Mlis en lisa,wat een mooie buikjes hebben jullie al!! Vandaag ben ik 9 weken alweer...wat vliegt de tijd... Alleen nog niemand weet ervan... Misschien gaan we dit weekend ons mooie nieuws vertellen,maar weet t nog niet zeker!
mooie buik al lisa!!! je zou zeggen dat je al veel verder was! Kreeg je bij je eerste zwangerschap ook al zo snel een buikje?
Bij de eerste startte het pas met een week of 11, maar vanaf dan ging het ook razendsnel! Op 30 weken vroeg iedereen wat ik hier nog deed en waarom ik nog niet bevallen was! Zag er dan op het eind (38.4 weken) gigantisch uit.. zelf de gyneacologe schrok elke keer hij me zag! Er staan foto's in mijn fotoboek en daar zie je dat mijn buik op 11 weken helemaal zo groot nog niet was!
Gisteren een hele goede echo gehad, helaas geen foto, maar de kleine was flink aan het bewegen met beentjes en handje!!! Hierbij mijn bijdrage met 11w5d... Let niet op mn ik-ben-net-wakker-shirt
Heb ff je foto's van je buik van vorige zwangerschap gekeken,maar jeetje...dacht dat ik toen een buik had maar jij had echt een grote buik... Hoe zwaar was jullie dochtertje bij de geboorte?
Hihi, 't was ook een ferme toeter! Ze woog 3490gram en 50,5 cm dus een flinke meid voor 10 dagen te vroeg geboren te zijn!
Ja echt een flinke toeter zeg...Maar wel erg mooi! Mijn Julian was 4105 bij de geboorte maar ik liep een week overtijd... Leuk is dat he om dan nu buikjes te vergelijken? Ik heb nu al een dikkere buik als me eerste 2 zwangerschappen...
meiden bedankt voor jullie reactie, ja hij groeit al aardig.. ben er ook heel blij mee kan voor mij niet snel genoeg beginnen andere dames ook mooie foto''s hoor..
Hier is mijn buik met 10 wkn en een paar dagen...Behoorlijk aan de maat, maar 's avonds heb ik veel last van opgezette darmen. (da's wel te zien)
Wow,mooie buikies!!Jouw buik groeit ook goed idd lisa!had ik bij 2e zwangerschap ook en nu helemaal...sta er zelf steeds verbaasd van.. Ja mooie buik Mlis! Ik plaatst straks even een foto!
mooi buikie budha Wowww Daantje dat is een mooie buik voor 12 weken Hebben jullie geen last van allergien? ik heb het nu voor de 2e keer deze zwangerschap? jeuk en vlekken op mijn buikje
Daantje wooow dat is echt niet normaal hahaha positief bedoeld hoor! Wat n buik!! Had jij ook ergens n foto v hoe je buik normaal is? Ja toch?