Kan t kloppen dat ik je n keer bij de 1987 meiden heb zien meelezen?? Leuk dat je t aan je vriendin hebt verteld! Hier waarschijnlijk volgend weekend aan m'n pa en z'n vrouw en misschien aan m'n schoonzus en zwager vertellen!
Hee allemaal! Mooie buikfoto's zeg En zag ook nog een mooie echo voorbij komen, prachtig! Geloof dat ik (ondanks mijn vetjes) bij mezelf ook echt een buikje begin te zien jeeej!!!
Hoi Lottie Dat kan idd kloppen dat je mij heb gezien daar. Heb er alleen niet zo heel lang mee gekletst omdat ik even later naar de IUI topic ging. En nu mag ik na 2 jaar me aansluiten bij september mama's SUPER! hahaha Liefs brenda
Ow ik had je alleen onderaan zien meelezen Geen berichtjes gezien fijn dat je nu zwanger bent en gezellig bij de sept mama's mag meekletsen!
En hier met kleding Twordt echt tijd om het te gaan vertellen, ik kan alleen nog wijde vesten aan, normaal is mijn buik helemaal plat! Geniet er wel erg van. Morgen de echo, daarna mag iederen t weten!! Hopen dat alles goed zit! Alleen die grote borsten... vreselijk
Jaaaa helemaal goed lief dat je het vraagt Brenda! Een hele actieve baby!! Zelfs de gyno zei het Nu gaan we het echt vertellen aan iedereen @NorahIk vind die cupmaat meer bij mezelf niet zo erg
Mooi zo! Veel plezier met vertellen en geniet nog even van de zondag ik ga lekker met mijn man uiteten Liefs brenda
Wauw wat een mooie buikjes al zeg ! Hier nog niets helaas ik ben 13 kilo afgevallen door het constante spugen. Hopelijk ook hier snel een mooie buik
leuk om te zien allemaal!! jaar geleden was ik hier ook aan t showen mn kleine meisje is nu alweer bijna 6mnd
Heb mijn buikfoto's staan op www.liesedto.babysite.nl in het fotoalbum. Buik groeit goed...maar dat merkte ik al aan mijn kleding hihih!