mooie buiken meiden!!leuk om dat zo te zien dat groeien! over het verschil s avonds en s ochtends: was er eerst wel nu niet meer echt eigenlijk..alleen als ik last heb van mijn darmen dan wel maar dan is mn buik nog groter.. ik zal zo ff fotootjes hier neer zetten..in mn album staat een foto van 5 weken,waarop ik al een klein bolletje heb (normaal geen buik!) en nu al zo;n flinke buik..krijg overal opmerkingen haha Vind mijn buik ook strak aanvoelen, buik staat strak zeg maar.
toch even zo neerzetten,makkelijk als vergelijking, 5 weken zwanger, al opgezette darmen (bolletje wat ik normaal niet had)
Eerst deed ik het met mozilla firefox (lukt nog steeds niet, ga straks eens een nieuwe versie uploaden) en nu werk ik met internet explorer!
Mooie buik al Daantje! Bij een derde kindje zou het erg snel moeten gaan (en jij bent daar het bewijs van dus je buikje lijkt me wel normaal! De eerste maanden zou je veel sneller moeten groeien dan bij een eerste en na een aantal maand zou je buik dan minder snel moeten groeien (gelukkig maar hé) Liefs
Daantje woooooooow!!!!!!!!!! Wat gaaf! Wat n verschil!!! Ben nou wel erg benieuwd hoe mijn buik gaat groeien
Wauw Daantje wat een prachtige buik! En wat heb je daar een leuke spijkerbroek aan zeg!! Volgens mij groeien we allemaal "echt" na 10 weken! Kan het van mijn dochters zwangerschap niet meer zo goed herinneren
dankje meiden voor de reacties,leuk! Ben er ook wel blij mee hoor! En verstoppen gaat echt niet haha, wil ik ook niet hoor,iedereeen weet het. Maar als ik het dan bijv aan iemand aan de tel heb verteld en die zien me staan ze echt zo met open mond, dat ik al zo'n buik heb haha. Aichaatje: die spijkerbroek is van Noppies,lekkere kleine maat xs, al had ik nog beter xxs gehad. Heb zo'n smalle taille/heupen, best lastig om dan goede zwangerschapsbroeken te vinden. Had ik ook bij de andere zwangerschappen, mijn taille groeide eigenlijk niet echt, gauw nu eens kijken voor toch 2 broeken in maat xxs van Noppies. Ik heb er ook nog 1 van noppies maat s die is echt te ruim helaas, ga die op mp zetten,kan ik er nog iemand anders blij mee maken (ligt al vanaf eerste zwangerschap in de kast eigenlijk)
Daantje waaauuuw wat een buik al! Mooi hoor Aicaatje: Hier nog niks aan het groeien en bijna 11 weken.. Ik heb wel al super leuke zw-kleren besteld. Had ik gewoon zin in Vanavond gaan wij het aan familie vertellen, eindelijk!!! Hebben jullie het allemaal al verteld?
@Daantje, kom je hem naar Egy brengen? kan er wel 1tje gebruiken? @Sterre, heb het mijn ouders, broertje en collega's verteld.. mijn opa en oma en anderen volgen nog
Wij hebben het nog niemand verteld,wij wachten tot de 11 a 12 weken... Alleen mijn zus weet t,is ook wel fijn als je toch met iemand kan kletsen buiten je partner om
Hier begint nu ook wel wat te groeien, hier wweten al wel een hoop mensen het, en morgen gaan we het aan mijn oma vertellen
Daantje: Wat een buik al zeg! wat heerlijk haha! Hier is mijn buik ook al niet meer te missen. Draag bij publiekelijke aangelegenheden vooral boddywarmers..die zijn van zichzelf al lekker dik....niemand die het dan ziet gelukkig, maar vind het stiekem wel leuk hoor al een buikje te hebben.
Hey meiden, Super leuk om hier de september buikjes te zien.. Nouja buikjes.. Daantje.. Wauw wat heb jij al een mooie buik.. Bij mij is wel al wat te zien maar nog niet genoeg voor een foto (vind ik..) Ben nu 8 weken en 1 dag en we hebben het aan beide ouders, broertje en collega's verteld.. Morgen zijn mijn opa en oma aan de beurt!! Ik volg deze topic goed en als ik het durf zet ik mijn buikkie er ook op
Tijdje niet gekeken, maar mooie buiken weer hoor!! Helemaal leuk om zo te zien! Bij mij nog niet veel te zien, behalve een klein bolletje... Maar dat komt nog! A.S Woensdag mijn eerste echo, intake enzo. Vraag aan iemand met ervaring: Hoe gaat dat? Groetjes!