My god wat is het bij jullie al goed zichtbaar!! Ik heb zelf een blubberbuik doordat ik ooit veel ben afgevallen dus bij mij is er niets te zien en ik ga geen foto plaatsen van een hoopje vet haha! Wel zitten mijn broeken 's avonds heel strak, maar ik zou eerder zeggen dat dat komt van de enorme hoeveelheden water die ik nu drink. Ik ben een heel slechte drinker dus ik drink nu anderhalve pot cafeïnevrije thee elke middag om voldoende vocht binnen te krijgen. Dat zit dan natuurlijk ook in je spijsverteringssysteem en mijn darmen zijn ook flink bezig, heb vaak een opgeblazen gevoel. Haha dit lijkt wel een Activia reclame zeg! Ik schrok wel toen mijn moeder zei dat ze bij mij na 7 weken haar broeken niet meer dicht kreeg hoop dat het bij mij niet zo snel gaat! Zij had echt een gigantische toeter in haar eerste zwangerschap. Aan de andere kant lijken zwangerschapsbroeken me een stuk comfortabelere dan gewone spijkerbroeken
Dag dames, hier nog een september mama! Jullie buikjes zijn al goed zichtbaar! Leuk om te zien, bij mij is het ook al wat zichtbaar en heb ook foto's gemaakt dat volgt . @ alle dames: gefeliciteerd!!
Leuk!!!! Ik ben pas net zwanger maar kom vast kijken. Voorlopig plaats ik niks denk ik, want heb nog n toegetakelt buikje van zoontje. Is nog echt n bolletje. Terwijl ik maar 2kg zwaarder ben dan voor de bevalling...
whoehoeii abbo ! leuk leuk , was dit topic aant zoeken en ja hoor .. hier foto van vorige week woensdag .. maak er donderdag weer 1 (yehh darmen buikie ! ) Bekijk bijlage 120780
Yeaaaah Lydia welkom meid! Ik was je al een heel tijdje aan het volgen en ben zooo blij voor je !! Ook al echt een mooi darmenbuikje. Wat kan je daar al trots op zijn hé?! Ik vind het helemaal geweldig!
thanxx women , je kei lief krijg ook allemaal Pb berichtjes van meiden die me 'volgden enz ' kei lief ! zoo desiree ind al een flink buikie ! mijnes is nu ookal weer groter maar donderdag maak ik weer n foto , en overdag blijft ie nu ook !
wow mooie buiken dames! abbo!! heb gister ook een foto van m'n buik gemaakt..is voor mij doen enorm opgeblazen en dik! Nu druk met studeren voor tentamen donderdag (of nja druk... ) dus zal het weekend wel even 1 posten!
Echt !? hihi dan ist helemaal gaaf ! Ferdi vroeg mij toennie in Afghnistan zat begin vorig jaar .. en zouden eik trouwen 12-04-2013 omdat we dan 10 jaar samen zijn maar nu willen we trouwen voordat de baby dr is
@Desiree: Wow wat een buik al mooi hoor!! Zwanger van je tweede toch? @Lydia: Ja heb je met name gevolgd, omdat je vriend er toen en tijd tussenuit was ivm zijn werk. Ik was daarna erg benieuwd hoe hard het zou gaan met je.... toen ik las dat je zwanger was vond ik dat echt leuk voor je. Op dat moment ging ook door me heen wanneer ik ooit die mooie posi test in handen mocht hebben en ik kreeg hem op 29 dec. WAUW!! hahaha
studeren wil toch niet meer..dus heb de foto van gister maar even opgezocht... ook al een flink darmenbuikje