Meiden wat een mooie buiken weer. Ik heb vandaag een foto gemaakt en zag een buikje Die had ik vorige week nog niet. Durf mijn foto hier niet te showen hahaha Liefs brenda
Hihi jij nog ff lekker vakantie! En ik een nieuwe broek Ps: als iemand tips heeft om de tijd te overbruggen met en tot zwangerschapskleding! Ik moet wachten met nieuws tot er iemand uit NL komt heb nog wel wat dingen liggen maar die zijn van 4 jaar terug en hier hebben ze echt van die oma dingen bleeeghhh
@Blike, waar? ben ook niet zo handig hoor! Ik had nu een elastiekje door knoopsgat gedaan maar dat gaat echt niet meer! Dan krijg je ook zon nare bult op je buik
Ik deed heel lang gewoon n elastiek door t knoopsgat. En anders leggings met leuke tuniekjes. Leuke rokjes?
Lastig die overbruggingsperiode naar zw. kleding. Ik laat gewoon de knoop open en doe een riem om. Dan valt t niet op en blijft de broek op z'n plek. Hierbij nog mijn buikfoto's. Bekijk bijlage 129990
Lisa: Wauw ook al zo'n mooie buik al! TV88: Intake enzo stelt niet zoveel voor. Vooral vragen over jou en je partner, ziektes in de familie e.d. Echo is natuurlijk heel bijzonder! Hopelijk krijg je een hele mooie Brenda: Waarom durf je niet? Aichaatje: Ik deed inderdaad net als de andere meiden een elastiek (voor m'n haar) in het knoopsgat en dan om m'n knoop heen. Owh lees dat dat niet meer gaat.. tja dan wordt het tijd voor een zwangerschapsbroek Lees nu over een legging, ook een goed idee en dan een leuke rok of tuniek erop? Esthertie: Leuk hoor dat rijtje buikjes De laatste verschilt niet zoveel met de vorige of wel? All: Hier nog steeds niet echt iets Bij een 2e ging het toch sneller *protesteert* Broeken beginnen nu wel te knellen als ik zit en voorover buig
Mooie buikjes weer zeg! Esthertie, er komt nu iets meer vorm in Hier mijn buik 2 dagen geleden. Ben wel 2,5kg kwijt in 2 weken. Maar hij is wel echt boller. Oja dit is smorgens, vorige keer was savonds, want smorgens was ie nog plattig
@Sterre Deze week scheelt bijna niets met vorige, alleen dat t lager nu ook iets opgezetter wordt en ik vind het lijken alsof mijn billen ook boller worden @Lottie Mooie buik heb je nu al.
Sterre ik durf niet omdat ik volslank ben en alleen een blote buik foto heb. Met kleding aan valt het veel minder op vandaar. Als ik nog 2,3 weken verder ben en hij is mooi bol dan zet ik er een op met kleding aan Groetjes brenda
Heb net oude foto's zitten kijken! Bij mij 1e zwangerschap was ik met 16 weken nog niet wat ik nu al ben
Ik moest een uur van te voren 2 glazen water drinken, met een volle blaas kunnen ze het beter zien. Toen hebben ze eerst een gewone echo gemaakt, dus broek tot op de billen naar beneden en dan gel op de buik, en zoeken maar. Nou was ik pas 7+2 dus bij de gewone echo was wel wat te zien maar nog niet zo duidelijk. En daarom hebben ze bij mij een inwendige echo er achteraan gedaan. Dan hebben ze een soort staafje waar een condoom/glijmiddel op zit, en dan brengen ze die in. toen had ik super mooi beeld en een hartje wat duidelijk klopte. ik vond het totaal geen nare/vervelende ervaring. Eigenlijk alleen maar super leuk om je kindje te zien.
Hmm ben niet de enige zie ik. 10 weken zwanger van de 2e en mijn broeken willen niet meer fijn dicht. En mijn heupbotjes... verdwenen.