Dankje lydia !! Ik zal eens even struinen bij mijn profiel hoe het werkt.... Jij hebt al drie echo's gehad dus ?? Ik heb a.s vrijdag de tweede.. zo spannend ! Is alles goed bij jou ? Bij mij zover wel ! En indd veel mooie foto's hier ! En wat een verschil.. de 1 heeft al een echt buikje, bij mij valt het nog wel mee !
Prachtige buiken meiden!!!! Allemaal zo anders van vorm, maar bij iedereen is het nu toch wel duidelijk te zien... Ben wel heel benieuwd of het een jongens of een meidenmaand gaat worden, wat denken jullie? Bij mezelf denk ik een jochie...!!!
Jeetje meiden, ik kom eens zomaar gluren hier, wat hebben jullie al mooie buiken!!!! Bij mij zag je het pas met een week of 20/21 een beetje....! Heb wel t idee dat eht met een tweede kindje sneller gaat, hebben sommigen van jullie het al vroeg moeten vertellen?
Ik word ook een september mamma maar ik sta ook versteld van alle buiken! Hoe kunnen jullie je mond nog houden voor je omgeving?! Bij de eerste zag je "iets" met 18 weken en droeg ik pas met 21 weken mn eerste zwangerschapsbroek! Nu met de tweede zal het vast wel sneller groeien allemaal, maar ik heb enkel een darmenbuikje, ben 0,5 kg lichter tov mn begin gewicht van voor deze zwangerschap en kan ook nog prima mn eigen spijkerbroeken aan?!
Het is mijn eerste zwangerschap / kindje maar kon met 9 weken al aan de zwangerschapsbroeken want mn eigen broeken zat echt niet lekker meer... Ben wel al 3,5 kilo aangekomen (in de eerste 10 weken, sta nu al even stil) dus dat heeft er ook mee te maken denk ik, maar je kan er niet meer omheen... Gelukkig hoeft dat ook niet meer, iedereen mag hem nu zien, al is het nog een beetje een spekbuik en weinig van de zwangerschap zelf!
Hoi sas26 ! Leuk dat je hier ook een berichtje plaats... ik kom hier ook zo even kijken ! Leuk... al die september mama's bij elkaar ! Bij mij zie je ook nog niet veel hoor ! Maar we hebben het al wel verteld aan aan ouders en beste vrienden, voor de rest nog niet ! Kan me voorstellen voor degene die al echt een buikje hebben dat zij wel vragen krijgen ?!
En we zijn weer een weekje verder .. 11 weken! Naar mijn gevoel gaat het razendsnel, veel rapper dan bij mijn eerste dochter! Ook mijn vriend begint nu eindelijk te beseffen dat er echt een tweede kindje op komst is .. duurde bij mijn eerste ook een paar weken eer dat kwam Maar nu met mijn buik, kan hij er echt niet meer omheen! Deze foto is 's morgensvroeg getrokken (voor het ontbijt), vraag me af of het nog wel mijn darmen zijn! Wat vinden jullie ervan? Zo was ik bij mijn dochtertje pas op 16 weken!
Mooi zeg Lisa!! Maar dan ging je bij je eerst zwangerschap ook snel hoor als je al zon buikje had met 16 wk
Thanx ladies, vind het heerlijk dat ie zo hard groeit! @aichaatje bij mijn eerste groeide mn buik ook snel en hard, was op het eind ook een ferme toeter hihi
mooi hoor meiden!!allemaal hele mooie buiken!Begint nu snel te gaan he! Mijn buik met 13 weken (en paar dagen): (vandaag ben ik 14 weken alweer!)
@Daantje Jeetje wat een grote buik, maar wel super mooi!! Hier is ook weer mijn rijtje en ik blijf erbij dat mijn billen ook aan het groeien zijn haha Bekijk bijlage 133840