ik zit al een tijdje te kijken naar jullie buiken!! mooi hoor! hier echt nog totaal niets te zien.. vind het best wel een beetje jammer maarja.. komt vast helemaal goed
Hmmm ligt het nou aan mij of worden de buikjes rond 12 weken iets minder dik? (om daarna wel weer te groeien natuurlijk ) Mijn opgezette buik lijkt wel een beetje verdwenen...Hij is in ieder geval minder hard. Zal morgen wel even een foto maken, ben dan 12 weken. Ik vond dat bolletje zo leuk! Nou ja, niet te hard roepen anders issie straks terug en boller dan ooit Maar daar gaan we uiteindelijk wel voor natuurlijk.
@Rinke, bij mijn eerste zwangerschap duurde het tot wel 16 weken om vervolgens enorm te worden @budha, ja inderdaad de darmen slinken weer en maken plaats voor de volgende fase "fase skippyball" hahaha
Buddha daar heb je gelijk in zo is t meestal. Je darmen weten hoe en wat en je lichaam is gewend aan de hormonen. Vaak gaat ie tussen de 15-20 weken weer wat groeien
Wat een leuke buikjes allemaal mooie foto's !! zo kun je geleidelijk zien hoe je buik groeit, leuk !! Ik dacht ik kom bij de club !! Ben nu 10 wk heen en heb de eerste echo gehad, echt super !! Wat heeft iedereen trouwens een leuk balkje onder hun naam.... met een plaatje en hoeveel week ze zwanger zijn !
En mag ik ook mijn echo van vandaag showen ben mega trots Hij/zij was druk met de armpjes en beentjes aan het zwaaien en we hebben het hartje gehoord wat een ervaring helemaal in love Bekijk bijlage 133496
dankjewel aichaatje heb jij de kleine al morgen horen en zien bewegen? Het is voor mij de eerste en ben echt helemaal overdondert haha
Ja ik heb de beep ook al zien bewegen "het blijft ook geweldig om te zien hoor" nog niet gehoord! Morgen mag ik weer (ze werken hier wel gewoon op zondag ) duim je voor me
Ja zeker duim ik voor je bij mij werken ze ook in het weekend heb deze echo vandaag laten maken Veel plezier morgen!
Dank je wel Lottie We zijn zeker aan het genieten heb het vandaag verteld aan mijn beste vriendin echt super was dat. Kan mijn geluk niet meer op