen. en eh....zodra ik eindelijk mijn usb kabel heb gevonden za ik proberen mijn buikje te fotograveren haha. nou....op naar de volgende fotos!!
@ daantje; je hebt het vast al aan iedereen verteld....sjongen je kunt er gewoon niet opheen zeg! echt al een flink bolletje! mooi hoor!